Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9.072.432<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.9.072.432
П 91


    Пушкарук, Ірина Юріївна.
    Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності [Текст] / І. Ю. Пушкарук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 585-597 : рис. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
батьківство -- ідентичність -- батьківська ідентичність -- Я-концепція
Анотація: Стаття присвячена важливому аспекту психології батьківства - проблемі становлення та розвитку батьківської ідентичності чоловіка, зокрема аналізу Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах формування батьківської ідентичності. Визначаються особливості Я-концепції чоловіків з дітьми та тих чоловіків, які їх ще не мають. Робиться порівняльний аналіз цих особливостей. На основі проведеного аналізу окреслюються загальні тенденції розвитку батьківської ідентичності чоловіка в доактуалізаційному та актуалізаційному періоді становлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Козицька, І. В.
    Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей [Текст] / І. В. Козицька, О. О. Ковальска // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 130-136
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- самооцінка -- самопрезентація -- рівень домагань -- я-концепція -- субкультурні угрупування косплей та летсплей
Анотація: В статті розглянуто особливості становлення самооцінки в підлітковому віці представників субкультурних груп летсплей та косплей, а також підлітків, які не відносять себе до цих угрупувань. Підтверджено відмінності між рівнем самооцінки та рівня домагань підлітків косплей/летсплей та підлітками, які не входять до цих груп. Доведено, що найвищі показники самооцінки та рівня домагань демонструють учасники контрольної групи (підлітки які не входять до субкультурних угрупувань), найнижчі - учасники групи косплей (для самооцінки) та летсплей (для рівня домагань). Встановлено взаємозв'язки між загальною самооцінкою підлітків із власною привабливістю, авторитетом серед оточуючих та самовпевненістю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальска, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зливков, В. Л.
    Особливості автентичності сучасних педагогів [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 72-80 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- ідентичність -- психологічне благополучча -- самореалізація -- педагогічна діяльність -- соціономічні професії
Анотація: Розглянуто поняття автентичності особистості. У наукових дослідженнях автентичність найчастіше пов'язується із ексзистенційною та гуманістичною психологією. Близьке до цього розуміння автентичності в гештальт-терапії, де вона визначається як відповідність людини самій собі, здатність жити, не зраджуючи своєму істинному "Я". Розкрито особливості автентичності педагогів, студентів соціономічних спеціальностей, вихователів ДНЗ та психологів. Запропоновано структурну модель автентичності фахівців соціономічних професій. Встановлено, що педагоги характеризуються середнім рівнем автентичності, що свідчить про розуміння педагогами свого справжнього Я, однак неможливість його найкраще проявити, через певні вимоги до професійної педагогічної діяльності, необхідність відповідати більше соціальній ролі, аніж виявляти свою індивідуальність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Гуд, Г. О.
    Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження [Текст] / Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- діти -- тривожність -- особливості тривожності -- шкільний стрес -- агресія -- фрустрація
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження тривожності молодших школярів, проведеного за допомогою застосування комплексу психодіагностичних методик. Проаналізовано особливості емоційної сфери учнів початкової школи; розкрито динаміку розвитку тривожності, як особистісної властивості. Вказано на особливості тривожності як форми прояву емоційного неблагополуччя, а саме занепокоєння щодо навчання та спілкування з однолітками, очікування поганого ставлення зі сторони вчителів, батьків, однокласників, фрустрація потреб успіху. Емпірично засвідчено, що загальна шкільна тривожність у молодших школярів, які навчаються за традиційною системою освіти, переважно представлена високим рівнем. Виявлено, що школа, як соціальний інститут виступає стресогеним чинником та спричинює тривожність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Гуд, Г. О.
    Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів [Текст] / Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комплексна корекція -- молодший шкільний вік -- негативні переживання -- толерантність до негативних переживань -- профілактика та корекція негативних переживань
Анотація: У статті висвітлено результати емпіричного дослідження, отримані внаслідок апробації авторської програми формування толерантності до негативних переживань у молодшому шкільному віці. Виокремлено чинники, що сприяють формуванню толерантності негативних переживань в молодшому шкільному віці, а саме: стресостійкість, емоційна стабільність, емоційна врівноваженість, а також дружелюбність, схильність до спільної взаємодії. Охарактеризовано провідні компоненти профілактики та корекції негативних переживань в молодшому шкільному віці: афективний (психопрофілактика та психокорекція домінуючих станів, емоцій, почуттів, настроїв завдяки спеціальним дихальним й руховим вправам, що сприяють покращенню нейродинамічної складової психічної діяльності); когнітивний (розвиток пізнавальних здібностей); мотиваційно-смисловий (формування нейтрального ставлення до фрустрації, впевненості й успішності); поведінковий (формування умінь взаємодії в умовах спільної діяльності, успішної комунікації); часово-просторовий (орієнтації в часі й просторі завдяки спеціальним тренінговим вправам, іграм). Здійснено фактичний аналіз одержаних емпіричних даних за усіма вибірками учнів початкових класів, котрі увійшли до експериментальних груп, та були задіяні у програму психологічної профілактики та корекції наслідків негативних переживань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 1651
Кількість відвідувачів 602
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя