Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=...<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
159.922:356.13(043.5)
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологія особистісного благополуччя персоналу державної прикордонної служби України [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Волинець ; наук. конс. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 516 с. : табл. + 1 додатки 145 с. - Бібліогр.: с. 441-516 (692 назви). -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
особистісне благополуччя -- життєдіяльність -- професійна діяльність -- особистісна здійсненність життя -- особистісна самоефективність та гармонія -- професійна компетентність та самореалізованість -- професійно-організаційна мотивація -- професійний розвиток і досягнення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено дослідженню переживання особистісного благополуччя, яке розглядається як інтегральний показник загального переживання якості життя та життєдіяльності в цілому, що в суб'єктивному просторі поєднує переживання якості життя в усіх актуальних сферах життєдіяльності індивіда, в тому числі в професійній діяльності. Особистісне благополуччя є переживанням та інтегральною рефлексивною оцінкою суб'єктом якості власного життя і життєдіяльності в цілому. Розроблено концептуальну модель впливу переживання особистісного благополуччя та професійну (службову) діяльність, яка показує, що переживання стану та оцінка якості загальної життєдіяльності безпосередньо впливає на професійну (службову) діяльність. А, отже, провідним соціально-психологічним чинником, що впливає на переживання особистісного благополуччя та визначає психоемоційні стани особистості є місце професійної (службової) діяльності в психологічній структурі її життєдіяльності. І якщо особистість повністю залежить від умов здійснення професійної (службової) діяльності та виконання професійних обов'язків, вона має обмеження власних можливостей щодо забезпечення актуалізованих потреб, цілей, життєвих перспектив в різних сферах життєздійснення. Системна цілісність особистісного благополуччя проявляється також у тому, що загальне переживання особистісного благополуччя як оцінка якості загальної життєдіяльності та як відрефлексоване переживання стану цієї якості є базисною умовою, що також впливає на професійну (службову) діяльність та життєдіяльність в інших сферах і визначає їхню ефективність. Проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей особистісного благополуччя персоналу ДПС України на основі розробленої фокусно-холістичної моделі. Структурними компонентами особистісного благополуччя встановлено особистісну здійсненість життя, особистісну самоефективність та особистісну гармонію, професійну компетентність та самореалізованість, професійно - організаційну мотивацію та професійний розвиток і досягнення. Виявлено чотири типи особистісного благополуччя: особистісно-орієнтований (переживання благополуччя в контексті особистісної та професійної здійсненності життя), кар'єрно-орієнтований (переживання благополуччя як результату успіхів в кар'єрі), професіонально-орієнтований (переживання благополуччя як процесу самореалізації як професіонала) та соціально-орієнтований (переживання благополуччя в контексті соціальних взаємодій). Виявлено особливості особистісного благополуччя персоналу ДПС України в контексті особистісного (осмисленності й спрямованості життя, цілеспрямованої орієнтації на майбутнє, внутрішні конфлікти та вакууми, переживання емоційно-позитивних станів та комфорту, рефлексії), професійного (професійної ідентифікації, самореалізації та зростання, затребуваності, міжособової взаємодії та ставлення з боку інших осіб) та організаційного (організаційної культури відносин та організаційного управління, задоволеності змістом роботою та досягненнями в ній, взаєминами з керівництвом, колегами, умовами праці) фокусів. Доведено, що структура переживання особистісного благополуччя фахівців різних професійних спільнот має відмінності і залежить від місця професійної діяльності в психологічній структурі їхньої життєдіяльності. Тип професійної діяльності впливає на структуру переживання особистісного благополуччя: специфіка професійної (службової) діяльності визначає відмінності у переживаннях особистісної здійсненності життя, особистісної гармонії та самоефективності, професійної компетентності й самореалізованості, професійно-організаційної мотивації, професійного розвитку та досягнень фахівями різних професійних спільнот залежно від статі, віку, стажу роботи (вислуги років), службового статусу, досвіду приватної практики та відмінності у загальному показнику та типах особистісного благополуччя. На теоретичному та методологічному рівнях розроблено та апробовано психодіагностичний скринінг-опитувальник, програму психологічної підтримки особистісного благополуччя (програму психологічного консультування та тренінгову програму розвитку професійного і життєвого цілепокладання та психологічної фасилітації особистісного зростання персоналу ДПС України), а також запропоновано рекомендації практичним психологам та військовим капеланам прикордонного відомства стосовно реалізації цих заходів в прикордонному відомстві.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922:356.13(043.5)
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологія особистісного благополуччя персоналу державної прикордонної служби України [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Волинець ; наук. конс. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
особистісне благополуччя -- життєдіяльність -- професійна діяльність -- особистісна здійсненність життя -- особистісна самоефективність та гармонія -- професійна компетентність та самореалізованість -- професійно-організаційна мотивація -- професійний розвиток та досягнення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено дослідженню переживання особистісного благополуччя, яке розглядається як інтегральний показник загального переживання якості життя та життєдіяльності в цілому, що в суб'єктивному просторі поєднує переживання якості життя в усіх актуальних сферах життєдіяльності індивіда, в тому числі в професійній діяльності. Особистісне благополуччя є переживанням та інтегральною рефлексивною оцінкою суб'єктом якості власного життя і життєдіяльності в цілому. Розроблено концептуальну модель впливу переживання особистісного благополуччя та професійну (службову) діяльність, яка показує, що переживання стану та оцінка якості загальної життєдіяльності безпосередньо впливає на професійну (службову) діяльність. А, отже, провідним соціально-психологічним чинником, що впливає на переживання особистісного благополуччя та визначає психоемоційні стани особистості є місце професійної (службової) діяльності в психологічній структурі її життєдіяльності. І якщо особистість повністю залежить від умов здійснення професійної (службової) діяльності та виконання професійних обов'язків, вона має обмеження власних можливостей щодо забезпечення актуалізованих потреб, цілей, життєвих перспектив в різних сферах життєздійснення. Системна цілісність особистісного благополуччя проявляється також у тому, що загальне переживання особистісного благополуччя як оцінка якості загальної життєдіяльності та як відрефлексоване переживання стану цієї якості є базисною умовою, що також впливає на професійну (службову) діяльність та життєдіяльність в інших сферах і визначає їхню ефективність. Проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей особистісного благополуччя персоналу ДПС України на основі розробленої фокусно-холістичної моделі. Структурними компонентами особистісного благополуччя встановлено особистісну здійсненість життя, особистісну самоефективність та особистісну гармонію, професійну компетентність та самореалізованість, професійно - організаційну мотивацію та професійний розвиток і досягнення. Виявлено чотири типи особистісного благополуччя: особистісно-орієнтований (переживання благополуччя в контексті особистісної та професійної здійсненності життя), кар'єрно-орієнтований (переживання благополуччя як результату успіхів в кар'єрі), професіонально-орієнтований (переживання благополуччя як процесу самореалізації як професіонала) та соціально-орієнтований (переживання благополуччя в контексті соціальних взаємодій). Виявлено особливості особистісного благополуччя персоналу ДПС України в контексті особистісного (осмисленності й спрямованості життя, цілеспрямованої орієнтації на майбутнє, внутрішні конфлікти та вакууми, переживання емоційно-позитивних станів та комфорту, рефлексії), професійного (професійної ідентифікації, самореалізації та зростання, затребуваності, міжособової взаємодії та ставлення з боку інших осіб) та організаційного (організаційної культури відносин та організаційного управління, задоволеності змістом роботою та досягненнями в ній, взаєминами з керівництвом, колегами, умовами праці) фокусів. Доведено, що структура переживання особистісного благополуччя фахівців різних професійних спільнот має відмінності і залежить від місця професійної діяльності в психологічній структурі їхньої життєдіяльності. Тип професійної діяльності впливає на структуру переживання особистісного благополуччя: специфіка професійної (службової) діяльності визначає відмінності у переживаннях особистісної здійсненності життя, особистісної гармонії та самоефективності, професійної компетентності й самореалізованості, професійно-організаційної мотивації, професійного розвитку та досягнень фахівями різних професійних спільнот залежно від статі, віку, стажу роботи (вислуги років), службового статусу, досвіду приватної практики та відмінності у загальному показнику та типах особистісного благополуччя. На теоретичному та методологічному рівнях розроблено та апробовано психодіагностичний скринінг-опитувальник, програму психологічної підтримки особистісного благополуччя (програму психологічного консультування та тренінгову програму розвитку професійного і життєвого цілепокладання та психологічної фасилітації особистісного зростання персоналу ДПС України), а також запропоновано рекомендації практичним психологам та військовим капеланам прикордонного відомства стосовно реалізації цих заходів в прикордонному відомстві.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.942:165.243(043.5)
Л 97


    Лящ, Оксана Павлівна.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / О. П. Лящ ; наук. конс. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 393 с. : табл. + 1 додатки 64 с. - Бібліогр.: с. 365-393 (296 назв). -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ідентифікація емоцій -- використання емоцій -- розуміння емоцій -- свідома регуляція емоцій -- генеза емоційного інтелекту
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми генези емоційного інтелекту в юнацькому віці. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше: розроблено і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; визначено компоненти, рівні, особливості розвитку, психологічні чинники, механізми, закономірності розвитку емоційного інтелекту юнаків; розроблено й апробовано програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-інтелектуальні аспекти розвитку особистості у період ранньої юності; гендерні відмінності емоційного інтелекту юнаків; взаємозв'язку емоцій та інтелекту в процесах регуляції діяльності та спілкування юної особистості. Подальшого розвитку набуло положення про функціональний взаємозв'язок емоційних та інтелектуальних процесів у розвитку особистості раннього юнацького віку. Теоретичне значення дослідження полягає у тому, що здійснено грунтовний теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження; сформульовано і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності. Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що розроблено і апробовано діагностичну програму для виявлення і оцінки компонентів, рівнів, особливостей розвитку емоційного інтелекту, програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності. Матеріали дослідження можуть бути використані для розв'язання практичних завдань діяльності сучасних закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, зокрема для організації діагностики рівня розвитку емоційного інтелекту учнівської молоді та студентів, розроблення ефективних програм психологічного супроводу розвитку особистості на етапі ранньої юності; розроблення індивідуальних програм розвитку емоційного інтелекту. Теоретичні положення, результати дослідження можуть бути використані у процесі навчання учнів закладів загальної середньої освіти та професійній підготовці студентів закладів професійно-технічної та вищої освіти, а також у практиці психологічної служби освіти та соціально-психологічних центрів під час розроблення та впровадження психологічного супроводу як особистості, так і освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.942:165.243(043.5)
Л 97


    Лящ, Оксана Павлівна.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / О. П. Лящ ; наук. конс. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ідентифікація емоцій -- використання емоцій -- розуміння емоцій -- свідома регуляція емоцій -- генеза емоційного інтелекту
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми генези емоційного інтелекту в юнацькому віці. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше: розроблено і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; визначено компоненти, рівні, особливості розвитку, психологічні чинники, механізми, закономірності розвитку емоційного інтелекту юнаків; розроблено й апробовано програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-інтелектуальні аспекти розвитку особистості у період ранньої юності; гендерні відмінності емоційного інтелекту юнаків; взаємозв'язку емоцій та інтелекту в процесах регуляції діяльності та спілкування юної особистості. Подальшого розвитку набуло положення про функціональний взаємозв'язок емоційних та інтелектуальних процесів у розвитку особистості раннього юнацького віку. Теоретичне значення дослідження полягає у тому, що здійснено грунтовний теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження; сформульовано і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності. Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що розроблено і апробовано діагностичну програму для виявлення і оцінки компонентів, рівнів, особливостей розвитку емоційного інтелекту, програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності. Матеріали дослідження можуть бути використані для розв'язання практичних завдань діяльності сучасних закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, зокрема для організації діагностики рівня розвитку емоційного інтелекту учнівської молоді та студентів, розроблення ефективних програм психологічного супроводу розвитку особистості на етапі ранньої юності; розроблення індивідуальних програм розвитку емоційного інтелекту. Теоретичні положення, результати дослідження можуть бути використані у процесі навчання учнів закладів загальної середньої освіти та професійній підготовці студентів закладів професійно-технічної та вищої освіти, а також у практиці психологічної служби освіти та соціально-психологічних центрів під час розроблення та впровадження психологічного супроводу як особистості, так і освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
152/615.0
В 42


    Візнюк, І. М.
    Психологія іпохондричної поведінки фахівця [Текст] : монографія / І. М. Візнюк ; НАПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - Вінниця : [б. в.], 2019. - 468 с. - ISBN 2080-75-25-385 : 60.00 грн.
УДК
РУБ 152/615.0
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
іпохондрична поведінка -- іпохондричні розлади -- психосоматичні порушення


Дод.точки доступу:
НАПН України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
152/33
Л 17


    Лантух, І. В.
    Психологічна структура надійності особистості в підприємницькій діяльності [Текст] : монографія / І. В. Лантух. - Харків : [б. в.], 2019. - 474 с. - ISBN 978-617-7722-52-5 : 60.00 грн.
УДК
РУБ 152/33
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- психологія підприємницької діяльності -- підприємницька діяльність

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
152/035
В 67


    Волинець, Н. В.
    Психологічні особливості особистісного благополуччя в професійній сфері життєдіяльності [Текст] : монографія / Н. В. Волинець ; НАДПСУ ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький : [б. в.], 2019. - 620 с. - ISBN 978-617-7274-07-3 : 50.00 грн.
УДК
РУБ 152/035
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- професійна сфера


Дод.точки доступу:
НАДПСУ ім. Б. Хмельницького
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
152.5
C 81


    Столярчук, О. А.
    Психологія становлення особистості фахівця в умовах різновекторності універсуму [Текст] : монографія / О. А. Столярчук ; Київський університет ім. Б. Грінченка. - Київ : [б. в.], 2018. - 294 с. - ISBN 978-617-639-178-4 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 152.5
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
різновекторність універсуму


Дод.точки доступу:
Київський університет ім. Б. Грінченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 86037
Кількість відвідувачів 820
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя