Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=005.32<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
316.752/.754+316.47+005.32
Б 91


    Бугайова, Наталія Михайлівна.
    Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бугайова Наталія Михайлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-204. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-ціннісне ставлення -- соціально-перцептивні процеси -- управлянська взаємодія -- керівник
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленю емоційно-ціннісного ставлення як вагомого чинника результативності суб"єктів управлінської взаємодії. У роботі акцентується увага на тому, що емоційно-ціннісне ставлення опосередковується статусом керівника-як формальнім, так і неформальним, визначається досвідом спільної діяльності означених суб"єктів й організованістю, успішністю їх взаємодії. Окрім цього, окреслюється, що результати такої взаємодії визначають якості керівника, а саме: соціальна досвідченість та приникливість, комунікативна культура, специфіка локусу контролю й стильові особливості міжособистісної взаємодії, ціннісне ставлення до себе, підлеглих, професійної діяльності. У дослідженні наголошується на тому, що суттєвою передумовою сприймання керівника є його вік, оцінка якого змінюється у відповідності із статусом. Так, переважно високі оцінки позитивних якостей особистості завучи та керівників підрозділів одержують у віці 45-50 (хоча слід відмітити, що перціпієнти доволі часто акцентують увагу саме на цінностях професійних умінь керівників і старшої вікової категорії), а керівники шкіл найчастіше-40-45 років. Стосовно терміну спільної діяльності вища управлінська ланка сприятливо оцінюється підлеглими, переважно у рамках початкового періоду діяльності, втім позитивно сприяється професіоналізм в управлінській діяльності незалежно від стажу. В ході експерименту встановлено, що формальний статус керівника впливає на специфіку емоційно-ціннісного ставлення підлеглих до нього: з підвищенням посадового статусу інтегральні оцінки особистості керівника знижуються. За результатами емпірічного дослідження виявлено, що емоційно-ціннісне ставлення суб"єктів управлінської взаємодії один до одного впливає на соціально-перцептивні процеси в її структурі, успішність та результативність спільної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.07:005.95+005.32
И 17


    Івкін , Володимир Миколайович.
    Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Івкін Володимир Миколайович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 373 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 342-373. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери середньої освіти -- психологічна готовність -- управління змінами
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
005.32+005.95+330.16
Л 14


    Лагодзинська, Валентина Іванівна.
    Формування психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Лагодзинська Валентина Іванівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 324 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 299-324. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Ділові переговори--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- психологічна готовність -- ділові переговори
Анотація: У дослідженні розкрито зміст. структуру психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів. детально проаналізовано основні компоненти психологічної готовності підприємців підприємців до ведення ділових переговорів (мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний). Виявлено недостатній рівень розвитку психологічної готовності до ведення переговорів. проаналізовано взаємозв`язок між основними компонентами психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів та низкою чинників, які належать до мезорівня та макрорівня. Розроблено тренінг "Формування психологіної готовності підприємців до ведення ділових переговорів", який забезпечує підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32+37.07:005.95
Б 12


    Байрамуков, Магомет Іссайович.
    Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Байрамуков Магомет Іссайович ; наук. кер. Коломінський Н. Л. ; Центральний ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2001. - 172 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-165. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Організаторська діяльність--Дисертації
   Карачаєво-Черкеська республіка
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- організаторська функція -- етнопсихологія -- цілепокладання -- управлінське спілкування
Анотація: Основну увагу спрямовано на визначення резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування і психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов`язані з етнопсихологічними особливостями об`єктів управління; визначено роль цілепокладання і управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи; обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні", показано, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлена стійка тенденція переважання виборів за ознакою належності суб`єкта і об`єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педколективу. Показано також, що за головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури і етнопсихологічної компетентності та спирання на молрально цінні традиції і звичаї горців у діяльності всіх суб`єктів педагогічного процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
005.32+37.07:005.95
В 64


    Вознюк , Алла Вікторівна.
    Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.10 / Вознюк Алла Вікторівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 318 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-191. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Керівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
педегогічні працівники -- психологічна готовність -- керівники -- освітні організації
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу осбливостей формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної теми. В дослідженні розкрито сутність атестації педагогічних працівників та її роль в діяльності освітньої організації; визначено психологічні особливості управління атестацією педагогічних працівників. Охарактеризовано зміст і структуру психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Проаналізовано рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічних працівників за окремими компонентами ( мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) та загалом. Досліджено взаємозв`язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестаціє. педагогічних працівників та організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9:614.253.6:658.336.8+005.32
К 19


    Канюка, Галина Степановна.
    Психологические основы успешности управленческой деятельности руководителей учреждений здравоохранения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Канюка Галина Степановна ; науч. рук. Лехан В. Н., Бурлачук Л. Ф. ; Днепропетр. гос. мед. акад. - Днепропетровск, 2001. - 189 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 159-175. -
УДК
Рубрики: Социальная психология--Управление--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
управленческая деятельность -- ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ характеристики -- учреждения здравоохранения -- руководители -- уровни управления -- кадровый менеджмент
Анотація: Диссертация посвящена изучению психологических характеристик руководителей учреждений здравоохранения разных должностных рангов и определению психологических факторов, способствующих успешности управленческой деятельности. Установлено, что управленческая деятельность на разных должностных уровнях предъявляет определенные требования к психологическим качествам руководителей, благодаря чему психологические портреты главных врачей, их заместителей и заведующих отделений имеют отличительные особенности. Выявлено 5 факторов, что обеспечивают успешность управления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лехан, Валерия Никитична \науч. рук.\; Бурлачук, Леонид Фокич \науч. рук.\; Днепропетровская государственная медицинская академия (Днепропетровск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2-057.17:005.6+005.32
К 71


    Косар, Уляна Богданівна.
    Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Косар Уляна Богданівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 208-225. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- КЕРІВНИК -- професіонал -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ОБРАЗ Я-професіонал -- професійна самооцінка -- здатність до самоуправління
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
005.32+005.95
Н 17


    Надюк, Наталя Миколаївна.
    Формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Надюк Наталя Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-197. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Управлінські рішення--Майбутні менеджери--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінське рішення -- діяльність менеджера -- майбутній менеджер -- соціально-психологічне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на ефективність процесу формування здатності до прийняття управлінських рішень. Визначено психологічну структуру здатності до прийняття управлінських рішень та розроблено діагностичний інструментарій виявлення рівня сформованості її компонентів в процесі навчання. Побудовано психологічну модель формування особистісної здатності до прийняття управлінських рішень при підготовці менеджерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
316.723+005.32
П 14


    Паламарчук, Ольга Миколаївна.
    Соціально-психологічні умови формування еколого-економічної культури підприємця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Паламарчук Ольга Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-206. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Екологіна культура--Підприємництво--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екологічна діяльність -- еколого-економічна культура -- підприємництво
Анотація: В дисертації обґрунтовано, що цілісність та інтегральність еколого-економічної культури підприємця детермінується факторами внутрішньої, психологічної узгодженості емоційно-поведінкових реакцій, виявів особистості та ділових екологічних якостей підприємця. Визначено провідні соціально-психологічні чинники процесу становлення та розвиткуеколого-економічної культурипідприємців та розкрито взаємозв'язок між ними. Виявлено залежність еколого-економічної культури від рівнів сформованості структурних компонентів професійної екологічної відповідальності кожного працівника підприємства. Розроблено цільву програму, спрямовану на інтенсивне формування екологічної відповідальності підприємництва в цілому і кожного окремого підприємця.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32
П 15


    Пампуха, Лідія Олександрівна.
    Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Пампуха Лідія Олександрівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2006. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівники--Гендерні стереотипи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерні стереотипи -- професійна роль -- рольовий конфлікт -- професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 48693
Кількість відвідувачів 1428
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя