Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (83)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=експертиза<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності [Текст] / Н. В. Завязкіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 82-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
смислова регуляція -- експертиза -- обмежена осудність -- смислові утворення особистості
Анотація: Розглянуто проблему сенсу і смислових утворень особистості при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності. визначено роль розроблених психологічних моделей рівневої регуляції діяльності, смислових особистісних утворень, мотивів при проведенні експертиз за участю психолога по змістовному насиченню обґрунтування експертних висновків при різних психічних розладах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
616.853-052
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію [Текст] / Н. В. Завязкіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- експертиза -- агресивна поведінка -- обмежена осудність -- хворий -- епілепсія
Анотація: Досліджено зв'язок суспільно небезпечних діянь з агресивною поведінкою хворих на епілепсію, що обумовлено її своєрідністю, відмінністю від загальноприйнятих норм, а також переважанням правопорушень проти особистості. В роботі представлено аналіз обґрунтування мір осудності з точки зору як психопатологічних, так і мотиваційних, особистісних, когнітивних сторін суб'єкта, соціальних факторів, які впливають на його суспільно небезпечні дії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
617.9
С 69


   
    Социально-психологические и медицинские аспекты жестокости [Текст] : информационный научный журнал. № 1-2 (3-4) / Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов ; глав. ред. М. Ткаченко. - Киев : Сфера, 2003. - 319 с. - 18.00 грн
УДК
РУБ 617.9
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
медична психологія -- насильство -- жорстокість -- психологія жорстокості -- медична експертиза -- реабілітація жертв насилля

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ткаченко, Марина \глав. ред.\; Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
373
Е 36


   
    Експертиза шкільних підручників: інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загалноосвітніх навчальних закладів [Текст] : научное издание / Інститут педагогіки НАПН України ; ред.: О. М. Топузов, Н. Б. Вяткіна. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - 127 с. - ISBN 978-966-644-419-9 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 373
Рубрики: Педагогогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екпертиза -- шкільні підручники -- 8 клас -- загальноосвітні навчальні заклади

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Топузов, Олег Михайлович \ред.\; Вяткіна, Н. Б. \ред.\; Інститут педагогіки НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
371.015
А 43


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна експертиза -- зміст освіти -- ресурсні можливості -- методологічні підходи -- компетентності
Анотація: У статті розглядається актуальність, мета, принципи психологічної експертизи змісту освіти. Автор звертається до питання психологічної експертизи освітнього середовища, визначення якості змісту освіти з позиції її ресурсних можливостей для суб'єктів освітньої діяльності. Звертає увагу на проблему формування важливих компетентностей - ціннісно-смислової і особистісного самовдосконалення - для досягнення особистістю автономії та незалежності, формування дорослої життєвої позиції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.98
Я 14


    Яблонський, А. І.
    Психологічна експертиза середньої освіти [Текст] : монографія / А. І. Яблонський ; Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Умань : [б. в.], 2018. - 346 с. - ISBN 978-966-304-281-7 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
експертиза середньої освіти -- психологічна експертиза середньої освіти


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Завязкіна ; наук. консультант Л. Ф. Бурлачук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 569 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 441-487 (450 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
обмежена осудність -- обмежена дієздатність -- психодіагностичний підхід -- комплексна судова психолого-психіатрична експертиза -- психологічна модель обмеженої осудності -- психологічна модель обмеженої дієздатності -- психічна патологія
Анотація: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Завязкіна ; наук. консультант Л. Ф. Бурлачук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 35-39 (44назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
обмежена осудність -- обмежена дієздатність -- психодіагностичний підхід -- комплексна судова психолого-психіатрична експертиза -- психологічна модель обмеженої осудності -- психологічна модель обмеженої дієздатності -- психічна патологія
Анотація: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 53972
Кількість відвідувачів 1484
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя