Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Володарская, Наталия Дмитриевна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.923.2
П 86


   
    Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості [Електронний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 197 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10211/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення та самовдосконалення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С. 7-11
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісна регуляція процесу самотворення та самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С. 12-14
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблема самовдосконалення особистості як предмет наукового дослідження / Т. М. Яблонська. - С. 14-21
Сердюк, Людмила Захарівна. Методичне забезпечення дослідження / Л. З. Сердюк, Т. М. Яблонська. - С. 21-38
Сердюк, Людмила Захарівна. Ціннісні основи самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 39-43
Сердюк, Людмила Захарівна. Самоставлення та механізми його захисту в структурі самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 43-54
Володарская, Наталия Дмитриевна. Світоглядні орієнтації як детермінанта самотворення особистості / Н. Д. Володарская. - С. 54-68
Данилюк, Іван Васильович. Етнічна ідентичність як чинник самотворення особистості / І. В. Данилюк. - С. 68-81
Данилюк, Іван Васильович. Вплив соціального контексту на формування етнічної ідентичності особистості / І. В. Данилюк. - С. 81-93
Антоненко, В'ячеслав Володимирович. Самотворення особистості як детермінанта осягнення її морально-естетичного ідеалу та гуманістичного самовираження / В. В. Антоненко. - С. 93-103
Пенькова, Олена Іванівна. Концептуальні підходи до проблеми самовдосконалення особистості у сучасній науці / О. І. Пенькова. - С. 104-107
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці / Т. М. Яблонська. - С. 107-122
Пенькова, Олена Іванівна. Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні / О. І. Пенькова. - С. 123-128
Пенькова, Олена Іванівна. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С. 129-134
Пилипенко, Любов Іванівна. Психологічні особливості самотворення особистості як умови її самореалізації / Л. І. Пилипенко. - С. 135-153
Володарская, Наталия Дмитриевна. Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості / Н. Д. Володарская. - С. 154-157
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака / Т. М. Яблонська. - С. 157-160
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні засади формування самовдосконалення особистості у взаємодії сім’ї та школи / О. І. Пенькова. - С. 160-163
Антоненко, В'ячеслав Володимирович. Психологічні засади оптимізації процесу самотворення в морально-естетичній сфері / В. В. Антоненко. - С. 163-170
Пилипенко, Любов Іванівна. Психолого-педагогічні рекомендації стосовно оптимізації самореалізації особистості в навчально-виховному процесі / Л. І. Пилипенко. - С. 170-173
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
самотворення -- самовдосконалення -- саморозвиток -- самореалізація -- ціннісні орієнтації -- світогляд -- самоставлення
Анотація: У монографії висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами монографії розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості самовдосконалення особистості; чинники самотворчих процесів та самовдосконалення особистості, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно-родинних ціннісних орієнтацій, етнічних та міжособистісних взаємин. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості, педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


2.
159.923.2
П 86


    Володарская, Наталия Дмитриевна.
    Світоглядні орієнтації як детермінанта самотворення особистості [Текст] / Н. Д. Володарская // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 54-68
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

3.
159.923.2
П 86


    Володарская, Наталия Дмитриевна.
    Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості [Текст] / Н. Д. Володарская // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 154-157
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

4.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 436 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Ершова-Бабенко, І. В. Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10" / І. В. Ершова-Бабенко. - С .6-14
Кремінський, Б. Г. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності / Б. Г. Кремінський. - С .15-22
Москаленко, В. В. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект / В. В. Москаленко, Т. І. Сила. - С .31-41
Москаленко, В. В. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини / В. В. Москаленко. - С .23-30
Романюк, Л. В. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості / Л. В. Романюк. - С .42-50
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори психологічного благополучча студентів / Л. З. Сердюк. - С .51-59
Музика, О. Л. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження / О. Л. Музика. - С .60-76
Володарская, Наталия Дмитриевна. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях / Н. Д. Володарская. - С .77-83
Гавриловська, К. П. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект / К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. - С .84-91
Грицюк, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / І. М. Грицюк, Н. О. Денис. - С .92-98
Губенко, Олександр Володимирович. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів / О. В. Губенко. - С .99-106
Гурлєва, Т. С. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .107-117
Демченко, О. П. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій / О. П. Демченко. - С .118-129
Козицька, І. В. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей / І. В. Козицька, О. О. Ковальска. - С .130-136
Корольов, Д. К. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .137-152
Кузнецов, О. І. Духовні здібності особистості як психологічна проблема / О. І. Кузнецов. - С .153-159
Латиш, Н. М. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання / Н. М. Латиш. - С .160-166
Марчук, К. А. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект / К. А. Марчук. - С .167-172
Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .173-180
Мусіяка, Н. І. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння / Н. І. Мусіяка. - С .181-187
Никончук, Н. О. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .188-200
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісні аспекти самореалізації особистості / О. І. Пенькова. - С .201-207
Подофєй, С. О. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію / С. О. Подофєй. - С .208-213
Портницька, Н. Ф. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. - С .214-220
Савиченко, О. М. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект / О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. - С .221-227
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників / К. В. Терещенко. - С .228-236
Ткач, Б. М. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .237-252
Харченко, Н. А. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. - С .253-258
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність? / Г. В. Чайка. - С .259-266
Чиханцова, О. А. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .267-273
Шамич, О. М. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів / О. М. Шамич. - С .274-280
Ятчук, М. С. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .281-287
Бахвалова, А. В. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання / А. В. Бахвалова. - С .288-295
Гончарук, О. В. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .296-307
Еверт, О. В. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності / О. В. Еверт. - С .308-314
Загурська, Е. В. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .315-321
Зеленська, З. П. Розвиток комунікативної компетентності особистості / З. П. Зеленська. - С .322-329
Кузіна, В. Д. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера / В. Д. Кузіна. - С .330-338
Курбатова, А. О. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості / А. О. Курбатова. - С .339-347
Максьом, К. В. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену / К. В. Максьом. - С .348-355
Мельник, О. В. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО / О. В. Мельник. - С .356-361
Могиляста, С. М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості / С. М. Могиляста. - С .362-369
Павленко, Т. В. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку / Т. В. Павленко. - С .370-379
Панасенко, М. Ю. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .380-387
Ремесник, Н. Ю. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості / Н. Ю. Ремесник. - С .388-395
Сніжна, М. А. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .396-402
Сторожук, О. М. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра / О. М. Сторожук. - С .403-412
Чекрижова, Марія Михайлівна. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти / М. М. Чекрижова. - С .413-422
Щербатюк, В. В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах / В. В. Щербатюк. - С .423-430
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Володарская, Наталия Дмитриевна.
    Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях [Текст] / Н. Д. Володарская // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 77-83
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самодетермінація -- розвиток особистості -- почуття -- переживання -- технології -- активізація -- кризові ситуації
Анотація: В статті проаналізована проблема самодетермінації розвитку особистості в кризових ситуаціях. Визначено ефективні напрямки та методи активізації самодетермінації особистості. Виокремлені засоби актуалізації потреб, бажань, життєвих перспектив особистості. Описана діалогова модель взаємодії як технології активізації формування життєвих перспектив особистості. Зазначені складові цієї моделі. Найголовнішим інструментом моделі є - почуття, переживання, які виникають в діалозі і створюють поле взаємодії, в якому відбувається процес концептуалізації цих взаємин. Вивчена специфіка гештальт-підходу. Технологія взаємодії з іншими активізує пошук можливостей досягнення життєвих цілей особистості, які вона ставить в певних життєвих ситуаціях


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 61401
Кількість відвідувачів 752
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя