Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.953.5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
159.953.5+378-057.875:519.85-051
Б 81


    Бондаровская, В. М.
    Психологические вопросы эффективного обучения программистов [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / Бондаровская В. М. ; науч. рук. Милерян Е. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1966. - 207 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 189-207. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Обучение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
программисты -- психологический анализ -- старшеклассники -- студенты -- эффективное обучение

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Милярин , Е. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.953.5+37.016:51
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 179, [16] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння понять--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
математичне поняття -- засвоєння математичних понять -- моделювання математичної задачі -- теоретико-генетичний рівень засвоєння -- теоретичний рівень засвоєння -- емпірично-торетичний рівень засвоєння -- емпіричний рівень засвоєння -- творче математичне мислення
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці впливу різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики і розвиток в них творчого математичного мислення. Теоретично обґрунтовуються, а також експериментально підтверджуються психологічні моделі структури діяльностей, спрямованих на засвоєння математичних понять і на моделювання математичних задач під час їх розв'язання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
159.953.5+37.091.3
К 61


    Колодяжный, Константин Константинович.
    Психологические условия оптимизации обучения средствами логико-структурного моделирования [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Колодяжный Константин Константинович ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 202 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 150-158. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Оптимизация обучения--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ОПТИМИЗАЦИЯ обучения -- логико-структурное моделирование -- повышение эффективности -- пробное обучение -- учебный процесс
Анотація: Диссертация посвящена изучению психологических условий оптимизации обучения средствами логико-структурного моделирования. В работе обосновано соотношение обучения и непосредственно учения. Определены психологические условия и методы применения логико-структурных моделей как средства оптимизации обучения. Разработаны критерии оценки эффективности обучения с применением ЛСМ. Конкретизированы психологические условия применения приемов символической логики для качественного анализа задач по курсу ТЭРЦ и экспериментально обоснована эффективность их использования.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.953.5+37.016:511-028.31+373.29-052
М 15


    Макляк, М. М.
    Психологія засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук / Макляк М. М. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1954. - 278, [2] с. - Бібліогр.: с. 267-279. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння математичних знань--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
арифметичні операції -- засвоєння -- першокласники -- оволодіння лічбою -- засвоєння арифметичних дій
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.953.5+37.091.33:004:001.895
М 25


    Маргулис, Евгений Дмитриевич.
    Психологические особенности групповой деятельности по решению задач с помощью ЭВМ [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Маргулис Евгений Дмитриевич ; науч. рук. Машбиц Е. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 224 с. : табл. - Библиогр.: с. 149-166. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Групповая деятельность--Диссертации
   Общая психология--Решение задач--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
групповая деятельность -- решение задач -- ЭВМ -- констатирующий эксперимент -- формирование умений
Анотація: Настоящее исследование посвящено выявлению динамики кооперативных отношений в процессе группового решения задач и определению факторов, обусловливающих эту динамику. Установлено, что усвоение средств решения организационных задач, являясь необходимой предпосылкой успешного группового решения, оказывает существенное влияние на деятельность по решению задач с помощью ЭВМ. Выяснены условия, при которых участие в групповой деятельности оказывает положительное влияние на формирование умений самостоятельно решать задачи данного класса.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Машбиц, Е. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:005.32+153.953.5
М 60


    Миленький, Александр Яковлевич.
    Зависимость развития учебного интереса от особенностей осознания подростками своих возможностей в учении [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Миленький Александр Яковлевич ; науч. рук. Коломинский Я. Л. ; Минский гос. пед. ин-т им. А. М. Горького. - Минск, 1977. - 171 с. : табл. - Библиогр.: с. 139-157. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
учебный интерес -- познавательный интерес -- уровень развития -- осознание возможностей -- стимуляция притязаний подростков
Анотація: В исследовании определена специфика учебного интереса как эмоционально-познавательного отношения. Показано, что компоненты составляющие структуру осознания своих возможностей в учении, изменяются неравномерно. Выявлены возрастные и индивидуальные особенности осознания подростками своих возможностей в учениии условия их формирования, влияющие на динамику интереса. Раскрыта сложная зависимость между развитием интереса к предмету и осознанием подростками своих возможностей как мотивом , формирование которого детерминируется многообразными факторами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коломинский, Я. Л. \науч. рук.\; Минский государственный педагогический институт им. А. М. Горького (Минск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.091.33:001.895+159.953.5
Г 57


    Гокунь, Олексій Олександрович.
    Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гокунь Олексій Олександрович ; наук. кер. Машбиць Ю. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 213 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання письма--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- творення тексту -- моделювання процесу мислення -- сприймання гіпертексту -- комп'ютерне середовище -- гіпертекстова система -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Машбиць, Ю. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.953.5+37.013+37.015.3
Г 61


    Головская, Ирина Георгиевна.
    Эмоциогенные компоненты дидактического материала как условие развития учебной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Головская Ирина Георгиевна ; науч. рук. Максименко С. Д., Чебыкин А. Я. ; Ин-т психологии АПН Украины. - Киев, 1993. - 175 с. - Библиогр.: с. 119-139. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Эмоции--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
эмоции -- познавательная деятельность -- эмоциогенные ситуации -- учебная деятельность
Анотація: В исследовании раскрыта роль эмоциональных факторов в оптимизации учебной деятельности младших школьников. Определены психологические условия моделирования эмоциогенных ситуаций. Разработана система методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций в учебном процессе. Создана и апробирована система психологической подготовки студентов пединститута к использованию методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций с целью повышения эффективности учебной деятельности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Чебыкин, А. Я. \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.953.5
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Місце самопроектування у проектній парадигмі [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
проектування -- самопроектування -- особистісний проект -- саморозвиток -- рефлексія -- інтелект -- ментальна модель світу
Анотація: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.953.5
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток в старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
старіння -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- ефективність навчання -- вищі психічні функції -- віртуальне навчання -- психічна збереженість
Анотація: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 25466
Кількість відвідувачів 684
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя