Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з аутизмом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
371.9
П 86


   
    Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Текст] : посібник / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ-Чернівці : Букрек, 2017. - 192 с. - ISBN 978-966-399-930-2 : 60.67 грн.
УДК
РУБ 371.9
Рубрики: Спеціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологічна модель -- раннє втручання -- діти з аутизмом -- аутизм

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сухіна, І.; Риндер, І.; Скрипник, Т.; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Євдокимова, Н. О.
    Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
діти з аутизмом -- ігрова діяльність -- ігрове заняття -- емоційний контакт -- комунікативні здібності
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чеканова, О. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 7413
Кількість відвідувачів 1231
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя