Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти молодшого шкільного віку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
153.6
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна адаптація -- дезадаптація -- активність особистості -- творча діяльність -- емоційний комфорт -- діти молодшого шкільного віку
Анотація: У статті зазначається, що важливе значення має наявність у дитини високої адаптативності та гнучкості. Аналізується поняття емоційний комфорт як передумова психологічної адаптації дитини до навчання. Рекомендуються деякі методи оптимізації адаптаційних можливостей учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
372
М 34


   
    Матеріали всеукраїнського науково-методичного семінару "Інноваційні технології в дошкільній освіті України: розвиток дитячої обдарованості та креативності" [Текст] / Міністерство науки, молоді та спорту України, НАПН України, НПУ ім. М. П. Драгоманова, Інститут розвитку дитини, Інститут обдарованої дитини, Національний центр "Мала академія наук України" ; [упор. І. І. Загарницька]. - Київ : НЦ "МАНУ", 2012. - 396 с. - 24.00 грн.
    Зміст:
Карабаєва, І. Педагогічна пісочниця як чинник розвитку творчого потенціалу дошкільників / І. Карабаєва. - С .127-131. - Бібліогр. с. 130-131 (4 назви)
УДК
РУБ 372

Кл.слова (ненормовані):
сенсорне виховання дітей -- розвиток словесної творчості -- розвиток дитячої креативності -- технології розвитку інтелектуальних здібностей дітей -- логіко-математичне мислення -- одарённость младших школьников -- характеристика сім'ї обдарованих школярів -- обдарованість -- сімейне виховання обдарованої дитини -- розвиток дрібної моторики -- діти молодшого шкільного віку -- діти старшого шкільного віку

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Загарницька], І. І. \[упор.\; Міністерство науки, молоді та спорту УкраїниНАПН України; НПУ ім. М. П. Драгоманова; Інститут розвитку дитини; Інститут обдарованої дитини; Національний центр "Мала академія наук України"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
   159.923.2
   Т 35


    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна діагностика взаємодії суб’єктів освітнього простору [Текст] : метод. рек. / Терещенко Л. А., Кесьян Т. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 63 с. - ISBN 978-617-7745-39-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна діагностика--суб’єкти освітнього простору--Методичні рекомендації
   Психичне здоров'я--діти молодшого шкільного віку--Методичні рекомендації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- суб’єкти освітнього простору -- дитячі неврози -- діти молодшого шкільного віку -- психодіагностика невротичних порушень
Анотація: Психологічна діагностика взаємодії суб’єктів освітнього простору є важливою складовою в розвитку навчально-виховного процесу. Вона дозволяє виявити психологічні особливості взаємодії між учнями, вчителями, батьками та іншими учасниками освітнього процесу. Методичні рекомендації розроблено спеціально для фахівців системи освіти. Їх мета – сформувати у спеціалістів теоретичні, методичні та практичні підходи до адекватної взаємодії з дітьми молодшого шкільного віку, які мають різні невротичні прояви у поведінці. Головним завданням методичних рекомендацій є підвищення фахової компетентності у фахівців галузі освіти, формування у них адекватної професійної самооцінки, стійкого прагнення до власного професійного саморозвитку і самореалізації. Методичні рекомендації покликані сформувати у фахівців системи освіти знання: про психологічні причини порушення психічного здоров’я дітей молодшого шкільного віку; про роль соціально-психологічних та біологічних детермінант у виникненні дитячих неврозів; про критерії та ознаки дитячого неврозу; про методи психодіагностики невротичних порушень у молодших школярів. Можуть бути корисними для психологів, педагогів, лікарів та інших фахівців, які працюють з дітьми.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кесьян, Т. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 18605
Кількість відвідувачів 1305
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя