Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативне мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
37.015.311:159.955+378-057.875:34-051
Б 23


    Баняс, Олена Антонівна.
    Психолінгвістичні особливості формування креативного мислення у майбутніх фахівців юридичного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баняс Олена Антонівна ; наук. кер. Бажанюк В. С. ; Нац. акад. держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2013. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативне мислення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- студенти -- юридичний профіль -- психологічний тренінг -- майбутні юристи
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до аналізу й розв'язання проблеми креативного мислення та професійної діяльності майбутніх юристів. Шляхом емпіричного досдідження встановлені структурні компоненти креативного мислення майбутнього правознавця. Теоретично обґрунтовано та запропоновано діагностичний інструментарій для діагностики і формування креативного мислення майбутніх юристів. У ході констатувального експерименту встановлені рівні розвитку креативного мислення та його базові психологічні утворення: мотиваційно-емоційні, когнітивні та операційні. Визначено психологічні особливості формування креативного мислення. Запропоновано нову оригінальну програму формування креативного мислення майбутніх юристів та висвітлено умови створення відповідного інформаційного та соціального середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бажанюк, Валентина Станіславівна \наук. кер.\; Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Одинцова, Г. Ю.
    Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста [Текст] / Г. Ю. Одинцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- професійна креативність -- особистісні якості -- психологічний портрет
Анотація: У статті аналізується експериментальне дослідження психологічних детермінант формування готовності до креативного мислення юриста.Описується методологія емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують індивідуальні особливості професійної креативності юриста.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

3.
159.955+159.98]:34(043.5)
О-42


    Одинцова, Галина Юріївна.
    Роль установки у формуванні креативного мислення юриста [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Одинцова Г. Ю. ; наук. кер. Александров Д. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 252 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Пізнавальна діяльність--Психологічна установка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
УСТАНОВКА -- КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ -- ДЕТЕРМІНАНТИ креативності -- КРЕАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ юриста -- професійно-технічна підготовка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене розробці теоретичних засад і практичних науково обгрунтовиних пропозицій щодо удосконалення практики професійно-психологічної підготовки юристів, спрямованої на формування та розвиток психологічної готовності до креативного мислення. Охарактеризовано особливості, структуру, зміст, рівні, специфічні риси пізнавальної діяльності юриста, а також доведено, що креативний характер юридичної діяльності є однією з основних особливостей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Александров, Денис Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Матвеєва, Н. О.
    Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. О. Матвеєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 123-135. - Бібліогр.: с. 134 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
співробітництво -- обдарованість -- здібності -- талант -- креативне мислення
Анотація: Розкрито характерні особливості обдарованості, акцетується увага на вікових особливостях молодших школярів, пропонуються шляхи виявлення здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Міщиха, Л. П.
    Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л. П. Міщиха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативне мислення -- викладач вищої школи -- інноваційна діяльність -- особистісні риси -- мотиваційні чинники -- безперервна освіта -- студентська молодь
Анотація: У статті піднімається проблема креативності як складової інноваційної діяльності викладача вишу. Розкриваються психологічні особливості креативності викладача через аналіз його особистісних особливостей. Вагома роль відводиться таким складовим як мотиваційні чинники та готовність педагога вищої школи до розвитку, самовдосконалення та безперервної освіти. Творча індивідуальність педагога представлена на різних рівнях її становлення. Проведене дослідження на матеріалі студентської молоді підтвердило основні теоретичні положення в описі психологічного портрету креативного викладача. Перспективу подальших досліджень автор вбачає у розробці методів розвитку креативного мислення викладачів вищої школи, а відтак, і студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Біла, І. М.
    Вивчення творчого мислення студентів [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- діагностика мислення -- творче мислення студентів -- критерії творчого мислення -- особливості творчого мислення -- рівень творчого мислення
Анотація: Соціально-економічні умови, освітня практика детермінує необхідність розвитку у молодих людей творчого мислення, яке відповідало б запиту сьогодення. Передумовою стимулювання творчих процесів мислення є докладне вивчення його особливостей та перспектив розвитку. Теоретичне переосмислення та інтеграція розроблених раніше підходів у вивченін творчого мислення дозволили нам розв'язати завдання якісного покращення інструментарію вивчення творчого мислення особистості. Нами з'ясовано, що творче мислення суб'єкта найкраще проявляється у творчій діяльності розв'язування поставленої творчої задачі, особистісно значимої творчої проблеми, що завершується створенням суб'єктивно та об'єктивно нового та значимого творчого продукту. Нами визначено приорітетні критерії розвитку творчого мислення студентів, які поєднують процесуальні та результативні компоненти (продуктивність, оригінальність та варіативність), та вибудовало орієнтовану ієрархінчу послідовність становлення їх творчого мислення: від простого - репродуктивного, продуктивного до творчого рівня. У ході емпіричного дослідження з'ясовано переживання у студентів стратегічних мисленнєвих тенденцій аналогізування, репродуктивного, продуктивного рівня творчого мислення, а також його практичну спрямованість. Окреслено перспективи та вектор розвитку творчого мислення у студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 53509
Кількість відвідувачів 703
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя