Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Подшивайлова, Л. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Подшивайлов, Ф. М.
    Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) [Текст] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна сфера особистості -- модель мотиваційної сфери особистості -- адаптивність -- перфекціонізм -- тривожність -- ціннісні орієнтації -- мотиваційні досягнення -- локус контролю
Анотація: У статті викладені результати комплексного дослідження мотиваційної сфери особистості сучасного студента-психолога. Методологічним базисом емпіричного дослідження виступила авторська модель, яка виходить з центрального положення мотиваційної сфери в структурі особистості. Мотиваційна сфера особистості розглядається як центр простору особистості, де перетинаються всі особистісні властивості, що визначають характер мотиваційних процесів, і який задає спрямованість, забезпечує стійкість, стабільність та цілісність особистості. Емпіричними показниками для дослідження були: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, перфекціонізм; навчальна мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення до успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації та деякі інші. При цьому, перераховані показники не є вичерпними, вони швидше є прикладами того різноманіття психологічних явищ, які характеризують і визначають мотиваційну сферу особистості, впливають на її прояви.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Л. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 26 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2019. - 372 с. : табл. - 22.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
Бедлінський, О. І. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. - С .18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
Березова, Л. В. Творчі стратегії конструктивної діяльності / Л. В. Березова. - С .28-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
Біла, І. М. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення / І. М. Біла. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
Боровицька, О. М. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості / О. М. Боровицька. - С .45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
Ваганова, Н. А. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
Виноградова, В. Є. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості / В. Є. Виноградова. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
Гавриловська, К. П. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
Грек, О. М. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків / О. М. Грек. - С .86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
Гулько, Ю. А. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду / Ю. А. Гулько. - С .94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт / Л. А. Девіс. - С .102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Дригус, М. Т. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .110-117. - Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
Кияшко, М. О. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
Костіна, Т. О. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології / Т. О. Костіна. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (18 назв)
Костюченко, О. В. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері / О. В. Костюченко. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (11 назв)
Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Лю, Янь. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю / Янь Лю. - С .157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
Мазяр, О. В. Контрапунктний дисонанс особистості / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
Маслянікова, І. В. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих / І. В. Маслянікова. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра / Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. - С .181-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (12 назв)
Міщиха, Л. П. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи / Л. П. Міщиха. - С .194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. - С .202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
Москаленко, В. В. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі / В. В. Москаленко, . - С .214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації / Н. І. Мусіяка. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
Ольховецький, С. М. Психологічні чинники дитячих страхів / С. М. Ольховецький. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
Орловська, О. А. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .241-250. - Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Плохіх, В. В. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини / В. В. Плохіх. - С .250-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (21 назва)
Подшивайлов, Ф. М. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості / Ф. М. Подшивайлов. - С .262-276. - Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
Примачок, Л. Л. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога / Л. Л. Примачок. - С .276-290. - Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
Розіна, І. В. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 298-299 (6 назв)
Симоненко, С. М. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників / С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (10 назв)
Терещенко, М. В. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С .310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення як проце побудови нового образу / Т. М. Третяк. - С .318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
Хупавцева, Н. О. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови / Н. О. Хупавцева. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .338-348. - Бібліогр.: с. 346-347 (11 назв)
Якимчук, Б. А. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська. - С .348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Кияшко, М. О.
    Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису [Текст] / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
художні орієнтації -- особистісні властивості -- сприймання творів живопису -- студенти
Анотація: У статті за результатами теоретичного аналізу визначено чотири складові художніх орієнтацій у сприйманні живопису та описано прояви кожної з цих складових. За результатами емпіричного дослідження на основі розрахунку факторних навантажень прояву художніх орієнтацій досліджуваних у сприйманні творів живопису у загальній вибірці досліджуваних, у групах студентів-психологів, студентів технічного спрямування та групі "інші досліджувані", визначено системоутворювальні фактори та виявлено їх ієрархію. Із застосуванням множинного нелінійного регресійного аналізу визначено вплив особистісних характеристик та їх взаємодії на художні орієнтації в процесі сприймання творів живопису у групах студентів-психологів, студентів технічного спрямування та групі "інші досліджувані".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Л.І.; Шепельова, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2020. - 324 с. : табл. - 20.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ) / В. О. Моляко. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 15-17 (35 назв)
Абрамова, Л. М. Інновації в психології / Л. М. Абрамова. - С .18-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (9 назв)
Біла, І. М. Вивчення творчого мислення студентів / І. М. Біла. - С .25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
Богомаз, С. Л. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату / С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 44-45 (10 назв)
Ваганова, Н. А. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .46-56. - Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
Виноградова, В. Є. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців / В. Є. Виноградова. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
Візнюк, І. М. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби / І. М. Візнюк. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
Гощіцький, А. В. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві / А. В. Гощіцький. - С .74-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
Гулько, Ю. А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології / Ю. А. Гулько. - С .80-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (8 назв)
Жук, О. В. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
Івашкевич, Е. Е. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи / Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .98-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО / В. В. Кириченко. - С .110-117. - Бібліогр.: с.116-117 (9 назв)
Кияшко, Д. Ю. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій / Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. - С .118-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (9 назв)
Кияшко, М. О. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів / М. О. Кияшко. - С .132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками / І. О. Комплієнко. - С .143-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
Костюченко, О. В. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів / О. В. Костюченко. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (12 назв)
Латиш, Н. М. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .166-174. - Бібліогр.: с.173-174 (7 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр" / Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (13 назв)
Міщиха, Л. П. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників / Л. П. Міщиха. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
Морожанова, М. М. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності / М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. - С .192-200. - Бібліогр.: с. 199 (7 назв)
Москаленко, В. В. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті / В. В. Москаленко. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210-211 (5 назв)
Орловська, О. А. Сімейна адаптація учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .212-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (13 назв)
Подшивайлова, Л. І. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. - С .220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
Терещенко, М. В. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках / М. В. Терещенко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (11 назв)
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .245-256. - Бібліогр.: с. 255 (3 назви)
Хупавцева, Н. О. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності / Н. О. Хупавцева. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 266-268 (13 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни / Ю. М. Широбоков. - С .268-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (17 назв)
Яценко, Т. С. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки / Т. С. Яценко. - С .279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
Моляко, В. О. Саторі в нікко / В. О. Моляко. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 303 (1 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Подшивайлова, Л. І.
    Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- індивідність -- властивості особистості -- властивості індивідності -- освітнє середовище -- студент
Анотація: Теоретико-емпіричним шляхом визначено психологічні особливості сучасного студента, властивості його особистості. Здійснений теоретичний аналіз дав можливість визначити властивості особистості як соціального прояву людини та властивості індивідності як соціального прояву індивіда. До властивостей особистості віднесено: 1) соціальна контактність; 2) допитливість; 3) емпатійність; 4) творча допитливість; 5) естетична чутливість (як совісна соціальна контактність); 6) сензитивна емпатійність; 7) творчість; 8) сензитивність; 9) совісність. До властивостей індивідності належать: 1) психотизм; 2) психічна неврівноваженість; 3) розгальмованість; 4) схильність до домінування (як емоційна нечутливість психічної неврівноваженості); 5) депресія (як невротичний психотизм); 6) схильність до ризику (як асоціальна розгальмованість); 7) емоційна нечутливість; 8) асоціальність; 9) невротизм. На основі аналізу результатів проведеного емпіричного дослідження, здійснено розгорнуту характеристику визначених властивостей за рівнями їх прояву у студентів. Результати цього теоретико-емпіричного дослідження спонукають до виявлення тих умов освітнього середовища, які так деструктивно впливають на особистість людини, та подальшого пошуку шляхів усунення негативних чинників в освітньому середовищі сучасної України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шепельова, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : науковий журнал. №7 (39). Вип. 6 / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко . - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - 142 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 20.00 грн.
    Зміст:
Подшивайлов, Ф. М. Психологічна характеристика типів студентів за співвідношенням інтегральних властивостей особистості та індивідності / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .61-84
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 98423
Кількість відвідувачів 1055
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя