Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=оцінковий механізм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
37.015.3:159.922
С 77


   
    Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі [Електронний ресурс] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 161 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Балл, Георгій Олексійович. Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі / Г. О. Балл. - С. 6-15
Дригус, Марія Трохимівна. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів / М. Т. Дригус. - С. 16-32
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів / Н. І. Мусіяка. - С. 33-83
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів / І. В. Яворська-Вєтрова. - С. 84-137
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісна ефективність -- онтогенез -- психологічні механізми -- рефлексивний механізм -- оцінковий механізм -- мікрогенез
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 9865
Кількість відвідувачів 1217
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя