Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісна траєкторія готовності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
316.614-057.87(043.5)
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Психологічне забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.05 / Я. М. Раєвська ; наук. конс. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 401 с. : табл. + 1 додатки 111 с. - Бібліогр.: с. 361-401 (400 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- професіоналізм -- професійна взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: Дисертація присвячена аналізу психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Аналізуються та систематизуються основні підходи до вивчення сучасного стану професійної діяльності та взаємодії фахівців соціальної сфери; сутності та складових міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери та практичні аспекти проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Зокрема висвітлені питання організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців соціальної сфери;особливості здійснення міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; практичні аспекти професійно-орієнтованої підготовки фахівців соціальної сфери. Розглянуто послідовність доробок щодо теоретико-методологічного обгрунтування авторського підходу до системи забезпечення особистісно-професійних якостей становлення фахівців соціальної сфери; психологічного забезпечення особистісної траєкторії готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Також презентується покрокове методичне обгрунтування авторського підходу щодо організації струстури емпіричного дослідження готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; покрокове дослідження особливостей формування міжпрофесійної взаємодії. Представлені дані емпіричного аналізу за такими компонентами мотиваційно-емотивним, когнітивно-змістовим, діяльнісно-практичним і регуляційним. Представлена концептуальна модель формування професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії та перевірена ефективність її впровадження; практичні підходи та методичні рекомендації щодо сприяння професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Обгрунтовано практичні види та форми роботи з такими категоріями: дітьми та молоддю, сім'ями, людьми похилого віку, людьми з обмеженими можливостями, внутрішньо- та зовнішньо- переміщеними особами та учасниками бойових дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.614-057.87(043.5)
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Психологічне забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.05 / Я. М. Раєвська ; наук. конс. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- професіоналізм -- професійна взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: Дисертація присвячена аналізу психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Аналізуються та систематизуються основні підходи до вивчення сучасного стану професійної діяльності та взаємодії фахівців соціальної сфери; сутності та складових міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери та практичні аспекти проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Зокрема висвітлені питання організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців соціальної сфери;особливості здійснення міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; практичні аспекти професійно-орієнтованої підготовки фахівців соціальної сфери. Розглянуто послідовність доробок щодо теоретико-методологічного обгрунтування авторського підходу до системи забезпечення особистісно-професійних якостей становлення фахівців соціальної сфери; психологічного забезпечення особистісної траєкторії готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Також презентується покрокове методичне обгрунтування авторського підходу щодо організації струстури емпіричного дослідження готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; покрокове дослідження особливостей формування міжпрофесійної взаємодії. Представлені дані емпіричного аналізу за такими компонентами мотиваційно-емотивним, когнітивно-змістовим, діяльнісно-практичним і регуляційним. Представлена концептуальна модель формування професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії та перевірена ефективність її впровадження; практичні підходи та методичні рекомендації щодо сприяння професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Обгрунтовано практичні види та форми роботи з такими категоріями: дітьми та молоддю, сім'ями, людьми похилого віку, людьми з обмеженими можливостями, внутрішньо- та зовнішньо- переміщеними особами та учасниками бойових дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 228 с. : табл. + 1 додатки 29 с. - Бібліогр.: с. 201-228 (283 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- чинники розвитку соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 17524
Кількість відвідувачів 1372
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя