Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=316.64:316.77:316.628:339.138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД -- ОБРАЗ бренду -- ЕКОЛОГІЧНІСТЬ бренду -- атитюд -- бренд-комунікація -- ПСИХОЛОГІЯ споживача -- лояльність
Анотація: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 51018
Кількість відвідувачів 1914
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя