Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=превенція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Національний авіаційний університет. - Київ, 2018. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Національний авіаційний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 19 с. : табл. - Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Портницька, Н. Ф.
    Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси [Текст] / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров'я -- психічні розлади -- превенція психічних розладів у дитинстві та підлітковому віці
Анотація: У статті проблема збереження психічного здоров'я дітей та підлітків розглядається як міждисциплінарна та комплексна. Аргументовано важливість турботи про психічне здоров'я населення на державному рівні для соціального та економічного благополуччя країни. Зроблено огляд основних психічних розладів, які можуть виникати у дитячому та підлітковому віці, окреслено причини їх виникнення. Розглянуто напрацьовані у світовій науці універсальні та вузько спрямовані способи турботи про психічне здоров'я дітей та підлітків. Зроблено висновок, що школа може бути простором для втілення та реалізації програм профілактики виникнення психічних розладів у учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савиченко, О. М.; Тичина, І. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Мураненко, К. Ю.
    Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх [Текст] / К. Ю. Мураненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 81-85. - Бібліогр.: С. 85 (8 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
правопорушення неповнолітніх -- система профілактики -- дитяча злочинність -- суб’єкти профілактичної діяльності -- превенція
Анотація: У статті представлено аналіз сучасної системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх та надано рекомендації щодо її удосконалення. Визначено, що сучасна система не є ефективною, оскільки не має цілісності, не здійснює комплексної превентивної діяльності, не відповідає сучасним вимогам суспільства. Серед чинників, що негативно впливають на здійснення превентивної діяльності, виділяють організаційні та правові. Визначено, що система профілактики правопорушень неповнолітніх має бути спрямована в першу чергу на недопущення правопорушень, усунення причин злочинності, а для цього необхідна співпраця між усіма суб’єктами превенції. Автором зазначається неможливість вичерпного переліку суб’єктів профілактичної діяльності, адже профілактична діяльність має здійснюватися усіма органами та установами в якості додаткової. Заходи профілактики мають відповідати сучасному стану злочинності, потребам суспільства та загальнодержавній політиці у сфері сім’ї, дітей та молоді. Система профілактики правопорушень неповнолітніх має здійснювати проактивний, відновний підхід, враховувати психологічні особливості дитини, поважати права та інтереси дитини, суспільні цінності загалом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 23793
Кількість відвідувачів 628
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя