Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивні функції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.91
М 51


    Меньших, Олена Емануілівна.
    Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Меньших Олена Емануілівна ; наук. кер. Макаренко М. В. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2008. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 159-193. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Фізичний стан--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- нейродинамічні функції -- когнітивні функції -- психофізіологічний розвиток -- фізичний розвиток -- успішність навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Макаренко, Микола Васильович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
371.015
А 43


    Пода, Т. О.
    Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології [Текст] / Т. О. Пода // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ -- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ експеримент -- спеціальні віртуальні середовища -- увага -- сприйняття -- психологічні образи -- когнітивні функції -- екологічна валідність
Анотація: У статті досліджуються особливості та перспективи застосування технологій віртуальної реальності в експериментальних психологічних дослідженнях, а також проаналізовано переваги їхнього використання. На відміну від традиційних методів, експерименти у ВР дозволяють досягти максимальної екологічної валідності при гнучкій контрольованості умов експерименту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 34076
Кількість відвідувачів 1361
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя