Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісна напруженість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
153/154
О-64


    Заіка, І. В.
    Методики для дослідження психологічних особливостей організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / І. В. Заіка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 29-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (28 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- педагогічні працівники -- загальноосвітні навчальні заклади -- соціальна напруженість -- особистісна напруженість -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність -- соціальна фрустрованість -- життєва задоволеність


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Заіка, І. В.
    Основні вияви особистісної напруженості [Текст] / І. В. Заіка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 9-15. - Бібліогр.: С. 13-15 (39 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
соціальна напруженість -- особистісна напруженість -- соціальна фрустрація -- ситуаційна тривожність -- особистісна тривожність -- життєва задоволеність
Анотація: У статті на основі теоретичного дослідження проаналізовано такі основні поняття, як «соціальна фрустрація», «ситуативна та особистісна тривожність», «життєва задоволеність». Встановлено, що соціальна фрустрація розуміється як вид психічної особистісної напруженості, яка обумовлена незадоволеністю особистості життям, власними досягненнями і становищем у соціальній ієрархії. Ситуаційна та особистісна тривожність розглядається як протиріччя між оцінкою особистістю певної ситуації як загрозливої і відсутністю необхідних засобів для її уникнення чи подолання. «Життєва задоволеність» – це загальне уявлення людини про психічний комфорт


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.9:37.091.12(043.3)
З-17


    Заіка, Інна В'ячеславівна.
    Психологічні умови подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / І. В. Заіка ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 346 с. : табл. + 1 додатки 99 с. - Бібліогр.: с. 220-246 (255 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал -- особистісна напруженість -- прояви особистісної напруженості -- чинники особистісної напруженості -- психологічні умови подолання особистісної напруженості -- тренінг -- психологічні технології підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості
Анотація: У дисертації здійснено аналіз й узагальнення теоретико-методологічних основ та експериментальних результатів проблеми психологічних умов подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Побудовано модель особистісної напруженості персоналу освітніх організацій (особистісної та ситуативної тривожності, соціальної фрустрованості, життєвої незадоволеності). Виявлено статистично значущі зв'язки між чинниками мезорівня ("загальними" та "спеціальними характеристиками організації) та окремими проявми особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Доведено статистично значущі зв'язки між чинниками мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками) та більшістю проявів особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Визначено психологічні умови подолання особистісної напруженості у персоналу освітніх організацій. Розроблено та апробовано психологічні технології підготовки освітнього персоналу до подолання особистісної напруженості (на рівні організації та на рівні персоналу), доведено їхню ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9:37.091.12(043.3)
З-17


    Заіка, Інна В'ячеславівна.
    Психологічні умови подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / І. В. Заіка ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 25 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал -- особистісна напруженість -- прояви особистісної напруженості -- чинники особистісної напруженості -- психологічні умови подолання особистісної напруженості -- тренінг -- психологічні технології підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості
Анотація: У дисертації здійснено аналіз й узагальнення теоретико-методологічних основ та експериментальних результатів проблеми психологічних умов подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Побудовано модель особистісної напруженості персоналу освітніх організацій (особистісної та ситуативної тривожності, соціальної фрустрованості, життєвої незадоволеності). Виявлено статистично значущі зв'язки між чинниками мезорівня ("загальними" та "спеціальними характеристиками організації) та окремими проявми особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Доведено статистично значущі зв'язки між чинниками мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками) та більшістю проявів особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Визначено психологічні умови подолання особистісної напруженості у персоналу освітніх організацій. Розроблено та апробовано психологічні технології підготовки освітнього персоналу до подолання особистісної напруженості (на рівні організації та на рівні персоналу), доведено їхню ефективність. На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 29322
Кількість відвідувачів 679
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя