Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=навчання батьків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
15(08)
А 43


    Хворова, Г. М.
    Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом [Текст] / Г. М. Хворова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 370-380. - 377-379 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- батьківська інтрузивність -- навчання батьків -- батьківські тренінги -- система підтримки батьків -- Алабамський батьківський опитувальник (APQ) -- Модифікація опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину
Анотація: Метою статті є обгрунтування та викладення змісту та результатів дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом. Стаття описує використання опитувальників APQ (власна модифікація) та модифікації опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину для дослідження здатності батьків до взаємодії з дитиною з аутизмом. Визначено, що середньокомпетентні батьки вцілому набагато більше схильні до інтрузивності (необгрунтованому, некорисному втручанню батьків в поведінку та життя дитини, що гальмує розвиток та соціалізацію дитини), ніж батьки з високим та найвищим рівнем батьківської компетентності. Доведена доцільність використання модифікації опитувальника APQ у діагностиці батьківських характеристик у вихованні дітей з аутизмом. Дослідження батьківських практик з дітьми з аутизмом, виявлення зв'язків між дитячими та батьківськими характеристиками, та батьківськими характеристиками та рівнем батьківської компетентності допоможуть побудувати науково-обгрунтовану систему сприяння компетентному батьківству батьків дітей з аутизмом, підвищити рівень та якість взаємодії між батьками та спеціалістами освітніх та реабілітаційних закладів, які працюють з дітьми з аутизмом, сприяти вивиденню програм компетентнісної підтримки батьків дітей з аутизмом на рівень маніципальних програм підтримки батьків дітей з інвалідністю та сприяти розвитку впровадження програм підтримки батьків в загальні протоколи втручання, догляду та допомоги при аутизмі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 27952
Кількість відвідувачів 1206
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя