Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Невротизація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
159.922.7-053.5:615.851.4
Г 82


    Грищук, Майя Михайлівна.
    Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Грищук Майя Михайлівна ; наук. кер. Юрченко В. М. ; Рівенський ін-т слов`янознавства Київського славістичного ун-ту. - Київ, 2010. - 325 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Невротизація--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
початкова невротизація -- школяри -- сімейна психотерапія -- засоби психопрофілактики -- засоби психокоррекції
Анотація: У дисертаційному доследженні наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення психологічної проблеми запобігання та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку за допомогою вперше розробленого комплексу засобів психологічної допомоги, який складається з авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії та авторської методики суб"єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки", адаптованих до особливостей роботи практичного психолога системи оствіти України. Експериментальна апробація авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії підтвердила її ефективність, як засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Про це свідчить той факт, що після спрямованої симптоморієнтованої психологічної корекції засобами "АМССП" у невротизованих дітей виявлено: зменшення пізнавального та особистісного егоцентризму; підвищення ступеня самосприйняття; забалнсувалось відреагування емоційного напруження (тривога, страх, агресія тощо); підвищення фрустраційної толерантності та вмотивованості до діяльності; розширення репертуару форм самовираження у взаємодії в підсистемі сиблінгів; формування адекватної диспозиції дітей у системі "дитина-батьки".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Юрченко, Вікторія Михайлівна \наук. кер.\; Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 50404
Кількість відвідувачів 1577
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя