Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рівні рефлексії тілесного досвіду<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
151.60
А 43


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування [Текст] / А. О. Колярова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- тілесний досвід особистості -- рівні рефлексії тілесного досвіду -- конструктивний рефлексивний стиль -- неконструктивний рефлексивний стиль
Анотація: Статтю присв'ячено проблемі рефлексії тілесного досвіду в контексті самопроектування. У руслі психолого- герменевтичного підходу рефлексію проблематизовано як здатність особистості забезпечувати управління процесами формування системи особистого, зокрема тілесного досвіду. Запропоновано трирівневу модель розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості як засобу її самопроектування, що передбачає: рівень передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду, що співвідносяться з основними вимірами дискурсивного самопроектування особистості: "плагіатором", "читачем" та "автором" (за Н.В. Чепелєвою, С.Ю. Рудницькою) та мають свою певну специфіку, зумовлену способами організації тілесного досвіду, його текстової об'єктивізації, способами і процедурами його розуміння. Показано, що рівні рефлексії тілесного досвіду співвідносяться з рефлексивними стилями особистості. Так, на нижньому рівні передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду особистість демонструє переважно конструктивний рефлексивний стиль, що блокує її розвиток здатності до самопроектування. Вищий рівень рефлексії тілесного досвіду характеризується як смисловий (метасмисловий) і співвідноситься з конструктивним рефлексивним стилем особистості, що має аналізуючий, спонукальний вплив на розвиток її здатності до самопроектування. На середньому-інтерпретаційному рівні рефлексії тілесного досвіду для особистості властивим є як конструктивний так і неконструктивний рефлексивний стиль. Висунуто припущення щодо взаємовідношень між рефлексією тілесного досвіду особистості та її здатністю до самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 134565
Кількість відвідувачів 1823
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя