Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжпрофесійна взаємодія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
153
А 43


    Раєвська, Я. М.
    Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії [Текст] / Я. М. Раєвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 197-211
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна сфера -- фахівець соціальної сфери -- взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- теоретична підготовка -- практична підготовка -- професійна підготовка -- міжпрофесійна взаємодія майбутніх фахівців соціальної сфери
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасного стану професійної підготовки фахівців соціальної сфери у ВНЗ України. Сьогодення реформування професійної освіти висуває нові вимоги до фахівців, які мають володіти глибокими професійними знаннями, що визначаються специфікою майбутньої професії, мати сформовані практичні навички та вміння для ефективного виконання функцій в професійній діяльності. Серед проблем професійної підготовки таких фахівців в України виокремлено: труднощі в адаптації до умов професійної діяльності; низький рівень конкурентноспроможності майбутніх фахівців на ринку праці; недосконалість системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери; труднощі працевлаштування випускників тощо. Зміст підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії повинен включати такі компоненти: глибокий аналіз сучасного соціального розвитку і формування вміння дати об'єктивну оцінку соціальній політиця, запропонувати альтернативні варіанти; чітке уявлення і класифікацію сучасних моделей, форм і методів самої практики соціальної роботи; власне педагогічний процес підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; розробку теорій, концепцій, моделей і технологій, спрямованих на ефективне функціонування фахівців соціальної сфери у міжпрофесійній взаємодії; розробку і реалізацію програм, що підвищують компетентність міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Підготовка фахівців соціальної роботи в Україні має орієнтуватися на забезпечення умов для їх професійного самовизначення, професійноособистісного формування, готовності до здійснення професійної діяльності й професійного самовдосконалення, тобто на підготовку висококваліфікованих фахівців соціальної роботи з високим рівнем культури, мобільності, творчости, адаптивності до соціально-економічних змін, здатних забезпечувати невпинний прогресивний розвиток суспільства. Актуальність обраної теми визначається кількома характерними для цієї ситуації тенденціями. По-перше, особливими соціальними очікуваннями щодо міжпрофесійної взаємодії в соціальній сфері та пов'язаною з цими очікуваннями необхідністю значно підвищити рівень професійної діяльності сучасного фахівця. По-друге, комплексним характером досліджуваної проблеми: в галузі гуманітарних наук практично немає дисциплін, для якої проблема взаємодії не посідала б центрального місця. По-третє, посиленням інтегративних процесів у науці, професійній діяльності, а також проникненням ідеї синтезу в суспільну практику. Ситуації міжпрофесійної взаємодії складають невід'ємну частину новітніх форм організації освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
316.614-057.87(043.5)
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Психологічне забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.05 / Я. М. Раєвська ; наук. конс. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 401 с. : табл. + 1 додатки 111 с. - Бібліогр.: с. 361-401 (400 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- професіоналізм -- професійна взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: Дисертація присвячена аналізу психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Аналізуються та систематизуються основні підходи до вивчення сучасного стану професійної діяльності та взаємодії фахівців соціальної сфери; сутності та складових міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери та практичні аспекти проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Зокрема висвітлені питання організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців соціальної сфери;особливості здійснення міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; практичні аспекти професійно-орієнтованої підготовки фахівців соціальної сфери. Розглянуто послідовність доробок щодо теоретико-методологічного обгрунтування авторського підходу до системи забезпечення особистісно-професійних якостей становлення фахівців соціальної сфери; психологічного забезпечення особистісної траєкторії готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Також презентується покрокове методичне обгрунтування авторського підходу щодо організації струстури емпіричного дослідження готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; покрокове дослідження особливостей формування міжпрофесійної взаємодії. Представлені дані емпіричного аналізу за такими компонентами мотиваційно-емотивним, когнітивно-змістовим, діяльнісно-практичним і регуляційним. Представлена концептуальна модель формування професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії та перевірена ефективність її впровадження; практичні підходи та методичні рекомендації щодо сприяння професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Обгрунтовано практичні види та форми роботи з такими категоріями: дітьми та молоддю, сім'ями, людьми похилого віку, людьми з обмеженими можливостями, внутрішньо- та зовнішньо- переміщеними особами та учасниками бойових дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
316.614-057.87(043.5)
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Психологічне забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.05 / Я. М. Раєвська ; наук. конс. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- професіоналізм -- професійна взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: Дисертація присвячена аналізу психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Аналізуються та систематизуються основні підходи до вивчення сучасного стану професійної діяльності та взаємодії фахівців соціальної сфери; сутності та складових міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери та практичні аспекти проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Зокрема висвітлені питання організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців соціальної сфери;особливості здійснення міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; практичні аспекти професійно-орієнтованої підготовки фахівців соціальної сфери. Розглянуто послідовність доробок щодо теоретико-методологічного обгрунтування авторського підходу до системи забезпечення особистісно-професійних якостей становлення фахівців соціальної сфери; психологічного забезпечення особистісної траєкторії готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Також презентується покрокове методичне обгрунтування авторського підходу щодо організації струстури емпіричного дослідження готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; покрокове дослідження особливостей формування міжпрофесійної взаємодії. Представлені дані емпіричного аналізу за такими компонентами мотиваційно-емотивним, когнітивно-змістовим, діяльнісно-практичним і регуляційним. Представлена концептуальна модель формування професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії та перевірена ефективність її впровадження; практичні підходи та методичні рекомендації щодо сприяння професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Обгрунтовано практичні види та форми роботи з такими категоріями: дітьми та молоддю, сім'ями, людьми похилого віку, людьми з обмеженими можливостями, внутрішньо- та зовнішньо- переміщеними особами та учасниками бойових дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
378
Р 33


    Раєвська, Я. М.
    Теорія і практика психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Текст] : монографія / Я. М. Раєвська ; Національна академія педагогічних наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Київ, Кам'янець-Подільський : [б. в.], 2020. - 344 с. - 80.00 грн.
УДК
РУБ 378

Кл.слова (ненормовані):
фахівець соціальної сфери -- міжпрофесійна взаємодія -- соціальна сфера


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 59072
Кількість відвідувачів 1446
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя