Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студенти з інвалідністю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.923-056.26-057.875
Б 24


    Барна, Мирослава Володимирівна.
    Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Барна Мирослава Влолодимирівна ; наук. кер. Сердюк Л. З. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-220. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- СТРАТЕГІя самореалізації -- студенти з інвалідністю -- психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курбатова, Альона Олександрівна.
    Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти [Текст] / А. О. Курбатова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистісні чинники -- мотивація навчання -- вибір професії -- студенти з інвалідністю
Анотація: У даній статі розглянута проблема мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти. Оксреслено основні характеристики та складники поняття мотивації до навчання, видів мотивів та визначено, що мотиви вибору професії деякою мірою визначають мотиви навчання студентів, тому зумовлюють ставлення студентів до результатів навчання, впливають на самоорганізацію у навчальній діяльності, на самовираженість особистості, а також на оволодіння навичками самоосвіти. У статті висвітлюються результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення особистісних чинників мотивації до навчання студентами з інвалідністю у ЗВО. Встановлено, що особистісними чинниками мотивації навчання студентів з інвалідністю у ЗВО є самоставлення, самосприйняття та самоінтерес


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Купрєєва, О. І.
    Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів [Текст] / О. І. Купрєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
часова перспектива -- самореалізація -- самоставлення -- смисложиттєві орієнтації -- студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей часової перспективи в контексті самореалізації студентів. Здійснено порівняльний аналіз часової перспективи умовно здорових студентів та студентів з інвалідністю. Виявлено зв'язок часової перспективи із смисложиттєвими орієнтаціями, самоставленням та самореалізацією особистості студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, ціннісно-смислова насиченість часових модусів та цілісне сприйняття себе в часі сприяють успішній самореалізації особистості студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Купрєєва, О. І.
    Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю [Текст] / О. І. Купрєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
часова перспектива -- збалансована часова перспектива -- незбалансована часова перспектива -- самореалізація -- студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей часової перспективи як особистісного ресурсу самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено аналіз структури взаємозв'язків між факторами часової перспективи студентів з інвалідністю; виявлено особливості профілів збалансованої та незбалансованої часової перспективи. Досліджено взаємозв'язок збалансованої та незбалансованої часової перспективи з самоактуалізацією та характеристиками самореалізації досліджуваних студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, так і відхилення від її оптимального профілю, здійснюють значний вплив на функціонування особистості та її самореалізацію.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
К 93


    Курбатова, Альона Олександрівна.
    Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. О. Курбатова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 201 с. : табл. + 1 додатки 26 с. - Бібліогр.: с. 178-201 (248 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- мотивації вибору професії -- мотивація навчання -- професійна самореалізація -- професійна спрямованість -- особистісні чинники професійної мотивації -- студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практичну розробку психологічних засад професійної мотивації студентів з інвалідністю. Розкрито психологічні особливості професійної мотивації студентів з інвалідністю, роль ціннісно-смислової регуляції професійного самовизначення особистості, психологічні чинники вибору професії та їх вплив на подальше професійне становлення. Встановлено, що професійна мотивація студентів з інвалідністю, зумовлена внутрішніми мотивами, пов'язана з їх смисложиттєвими орієнтаціями, з уявленнями про себе як про сильну особистість, яка володіє достаньою свободою вибору, щоб побудувати своє життя у відповідності зі своїми цілями. Загалом, отримані результати дослідження свідчать, що важлива роль у підтримці професійної мотивації студентів з інвалідністю належить осмисленості ними життєвих цілей і перспектив, внутрішньому локусу контролю, особистісній автономії, що полягає у здатності до самовизначення своїх позицій та здатності самостійно визначати і регулювати власне життя. Розроблено модель внутрішньоособистісної детермінації професійної мотивації студентів з інвалідністю в континуумі професійного самовизначення особистості, структурними компонентами якої є ціннісно-смислові утворення особистості, цілі професійної діяльності, особистісні якості, оцінка своїх можливостей, мотиви вибору професії, мотиви навчання, потреби професійної самореалізації. Розроблено та апробовано комплексну програму психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у ЗВО та представлено результати впровадження тренінгової програми і перевідки її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2-057.875-056.2(043.3)
К 93


    Курбатова, Альона Олександрівна.
    Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. О. Курбатова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- мотивації вибору професії -- мотивація навчання -- професійна самореалізація -- професійна спрямованість -- особистісні чинники професійної мотивації -- студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практичну розробку психологічних засад професійної мотивації студентів з інвалідністю. Розкрито психологічні особливості професійної мотивації студентів з інвалідністю, роль ціннісно-смислової регуляції професійного самовизначення особистості, психологічні чинники вибору професії та їх вплив на подальше професійне становлення. Встановлено, що професійна мотивація студентів з інвалідністю, зумовлена внутрішніми мотивами, пов'язана з їх смисложиттєвими орієнтаціями, з уявленнями про себе як про сильну особистість, яка володіє достаньою свободою вибору, щоб побудувати своє життя у відповідності зі своїми цілями. Загалом, отримані результати дослідження свідчать, що важлива роль у підтримці професійної мотивації студентів з інвалідністю належить осмисленості ними життєвих цілей і перспектив, внутрішньому локусу контролю, особистісній автономії, що полягає у здатності до самовизначення своїх позицій та здатності самостійно визначати і регулювати власне життя. Розроблено модель внутрішньоособистісної детермінації професійної мотивації студентів з інвалідністю в континуумі професійного самовизначення особистості, структурними компонентами якої є ціннісно-смислові утворення особистості, цілі професійної діяльності, особистісні якості, оцінка своїх можливостей, мотиви вибору професії, мотиви навчання, потреби професійної самореалізації. Розроблено та апробовано комплексну програму психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у ЗВО та представлено результати впровадження тренінгової програми і перевідки її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
И 19


    Іваннікова, Ганна Василівна.
    Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Іваннікова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 193 с. : табл. + 1 додатки 55 с. - Бібліогр.: с. 171-193 (235 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
И 19


    Іваннікова, Ганна Василівна.
    Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Іваннікова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Купрєєва, Наталія Олександрівна.
    Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі [Текст] / О. І. Купрєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистісні цінності -- смисложиттєві орієнтації -- базові переконання особистості -- самореалізація -- студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викледено результати дослідження ціннісно-смислових аспектів самореалізації студентів з інвалідністю та умовно здорових студентів, які навчаються в інтегрованих групах закладів вищої освіти. Виявлено особливості взаємозв'язку самореалізації з ціннісно-смисловими утвореннями (цінностями-цілями, смисложиттєвими орієнтаціями, базовими переконаннями особистості) студентів різних категорій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 53788
Кількість відвідувачів 1578
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя