Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія дітей дошкільного віку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.922.7-053.4:81-028.31]-053.4(043.5)
М 69


    Михальська, Світлана Анатоліївна.
    Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя [Рукопис] : дис. ... док. психол. наук: 19.00.07 / С. А. Михальська ; наук. конс. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 435 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с.398-435 (415 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
   Психологія дітей дошкільного віку

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва поведінка -- старший дошкільний вік -- комунікативно-мовленнєвий розвиток -- соціально-психологічні чинники -- свідома регуляція -- ціннісні орієнтації -- уява (антиципуюча) -- творчий рівень мовлення -- родинне спілкування -- спілкування з однолітками
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний та експериментально-емпіричний аналіз процесу становлення мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя в умовах родинного та суспільного виховання. Досліджено, що мовленнєва поведінка дитини дошкільного віку є свідченням зростання та формування психологічних якостей, які мають прояв в емоційному, когнітивному, вольовому розвитку, що в цілому демонструє дошкільну зрілість як здатність до регуляції психічних процесів. Визначено роль смислових конструктів та ціннісних орієнтацій, що регулюють активність дитини 5-7 років життя у системі взаємодії "людина-людина" у процесі прийняття значущих рішень про подальшу мовленнєву поведінку. Доведено роль творчих досягнень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини в регуляції мовленнєвої поведінки старшого дошкільника у взаємодії з однолітками в знайомих та невизначених комунікативних ситуаціях. Виокремлено зовнішні детермінанти, що сприяють становленню мовленнєвої поведінки дитини, які пов'язані з комунікацією.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73:373.2(043.3)
К 82


    Крива, Наталя Леонідівна.
    Особливості прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. Л. Крива ; наук. кер. О. Ю. Хартман ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 219 с. : табл. + додатки 84 с. - Бібліогр.: с. 190-219 (329 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
довіра/недовіра -- міжособистісна довіра -- довірливе ставлення -- прояви довіри дитини старшого дошкільного віку -- тривожність -- соціальне оточення -- інформаційне середовище -- інформаційна безпека особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення. У роботі на основі результатів теоретико-методологічного аналізу довіри описано феномен "довіра дитини старшого дошкільного віку" як позитивне ставлення до батьків, педагогів, однолітків, знайомих та незнайомих людей, яке грунтується на вірі в їх чесність та щирість, проявляється в готовності вструпити в продуктивну взаємодію, поділитися значущою інформацією про себе. Визначено поняття "інформаційне середовище дитини дошкільного віку" як основне джерело інформації для дитини, що здійснює безпосередній вплив на її психічну діяльність, формування соціальної поведінки. Викладено та обгрунтовано програму емпіричного дослідження особливостей проявів довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення, визначено психологічні особливості досліджуваного феномена. На основі критеріїв, показників досліджуваного феномена та з ураїхуванням емпіричних даних виділено й описано групи дітей з низьким, достатнім, оптимальним та надмірним рівнем прояву довіри до соціального оточення. Встановлено, що нормою є оптимальний рівень прояву довіри, який полягає у сприятливому співвідношенні довіри та недовіри, вмінні проявляти в залежності від ситуації та передбачати небезпеку. В результаті анкетування батьків та вихователів описано вплив інформаційного середовища на довіру дитини старшого дошкільного віку (негативний, нейтральний, позитивний). Відповідно до завдань дослідження визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють формуванню довіри дітей старшого дошкільного віку до соціального оточення, описано розвивальну програму "У колі довіри" та наведено результати аналізу її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73:373.2(043.3)
К 82


    Крива, Наталя Леонідівна.
    Особливості прояву дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. Л. Крива ; наук. кер. О. Ю. Хартман ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
довіра/недовіра -- міжособистісна довіра -- довірливе ставлення -- прояви дитини старшого дошкільного віку -- тривожність -- соціальне оточення -- інформаційне середовище -- інформаційна безпека особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення. У роботі на основі результатів теоретико-методологічного аналізу довіри описано феномен "довіра дитини старшого дошкільного віку" як позитивне ставлення до батьків, педагогів, однолітків, знайомих та незнайомих людей, яке грунтується на вірі в їх чесність та щирість, проявляється в готовності вструпити в продуктивну взаємодію, поділитися значущою інформацією про себе. Визначено поняття "інформаційне середовище дитини дошкільного віку" як основне джерело інформації для дитини, що здійснює безпосередній вплив на її психічну діяльність, формування соціальної поведінки. Викладено та обгрунтовано програму емпіричного дослідження особливостей проявів довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення, визначено психологічні особливості досліджуваного феномена. На основі критеріїв, показників досліджуваного феномена та з ураїхуванням емпіричних даних виділено й описано групи дітей з низьким, достатнім, оптимальним та надмірним рівнем прояву довіри до соціального оточення. Встановлено, що нормою є оптимальний рівень прояву довіри, який полягає у сприятливому співвідношенні довіри та недовіри, вмінні проявляти в залежності від ситуації та передбачати небезпеку. В результаті анкетування батьків та вихователів описано вплив інформаційного середовища на довіру дитини старшого дошкільного віку (негативний, нейтральний, позитивний). Відповідно до завдань дослідження визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють формуванню довіри дітей старшого дошкільного віку до соціального оточення, описано розвивальну програму "У колі довіри" та наведено результати аналізу її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 3869
Кількість відвідувачів 645
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя