Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Слободяник, Н. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
стиль -- психолого-педагогічна взаємодія -- Я-концепція -- компоненти -- адаптація -- соціалізація
Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження впливу стилю психолого-педагогічної взаємодії вчителя на розвиток особистості учня. Найважливішою умовою формування Я-концепції учнів є психолого педагогічна взаємодія, в якій вчитель є не лише ретранслятором професійних знань, але й носієм власної особистісної позиції. Я-концепція розглядається як складне утворення, що представляє собою єдність когнітивного, афективного та вольового компонентів. Підкреслюється, що ї слід розглядати як своєрідну систему, окремі підструктури якої часто є неусвідомленими.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 30 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - 282 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Абсалямова, Л. М. Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості / Л. М. Абсалямова. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (8 назв)
Вагіна, О. В. Психологічні особливості поліграфних досліджень у системі МВС України / О. В. Вагіна. - С .13-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (15 назв)
Грибок, А. О. Особливості психологічної стійкості та готовності військвослужбовців Збройних Сил України до дій в екстремальних умовах / А. О. Грибок. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 30-32 (15 назв)
Данилюк, І. В. Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
Дідковська-Бідюк, М. В. Особливості застосування профайлінгових технологій правоохоронними органами: історія та сучасний стан / М. В. Дідковська-Бідюк. - С .42-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (10 назв)
Івашкевич, Е. Е. Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах / Е. Е. Івашкевич. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 50 (6 назв)
Канюха, С. І. Система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства / С. І. Канюха. - С .60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Розуміння та опрацювання емоцій в Ексзестенційно-аналітичному підході / Я. Ю. Каплуненко. - С .73-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (12 назв)
Карпова, Л. О. Емоційно-психологічні виміри сімейного православного обрядового дійства / Л. О. Карпова. - С .89-95. - Бібліогр.: с. 96-95 (7 назв)
Карпушина, Н. Б. Інформаційне забезпечення слідчої діяльності / Н. Б. Карпушина. - С .96-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (7 назв)
Клибанівська, Т. М. Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект / Т. М. Клибанівська. - С .105-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (29 назв)
Клименко, І. В. Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України / І. В. Клименко. - С .118-128. - Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
Кравчук, С. Л. Особливості зв'язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку / С. Л. Кравчук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (10 назв)
Крицька, А. М. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті / А. М. Крицька. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Мул, С. А. Бойовий настрій офіцера-прикордонника / С. А. Мул. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (10 назв)
Потапчук, Л. В. Життєві орієнтації як чинник професійної діяльності майбутніх педагогів / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Особливості соціальної роботи з літніми людьми / Л. Є. Просандєєва. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (10 назв)
Работа, Т. О. Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я / Т. О. Работа. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 178-180 (11 назв)
Синявська, Н. Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін / Н. Синявська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
Слободяник, Н. В. Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді / Н. В. Слободяник. - С .191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
Сміла, Н. В. Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті / Н. В. Сміла. - С .204-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
Тертична, Н. А. Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів / Н. А. Тертична. - С .215-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Черкаський, А. В. Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління / А. В. Черкаський. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (10 назв)
Шаркова, С. Ф. Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах / С. Ф. Шаркова. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (6 назв)
Юрченко-Шеховцова, Т. І. Психологічна характеристика основних компонентів правосвідомості особистості / Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .241-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (9 назв)
Яблонский, А. И. Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи / А. И. Яблонский. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
Ятчук, М. С. Емоційне вигорання у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .260-270. - Бібліогр.: с. 267-269 (9 назв)
Лахтадир, О. В. сихологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С. 270-280. - Бібліогр.: с. 279-280 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


4.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 31 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 200 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Бабій, М. Ф. Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів / М. Ф. Бабій. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
Барко, В. І. Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України / В. І. Барко, І. О. Дубова, В. В. Барко. - С .14-25. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Бондаренко, Н. П. Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати / Н. П. Бондаренко [и др.]. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 34-36 (9 назв) : табл.
Інші автори: Слободяник О. Я., Наритник Т. Т., Р. Г. Долинський
Горова, О. О. Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ / О. О. Горова. - с. 37-46. - Бібліогр.: с. 43-45 (12 назв)
Гусєв, І. М. Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту / І. М. Гусєв. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
Каліщук, С. М. Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності / С. М. Каліщук. - С .55-64. - Бібліогр.: с. 63 (4 назви)
Клименко, І. В. Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських / І. В. Клименко. - С .64-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
Кормишев, М. В. Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів / М. В. Кормишев, Г. А. Медянік. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
Лелюх-Степанчук, О. О. Емоційний інтелект як проблема психологічної науки / О. О. Лелюх-Степанчук. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Мар'яненко, Л. В. Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .92-108. - Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
Мурзенкова, О. Ю. Психологічні особливості свідомого сприймання / О. Ю. Мурзенкова. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (18 назв)
Перепелиця, А. В. Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства / А. В. Перепелиця. - С .117-127. - Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
Преснякова, Л. В. Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Пушкарська, Л. П. Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Радзевілова, О. В. Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини / О. В. Радзевілова. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (11 назв)
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
Федосова, Л. О. Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю / Л. О. Федосова. - С .167-178. - Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
Чулкова, К. О. Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти / К. О. Чулкова. - С .179-186. - Бібліогр.: с. 183-185 (14 назв)
Яблонський, А. І. Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Р., Г. Долинський; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


5.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- суб'єкт освіти -- особистісний розвиток -- самоактуалізація -- особистісний смисл
Анотація: Представлено теоретико-методологічне обгрунтування можливостей для самоактуалізації учнівської та студентської молоді в умовах сучасного учнівського простору. Зазначено, что простір учнівських можливостей - це насамперед, проблема усвідомлення нових вимірів сенсу, які невблаганно та закономірно входять у сучасне життя. Наголошено, що принциповою особливістю сучасної освітньої системи повинно стати створення умов, які сприяють розвитку пізнавальної активності, ініціативності, автономності, формуванню здатності до творчої самореалізації та самоактуалізації української молоді. Окреслено основні ознаки та функції освітнього простору, одна з яких - формування особистісних смислів у суб'єктів освіти. Знайдений (відкритий) молодою людиною особистісний смисл стає детермінантою її активності для вияву і розвитку себе, своїх можливостей і здатностей. Підкреслено, що особливою сензетивністю до смислотвірної діяльності вирізняється юнацтво (старший шкільний вік та власне юність). Розкрито сутність особистісного розвитку та ролі в ньому самоактуалізації як кінцевого етапу смислотвірної діяльності та процесу вияву і реалізації можливостей особистості. Здійснено аналіз феномена самоактуалізації, що дозволило вважати його внутрішньою активністю суб'єкта, спрямованого на трансформацію потенційного в актуальне, здатності в дію, отримання знань до їхнього втілення, творчість в іновацію тощо. Результат такої активності становлення людини як суб'єкта власної життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективна взаємодія -- освітній простір -- розвивальна освіта -- психологічний контакт -- суб'єкт проектування
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 34 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - 332 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Зміст:
Анатольєва, О. І. Мотивація навчальної діяльності курсантів / О. І. Анатольєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 11-13 (11 назв)
Бабій, М. Ф. Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка / М. Ф. Бабій. - С .14-23. - Бібліогр.: С. 22 (5 назв)
Брик, О. М. Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень / О. М. Брик, М. С. Кочаровський. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
Вольгемут, І. А. Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості / І. А. Вольгемут. - с. 31-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (10 назв)
Герасименко, В. В. Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці / В. В. Герасименко. - С .42-55. - Бібліогр.: с. 49-54 (33 назви)
Гончаренко, Н. А. Копінг-стратегії стресу матерів дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / Н. А. Гончаренко. - С .55-65. - Бібліогр.: с. 62-64 (13 назв)
Горбенко, С. Л. Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді / С. Л. Горбенко. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (12 назв)
Євдокимова, Н. О. Психологічний статус онкохворої людини / Н. О. Євдокимова, О. М. Раткогло. - С .74-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (7 назв)
Євдокимова, Н. О. Психологічний супровід спортсменів підлітково-юнацького віку / Н. О. Євдокимова, Н. В. Тарасова. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
Євдокимова, Н. О. Професійне самовизначення старших підлітків / Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко. - С .91-98. - Бібліогр.: с. 96-98 (12 назв)
Євдокимова, Н. О. Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова. - С .99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
Євдокимова, Н. О. Ознаки і причини емоційного вигорання прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу / Н. О. Євдокимова, Ю. В. Воскевич. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (7 назв)
Кордунова, Н. О. Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .117-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Лавренко, О. В. Економічна активність молоді України в умовах суспільних змін / О. В. Лавренко. - С .128-145. - Бібліогр.: с. 141-145 (14 назв)
Матвієнко, Г. М. Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти / Г. М. Матвієнко. - С .145-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (16 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості / Т. І. Мельничук. - С .165-169. - Бібліогр.: с. 165-168 (21 назва)
Пітулей, В. В. Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі / В. В. Пітулей. - С .169-177. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
Порхун, А. Д. Сексуальна освіченість українських студентів в умовах інформаційного суспільства / А. Д. Порхун, О. М. Власова-Чмерук. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 186-188 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199-200 (11 назв)
Сіраковська, О. Б. Дослідження психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери / О. Б. Сіраковська. - С .201-213. - Бібліогр.: с. 211-212 (7 назв)
Синявська, Н. Я. Визначення типу особистості студентів-медиків як адаптаційного потенціалу для формування майбутніх лікарів / Н. Я. Синявська. - С .213-233. - Бібліогр.: с. 230-233 (25 назв)
Слободяник, Н. В. Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі / Н. В. Слободяник. - С .234-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Степаненко, І. М. Психологічні особливості особистісних утворень сором'язливості майбутніх психологів / І. М. Степаненко. - С .246-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (14 назв)
Сушко, Д. Д. Наукові інтерпретації феномена співзалежної поведінки / Д. Д. Сушко. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 266-267 (12 назв)
Тептюк, Ю. О. Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій / Ю. О. Тептюк. - С .268-284. - Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
Терещенко, Л. А. Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів / Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко. - С .284-298. - Бібліогр.: с. 296-298 (13 назв)
Терновик, Н. А. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (7 назв)
Турбан, В. В. Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості / В. В. Турбан. - С .319-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (10 назв)
Цимбал, М. Р. Дослідження вільного часу курсанта в період підготовки у вищому військовому навчальному закладі / М. Р. Цимбал. - С .321-330. - Бібліогр.: с. 328-330 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


8.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 234-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- компетентність -- педагог -- дитина -- психолог -- супровід
Анотація: У статті представлено результати теоретичного дослідження особливостей психологічного супроводу міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. Поняття "супровід" розглядається як певна ідеологія роботи, найперша й найважливіша відповідь на запитання, навіщо потрібен психолог у школі. Підкреслюється, що супровід це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного навчання та психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії. Об'єктом психологічної практики є навчання та психологічний розвиток дитини в ситуації шкільної взаємодії, предметом - соціально-психологічні умови успішного навчання та розвитку. Виходячи з об'єкту та предмету психологічнї практики, конкретизується задача шкільного психолога - створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона вибирає сама у відповідності з вимогами педагога та сім'ї; допомагати їй робити усвідомлені особисті вибори в цьому складному світі, конструктивно вирішувати конфлікти, засвоювати найбільш індивідуально значущі та цінні методи пізнання, спілкування, розуміння себе та інших. Тобто, діяльність психолога в багатьох випадках визначається тією соціальною, сімейною та педагогічною системою, в якій реально знаходиться дитина та яка суттєво обмежена рамками шкільного середовища. Виокремлюються три основні ідеї, які лежать в основі різних моделей психологічної діяльності: науково-методичне керівництво навчально-виховним процесам у школі; допомога дітям, що відчувають різні труднощі психологічної та соціально-психологічної природив, виявлення та профілактика цих труднощів; супровід дитини в процесі всього шкільного навчання. Зазначається, що нині в системі психологічного супроводу реалізується такий комплексний напрям як розробка (проектування) освітніх програм, які на відміну від навчальної, повинні виконувати не лише навчальну, але й діагностичну, прогностичну, корекційну функції, що означає вивчення стартових можливостей і динаміку розвитку дитини в освітньому процесі та передбачає побудову системи психологічного супроводу освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
155
М 34


   
    Творча спадщина Г.С. Костюка: історія та сучасність. / Матеріали круглого столу (м. Київ, 11 червня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 90 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


10.
155
М 34


   
    Особистість у діяльнісному підході: сучасний погляд. / Матеріали наукової конференції (м. Київ, 07 грудня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 62 с. - 5.00 грн.
    Зміст:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


 1-10    11-12 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 8042
Кількість відвідувачів 280
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя