Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=деперсоналізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терлецька, Ю. М.
    Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння [Текст] / Ю. М. Терлецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосоціальна депривація -- підвиди психосоціальної депривації -- емоційне вигорання -- емоційне виснаження -- деперсоналізація -- редукція особистих досягнень
Анотація: У науковій статті розглядається вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи сучасного українського суспільства на їх емоційне вигоряння. Доводиться, що психосоціальна депривація особистості – це або відсутність, або недорозвинення, або несформованість, або викривлення, або руйнування відповідних параметрів складових її психіки, внаслідок незадоволення нею відповідних соціальних потреб, необхідних для нормальної життєдіяльності та розвитку. Емоційне вигоряння викладача вищої школи тлумачиться як процес утрати ним позитивних емоцій, фізичної та інтелектуальної активності, емоційного контакту зі студентами, колегами та іншими людьми й одночасно процес розвитку байдужості до їх проблем, емоційної холодності у стосунках з ними, ригідності, почувань утоми, спустошеності, розчарованості, деформації особистісних властивостей та якостей. На основі отриманих результатів установлено, що психосоціальна депривація викладачів вищої школи суттєво впливає на розвиток у них емоційного вигоряння.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, А. М.
    Особливості профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами [Текст] / А. М. Грись, Н. Ф. Мажиріна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 54-65 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- емоційне виснаження -- деперсоналізація -- редукція особистісних досягнень -- тип стресостійкості -- тип суб'єктивного контролю -- символдрама -- КоЕ -- мотив
Анотація: У статті розглядаються особливості емоційного вигорання психологів та його профілактики засобами символдрами. Визначені компоненти емоційного вигорання за провідною, трифакторною моделлю емоційного вигорання Х.Маслач та С.Джексон, чинники, фази. За результатами проведеного дослідження визначено рівень емоційного вигорання психологів, типу стресостійкості та рівень суб'єктивного контролю. Також підтверджено взаємозв'язок між рівнем емоційного вигорання, типом стресостійкості та рівнем (типом) суб'єктивного контролю. Згідно особливостей результатів дослідження запропоновано програму профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами. Профілактика пропонується проводити у форматі закритої групи, з міні-лекціями, шерінгом, техніками релаксації та концентративного розслаблення, уявленням образів (мотивів), роботою з малюнками, дискусіями з включенням власного досвіду членів групи, з ознайомленням можливості зовнішнього ресурсу професійної спільноти, підвищенням професійної мотивації до інноваційної діяльності, самоменеджменту та підвищення власної відповідальності за профілактику емоційного вигорання під час своєї діяльності. Окреслені перспективи подальших досліджень та профілактичної роботи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мажиріна, Н.Ф.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Акімова, Л. Н.
    Структурні компоненти психологічної зрілості особистості [Текст] / Л. Н. Акімова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- зрілість -- індивідуальність -- ідентичність -- акме -- деперсоналізація
Анотація: На підставі теоретичного дискурсу поняття "психологічна зрілість" розглядається проблема щодо визначення природи зрілості та її критеріїв. Акцентується увага на багатогранності феномену зрілості котрий описується інтропсихологічними (індивідуально-психологічними) та інтерпсихологічними (соціально-психологічними) критеріями. Йдеться пошук інтегральної характеристики психологічної зрілості яка спрямовує особистість на досягнення акме. Доводиться, що для досягнення зрілості особистість має вирішити внутрішній конфлікт між самоактуалізацією та адаптацією. За результатами емпіричного дослідження студентської молоді представлена компонентна структура особистісної зрілості. Структура зрілості розглядається як динамічне системне утворення, що організують п'ять компонентів до складу яких входять особистісні диспозиції в значенні функцій его-ідентичності. У складі компонент визначені диспозиціїї які перешкоджають адаптації і самоактуалізації особистості. Їх спотворене формування уповільнює досягнення зрілості негативно впливаючи на життєдіяльність студентів за різних умов та чинників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 130418
Кількість відвідувачів 1319
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя