Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=післядипломна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний потенціал -- творчий потенціал -- професійний потенціал -- підвищення кваліфікації -- вчителі -- післядипломна освіта
Анотація: У статті послідовно описано методи виявлення і діагностики інтелектуального і творчого потенціалу вчителів на курсах підвищення кваліфікації. Проаналізовано якісні показники педагога, що базуються на творчості, підготовці, вмінні адаптуватися до конкретних педагогічних умов.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

2.
37.015.3:316.77
К 56


    Ковальова, Оксана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителя [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. А. Ковальова ; наук. керів. В. В. Турбан ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- соціальн-комунікативна компетентність -- післядипломна освіта -- розвиток компетентностей
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних особливостей розвитку СКК вчителів З ЗСО, теоретичному обґр унтуванню , розробці та експериментальній перевірці її розвивальної програми в умовах післядипломної освіти. На матеріалі теоретичного аналізу сформульовано поняття розвитку соціально - комунікативної компетентності вчителя, як еволюційного процесу поступального набуття якісних змін у розвитку психічних властивостей, які забезпечують його особистості здатність досягати партнерських відносин з усіма суб’єктами освітнього процесу, враховуючи потреби, цінності й цілі всіх учасників взаємодії в рамках с успільно прийнятної коректно - етичної поведінки та успішної взаємо комунікації . Розроблено структурно - змістову модель розвитку соціально - комунікативної компетентності, виокремлено та обґрунтовано його критерії й показники. Створено, експериментально перевіре но та стандартизовано авторську методику «Самооцінка соціально - комунікативної компетентності особистості» . Розроблено розвивальну програму «Соціально - комунікативна компетентність вчителя», експериментально доведено її ефективність. Встановлено психологічні особливості розвитку СКК вчителів ЗЗСО, які полягають у доведені того, що : а) розвиток субкомпетентностей зумовлений специфікою професійної діяльності особистості вчителя та залежить від профілю його навчальної дисципліни й освітнього ступеня навчання, він значуще не залежить від віку педагога й профілю його освітнього закладу; б) властивістю ґенези субкомпетентностей є їх спроможність зазнавати значущих змін під психодіаг ностичним впливом; в) динаміка розвитку соціальних субкомпетентностей випереджає динаміку удосконалення комунікативних субкомпетентностей респондентів ; г) генезис СКК вчителя відбувається інтенсивніше, якщо він має високий рівень актуального розвитку субк омпетентності «Відносини з самим собою».

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" (Переяслав-Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
005.32:316.647.5]:373.091.113-05(043.5)
Б 87


    Брюховецька, Олександра Вікторівна.
    Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 483 с. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 414-483 (701 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32:316.647.5]:373.091.113-05(043.5)
Б 87


    Брюховецька, Олександра Вікторівна.
    Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 44 с. - Бібліогр.: с. 37-41 (33 назви). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Пастух, Людмила Василівна.
    Самоменеджмент керівників закладів освіти у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. В. Пастух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 28-34. - Бібліогр.: С. 32-33 (24 назви).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
самоменеджмент -- керівники закладів освіти -- сутність самоменеджменту -- напрями самоменеджменту -- функції самоменеджменту -- післядипломна освіта
Анотація: У статті здійснено аналіз підходів науковців щодо розуміння сутності, напрямів, функцій самоменеджменту. Відзначено, що існуючі концепції самоменеджменту будуються на основі визначення провідних ідей: економії часу; саморозвитку особистості; подолання власних обмежень; підвищення особистої культури ділового життя; досягнення особистого ділового успіху.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 10832
Кількість відвідувачів 1210
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя