Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дошкільний заклад<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.944.4:373.2.011.3-051+37.013
Т 47


    Тищук , Людмила Іванівна.
    Психологічні чинники запобігання синдрому професійного вигорання педагога дошкільного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тищук Людмила Іванівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
синдром професійного вигорання (СПВ) -- запобігання СПВ -- підтримка творчості -- розвиток творчості -- педагоги -- дошкільний заклад
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі професійного вигорання (далі СПВ) педагога дошкільного навчального закладу і психологічних чинників його запобігання. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. В дисертації визначено проблему СПВ педагогів, яка є об"єктивною реальністю сучасних дошкільних навчальних закладів. Встановлено, що СПВ педагогів дошкільних закладів має психологічні характеристики, спільні з СПВ вчителів і діапазон своєрідних особливостей, обумовлених специфічними факторами їз професійної діяльності, як тісний емоційний зв"язок і контактування з дітьми, часті комунікації з їх батьками, підвищена відповідальність за життя дітей, низький професійний статус, підвищені вимоги суспільства, психологічні і фізичні перевантаження педагога. Констатовано, що розвитку СПВ педагога дошкільного закладу запобігають такі психологічні чинники як підтримка і розвиток творчості впрофесійній діяльності, сприятливий соціально-психологічний клімат, гуманізація відносин між учасниками освітнього процесу, формування проблемно-центрованої копінг-поведінки, підвищення рівня комунікативно-мовленнєвих навичок і психологічної культури педагога. Виявлено кореляційний зв"язок емоційної сфери педагога дошкільного закладу з СПВ і творчістю.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.91+159.922.73-053.4]:613.954
Б 91


    Буняк, Надія Андрониківна.
    Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Буняк Надія Андрониківна ; наук. конс. Берзінь В. І. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 393 с. : табл., рис., іл. - Бібліогр.: с. 299-343. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Розвиток дітей--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- РОЗВИТОК дітей -- ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД -- РОЗУМовий розвиток -- психологічна готовність до школи -- ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ СТАН дітей -- УМОВИ життя дошкільника -- ПСИХОГігієна побуту -- ПІДГОТОВКА до школи
Анотація: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Берзінь, В. І. \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
371.015
А 43


    Михальська, С. А.
    Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації [Текст] / С. А. Михальська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 135-143. - Бібліогр.: с. 141-142 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- сім'я -- дошкільний заклад -- соціалізація -- дошкільник -- родинне спілкування -- вихователь
Анотація: У статті представлено науково-теоретичний аналіз стану розробки проблеми впливу батьків та дошкільного закладу на формування особистості дитини. Проаналізовано визначення різних дослідників щодо розуміння соціалізації. Констатовано, що саме в дитячому віці формується самосвідомість і закладаються перші уявлення про самого себе, утворюються стійкі форми міжособистісної взаємодії, моральні і соціальні норми. Зроблено висновок, що взаємодія у педагогічному процесі сім'ї та дошкільного закладу здатна здійснювати особистісно-орієнтований підхід, формувати індивідуальність, активізувати творчий потенціал не лише дитини, але і педагогів, і батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 70394
Кількість відвідувачів 1888
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя