Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.6:33<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
316.6:33
Р 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Радченко, Н. І.
    Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю [Текст] / Н. І. Радченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
УДК
Рубрики: Економічна психологія
   Психологія праці

Кл.слова (ненормовані):
економічна свідомість -- економічне мислення -- економічна антиципація
Анотація: У статті представлено психологічні особливості професійної самодетермінації студентів економічного профілю, пов'язані зі спеціалізаціями у сфері економічної психології, які передбачають самостійне вивчення ними психологічних явищу виробничих відносинах на основі наукових здобутків соціальної психології, організаційної психології, психології праці та економічної науки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Телегей, Н. В.
    Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід [Текст] / Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інтернет-реклама -- таргетингова реклама -- самореклама -- комунікативні процеси -- інтернет-маркетинг -- соціальні мережі -- блогосфера -- психологічний таргетинг
Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 27718
Кількість відвідувачів 1428
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя