Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бабій, М. Ф.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 31 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 200 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Бабій, М. Ф. Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів / М. Ф. Бабій. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
Барко, В. І. Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України / В. І. Барко, І. О. Дубова, В. В. Барко. - С .14-25. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Бондаренко, Н. П. Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати / Н. П. Бондаренко [и др.]. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 34-36 (9 назв) : табл.
Інші автори: Слободяник О. Я., Наритник Т. Т., Р. Г. Долинський
Горова, О. О. Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ / О. О. Горова. - с. 37-46. - Бібліогр.: с. 43-45 (12 назв)
Гусєв, І. М. Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту / І. М. Гусєв. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
Каліщук, С. М. Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності / С. М. Каліщук. - С .55-64. - Бібліогр.: с. 63 (4 назви)
Клименко, І. В. Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських / І. В. Клименко. - С .64-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
Кормишев, М. В. Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів / М. В. Кормишев, Г. А. Медянік. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
Лелюх-Степанчук, О. О. Емоційний інтелект як проблема психологічної науки / О. О. Лелюх-Степанчук. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Мар'яненко, Л. В. Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .92-108. - Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
Мурзенкова, О. Ю. Психологічні особливості свідомого сприймання / О. Ю. Мурзенкова. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (18 назв)
Перепелиця, А. В. Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства / А. В. Перепелиця. - С .117-127. - Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
Преснякова, Л. В. Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Пушкарська, Л. П. Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Радзевілова, О. В. Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини / О. В. Радзевілова. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (11 назв)
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
Федосова, Л. О. Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю / Л. О. Федосова. - С .167-178. - Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
Чулкова, К. О. Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти / К. О. Чулкова. - С .179-186. - Бібліогр.: с. 183-185 (14 назв)
Яблонський, А. І. Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Р., Г. Долинський; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


2.
15(08)
А 43


    Бабій, М. Ф.
    Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів [Текст] / М. Ф. Бабій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 5-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- теоретичне мислення -- предметна дія -- генетичне поняття -- моделювання
Анотація: У статті стверджується, що розвиток теоретичного мислення на уроках у початковій школі потребує зміни в організації навчального процесу. Формування в учнів науково-теоретичного мислення передбачає розвиток змістовних узагальнень на базі оволодіння навчальними діями, в основі яких має лежати принцип від "загального до часткового" черед предметну дію. Вона допоможе встановити внутрішнє співвідношення об'єктів й побудувати модель, яка фіксуватиме це співвідношення. Нуково-теоретичне мислення також володіє певними матеріальними засобами в побудові специфічної предметності. Це символи, знаки, моделі, завдяки яким відбувається відділення людиною від себе певної форми суб'єктивної діяльності і винесення її назовні як речовий об'єкт і речові умови інтелектуальної праці. Відповідно, формування понять теоретичного змісту повинне містити у собі процес формування навичок побудови специфічної предметності та мислення про дійсність за її допомогою і через неї. Засобами, за допомогою яких відбувається створення специфічної предметності, є символи і знаки, а також результат особливого виду символо-знакової ідеалізації - модель.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 34 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - 332 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Зміст:
Анатольєва, О. І. Мотивація навчальної діяльності курсантів / О. І. Анатольєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 11-13 (11 назв)
Бабій, М. Ф. Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка / М. Ф. Бабій. - С .14-23. - Бібліогр.: С. 22 (5 назв)
Брик, О. М. Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень / О. М. Брик, М. С. Кочаровський. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
Вольгемут, І. А. Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості / І. А. Вольгемут. - с. 31-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (10 назв)
Герасименко, В. В. Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці / В. В. Герасименко. - С .42-55. - Бібліогр.: с. 49-54 (33 назви)
Гончаренко, Н. А. Копінг-стратегії стресу матерів дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / Н. А. Гончаренко. - С .55-65. - Бібліогр.: с. 62-64 (13 назв)
Горбенко, С. Л. Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді / С. Л. Горбенко. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (12 назв)
Євдокимова, Н. О. Психологічний статус онкохворої людини / Н. О. Євдокимова, О. М. Раткогло. - С .74-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (7 назв)
Євдокимова, Н. О. Психологічний супровід спортсменів підлітково-юнацького віку / Н. О. Євдокимова, Н. В. Тарасова. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
Євдокимова, Н. О. Професійне самовизначення старших підлітків / Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко. - С .91-98. - Бібліогр.: с. 96-98 (12 назв)
Євдокимова, Н. О. Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова. - С .99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
Євдокимова, Н. О. Ознаки і причини емоційного вигорання прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу / Н. О. Євдокимова, Ю. В. Воскевич. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (7 назв)
Кордунова, Н. О. Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .117-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Лавренко, О. В. Економічна активність молоді України в умовах суспільних змін / О. В. Лавренко. - С .128-145. - Бібліогр.: с. 141-145 (14 назв)
Матвієнко, Г. М. Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти / Г. М. Матвієнко. - С .145-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (16 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості / Т. І. Мельничук. - С .165-169. - Бібліогр.: с. 165-168 (21 назва)
Пітулей, В. В. Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі / В. В. Пітулей. - С .169-177. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
Порхун, А. Д. Сексуальна освіченість українських студентів в умовах інформаційного суспільства / А. Д. Порхун, О. М. Власова-Чмерук. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 186-188 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199-200 (11 назв)
Сіраковська, О. Б. Дослідження психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери / О. Б. Сіраковська. - С .201-213. - Бібліогр.: с. 211-212 (7 назв)
Синявська, Н. Я. Визначення типу особистості студентів-медиків як адаптаційного потенціалу для формування майбутніх лікарів / Н. Я. Синявська. - С .213-233. - Бібліогр.: с. 230-233 (25 назв)
Слободяник, Н. В. Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі / Н. В. Слободяник. - С .234-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Степаненко, І. М. Психологічні особливості особистісних утворень сором'язливості майбутніх психологів / І. М. Степаненко. - С .246-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (14 назв)
Сушко, Д. Д. Наукові інтерпретації феномена співзалежної поведінки / Д. Д. Сушко. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 266-267 (12 назв)
Тептюк, Ю. О. Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій / Ю. О. Тептюк. - С .268-284. - Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
Терещенко, Л. А. Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів / Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко. - С .284-298. - Бібліогр.: с. 296-298 (13 назв)
Терновик, Н. А. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (7 назв)
Турбан, В. В. Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості / В. В. Турбан. - С .319-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (10 назв)
Цимбал, М. Р. Дослідження вільного часу курсанта в період підготовки у вищому військовому навчальному закладі / М. Р. Цимбал. - С .321-330. - Бібліогр.: с. 328-330 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


4.
15(08)
А 43


    Бабій, М. Ф.
    Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка [Текст] / М. Ф. Бабій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 14-23. - Бібліогр.: С. 22 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
підліток -- відчуття дорослості -- спілкування -- статус -- престиж -- група -- соціалізація
Анотація: В статті підкреслюється значення родинних стосунків у формуванні стратегії поведінки малолітнього. Вони змінюються із віком дитини. Разом з тим, вона, спостерігаючи за взаєминами у сімейному колі, вчиться вибудовувати комунікаційні зв'язки та стратегію поведінки з іншими особами. Це актуально для підліткового віку, оскільки спілкування із ровесниками займає у житті підлітка центральну позицію. Вдало вибрана стратегія поведінки пришвидшує процес налагодження контактів. Допомагає знайти спільну мову з однолітками. Значно підвищує його престиж, груповий статус та збільшує коло знайомих. Відповідно, росте самооцінка і рівень домагань. Підліток стає популярним у своєму оточенні та займає вищі щаблі у групових стосунках.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 92228
Кількість відвідувачів 1037
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя