Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіічна психологія -- Вікова психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.964.22
С 25


   

    [Текст]. - [Б. м. : б. в.]. - Б. ц.
УДК
Рубрики: педагогіічна психологія--вікова психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
психологічний опір -- психологічний захис

Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
159.954.4:373.011.3-051(043.5)
А 72


    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Психологічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. І. Антюхова ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівненський державний гуманітарний ун-т. - Рівне, 2017. - 276 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-244. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- мотиваційний -- інтелектуальний -- вольовий та соціально-комунікативний компоненти творчого потенціалу -- соціальна креативність -- соціальна мотивація
Анотація: У роботі розроблено структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Зазначено, що творчий потенціал складається із певних компонентів, які, в свою чергу, вміщують окремі субкомпоненти та їхні складові. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано програму фасилітації розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Остання складається з трьох етапів: підготовчого; змістовного; контрольно-діагностувального. В емпіричному дослідженні гіпотеза, яку було висунуто на початку проведення експерименту, знайшла своє повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.73+316.614.6]-053.6:305
К 93


    Курдибаха, Оксана Миколаївна.
    Психологічні особливості гендерної соціалізації підлітків в умовах позашкільних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Курдибаха ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Рівненський державний гуманітарний ун-т. - Рівне, 2017. - 243 с. : табл. - Бібліогр.: с. 161-185. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- ідентичність -- гендерна соціалазація -- маскулінність -- фемінність -- андрогінність -- гендерний стереотип
Анотація: У дисертації розкрито взаємозв’язок категорій «соціалізація», «ідентичність» та «гендерна соціалізація» як концептів пропонованого дослідження; уточнено категорійно-понятійний апарат (гендер, гендерний підхід, гендерний аналіз, гендерна соціалізація, гендерна ідентичність, гендерні стереотипи, гендерна експертиза, гендерно маркований, гендерно чутливий, гендерно нейтральний, гендерно сліпий) дослідження; схарактеризовано гендерну соціалізацію як наслідок взаємодії основних соціальних інститутів (сім’я, навчально-виховні установи, у тому числі й позашкільні навчальні заклади). Теоретично обґрунтовано, розроблено та впроваджено психолого-педагогічні умови ефективної гендерної соціалізації підлітків в умовах позашкільного навчального закладу (організаційно-методичне і програмне забезпечення навчально- виховного процесу позашкільних закладів; застосування програми формування гендерної ідентичності підлітків в умовах позашкільного навчального закладу; формування гендерної культури педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів як важливих агентів гендерної соціалізації підлітків). Отримані результати дослідження повністю підтверджують достовірність висунутої гіпотези про те, що на підліткової стадії соціалізації діти засвоюють гендерні схеми андрогінного типу особистості. Співвідношення маскулінності і фемінності в образах чоловіка і жінки свідчить, що значна кількість респондентів мають яскраво виражений андрогінний тип гендерної ідентичності особистості. Отримані результати можуть бути використані для прогнозування характеру формування гендерної ідентичності на підліткової стадії соціалізації та в програмах гендерного виховання підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 2871
Кількість відвідувачів 715
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя