Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дембицька, Н. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 52 / за ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2019. - 144 с. : табл. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Карамушка, Л. М. Наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях / Л. М. Карамушка. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
Карамушка, Л. М. Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .10-18. - Бібліогр.: с. 15-18 (38 назв)
Інші автори: Креденцер О. В., Терещенко К.В., В. М. Івкін, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук
Панченко, О. А. Парадокси розуміння соціалізації та розвитку особистості водія-професіонала / О. А. Панченко, А. В. Кабанцева, І. О. Сердюк. - С .19-24. - Бібліогр.: с. 23 (6 назв)
Соломка, Т. М. Стратегії формування індивідуального стилю в процесі особистісного самоконструювання персоналу організації / Т. М. Соломка. - С .24-28. - Бібліогр.: с. 28 (8 назв)
Черевичний, С. В. Прийняття рішення командиром у ситуації невизначеності та амбівалентного впливу / С. В. Черевичний. - С .29-34. - Бібліогр.: с. 33 (14 назв)
Дембицька, Н. М. Софтизація особистої власності учнівської молоді в умовах віртуалізації економіки / Н. М. Дембицька, Т. А. Рябовол, С. Г. Голяка. - С .35-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Зубіашвілі, І. К. Монетарна культура як складова економічної культури особистості / І. К. Зубіашвілі. - С .40-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (19 назв)
Лавренко, О. В. Співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 52-54 (25 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні особливості економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості в умовах суспільних змін / Т. І. Мельничук. - С .55-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (22 назви)
Філончук, З. В. Формування фінінсової культури учнівської молоді в контексті завдань Нової української школи / З. В. Філончук. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (17 назв)
Бриль, М. М. Метафоричні асоціативні карти як інструмент у психології професійного визначення / М. М. Бриль. - С .69-76. - Бібліогр.: с. 74-75 (14 назв)
Кабанцева, А. В. Соціалізація дітей з емоційними порушеннями / А. В. Кабанцева. - С .76-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв)
Назар, М. М. Формування суб'єктної активності засобами інтернет-тренінгів / М. М. Назар. - С .82-86. - Бібліогр.: с. 85-86 (13 назв)
Панченко, О. А. Соціалізації особистості в умовах інформаційної турбулентності / О. А. Панченко. - С .87-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
Примачок, Л. Л. Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості / Л. Л. Примачок. - С .93-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (33 назви)
Пустовий, О. М. Дослідження мотиваційних чинників групової згуртованості у військовому колективі / О. М. Пустовий. - С .99-104. - Бібліогр.: с. 103 (11 назв)
Сліпушко, Г. М. Профілактика негативних гендерних стереотипів особистості військовослужбовців-жінок / Г. М. Сліпушко. - С .104-110. - Бібліогр.: с. 109 (11 назв)
Стасько, О. Г. Глибинно-психологічна сутність феномена умовних цінностей / О. Г. Стасько, С. В. Зольникова. - С .110-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
Сулятицький, І. В. Особливості соціальної адаптованості учасників АТО / І. В. Сулятицький, І. П. Островський, К. О. Островська. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
Терещенко, К. В. Толерантність особистості: міждисциплінарний підхід / К. В. Терещенко. - С .123-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (28 назв)
Чаплак, Я. В. Маніпулятивна імітаційна діяльність як один із критеріїв визначення кризового суспільства / Я. В. Чаплак, С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .128-135. - Бібліогр.: с. 133-134 (19 назв)
Шаумян, О. Г. Особливості соціально-психологічної роботи з особами, позбавленими волі / О. Г. Шаумян. - С .135-142. - Бібліогр.: с. 140 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В. М. Івкін, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Софтизація особистої власності учнівської молоді в умовах віртуалізації економіки [Текст] / Н. М. Дембицька, Т. А. Рябовол, С. Г. Голяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 35-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура молоді -- економічна соціалізація -- особистість -- відносини особистої власності -- софтизація -- оцифровування власності
Анотація: У статті показано основні зміни в напрямах економічної соціалізації молоді в контексті поступової глобалізації економічних відносин, віртуалізації власності та інтенсивного розвитку інформаційних технологій (софтизації об'єктів володіння). Обгрунтовуються теоретично та показуються емпірично новітні тенденції у становленні економічної культури молоді, які зумовлять нові за характером та механізмами реалізації відносини власності. Констатується тенденція усвідомлювати учнями процес софтизації, оцифровування власності, її соціально психологічну функцію. Показується, що в свідомості учнів актуалізується емоційно-оцінна складова ставлення до віртуалізації об'єктів володіння. Зокрема, констатується наявність переживань учнів, пов'язаних з відчуттям ізольованості й усамітнення, яким загрожує введення в життя сучасних технологій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Рябовол, Т. А.; Голяка, С. Г.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність [Текст] / Н. М. Дембицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особиста автономія -- приватність -- особистий психологічний простір -- ігрова соціалізуюча практика -- особиста власність -- депривація права на особисту власність
Анотація: У статті представлено результати впровадження розробленої нами ігрової практики як дієвого інструменту мотивування батьків бути відповідальними у справі дотримання прав дитини. Показано, що актуалізація в ході гри досвіду депривації прав на особисту територію, речі, смаки і вподобання, отриманого учасниками в дитинстві, сприяє усвідомленню ними тієї ролі, яка відіграє ставлення дорослих в сім'ї до особистого життєвого світу дитини і визначає ефекти соціалізації, що спостерігаються уже в дорослому житті. Обгрунтовано необхідність надання психологічної підтримки батьків як агентів розвитку приватності дітей. Показано, що остання має бути спрямована переважно на гармонізацію ставлення батьків до дитини і включати систему психологічного просвітництва, навчання, консультування та психотерапії, спеціально організовану для усіх суб'єктів розвитку психологічного простору дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 54 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 112 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Дунець, Л. М. Особливості професійного спілкування майбутніх працівників поліції / Л. М. Дунець, А. П. Павліченко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 6-7 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Психологічний аналіз управління освітніми округами як інновацйними організаціями / Л. М. Карамушка, А. В. Вознюк. - С .8-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (23 назви)
Карамушка, Л. М. Методики для дослідження "mental health" персоналу організацій / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко. - С .15-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (23 назви)
Клочко, А. О. Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв'язок із інноваційними стилями управління / А. О. Клочко. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 27-28 (30 назв)
Лагодзінська, В. І. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров'я персоналу освітніх організацій: теоретичний аналіз проблеми / В. І. Лагодзінська. - С .29-35. - Бібліогр.: с. 32-35 (40 назв)
Лагодзінський, В. В. Теоретичний аналіз поняття "емоційне лідерство" як одного із видів лідерства / В. В. Лагодзінський. - С .36-43. - Бібліогр.: с. 40-43 (45 назв)
Примачок, Л. Л. Порівняльне дослідження стану сформованості професійної компетентності у фахівців з фізичної реабілітації з різним стажем роботи / Л. Л. Примачок. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (15 назв)
Рутина, Ю. В. Зміст та структура тренінгової програми "Професійна самоактуалізація державних службовців" / Ю. В. Рутина. - С .54-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (25 назв)
Шаумян, О. Г. Дослідження особистості менеджера у сфері інформаційної безпеки / О. Г. Шаумян. - С .63-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (17 назв)
Дембицька, Н. М. Розвиток підприємливості та ставлення школярів до особистої власності в процесі економічної соціалізації / Н. М. Дембицька. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 75 (8 назв)
Карамушка, Л. М. Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
Грейліх, О. О. Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .85-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (10 назв)
Малоголова, О. О. Інтернет-залежність та її вплив на підлітків / О. О. Малоголова. - С .89-94. - Бібліогр.: с. 94 (8 назв)
Overchuk, V. A. Socio-psychological support for people with disability as a condition of their successful social integration / V. A. Overchuk. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
Орловська, О. А. Психологічні чинники сімейної адаптації учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .100-105. - Бібліогр.: с. 104 (11 назв)
Максименко, С. Д. Міжнародна науково-практична конференція "Проактивна толерантність як шлях до миру" (13-14 вересня 2019 року, м. Ужгород) / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .106-108
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
154
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Розвиток підприємливості та ставлення школярів до особистої власності в процесі економічної соціалізації [Текст] / Н. М. Дембицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 69-75. - Бібліогр.: с. 75 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура особистості -- особистість школяра -- психологічне ставлення -- особиста власність -- економічна соціалізація -- підприємливість
Анотація: У статті аналізуються вікові закономірності розвитку ставлення школярів до особистої власності. Останнє обгрунтовується як особистісний чинник розвитку культури підприємливості - показника економічної соціалізованості на етапі навчання у закладі загальної середньої освіти. На кожному віковому етапі спостерігаються значущі зміни в процесі розвитку економічної культури школяра: від ідеалізації відносин привласнення, мистецтво розбудови яких полягає переважно в стратегії економії (на етапі молодшої школи), через зростання суперечливості в ставленні до особистої власності на тлі негативно-тривожних переживань (на підлітковому етапі) до відносно внутрішньо узгодженого несуперечливого позитивно-раціонального ставлення у старшокласників. Констатовано розвиток моральної складової ставлення до особистої власності як системотворчий чинник культури підприємливої людини у школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 56 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2020. - 128 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Ведмідь, В. А. Професійна компетентність поліграфолога як предмет психологічного дискурсу / В. А. Ведмідь. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-8 (18 назв)
Задорожній, В. А. Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика / В. А. Задорожній. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Можливості використання програми "Майндфулнес" на рівні особистості та на рівні організації / Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (27 назв)
Дембицька, Н. М. Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів / Н. М. Дембицька. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 28-29 (13 назв)
Зубіашвілі, І. К. Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Карамушка, Л. М. Роль комерційних організацій у формуванні адекватного ставлення персоналу до грошей / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (15 назв)
Лавренко, О. В. Моральні основи економічного самовизначення особистості / О. В. Лавренко. - С .44-52. - Бібліогр.: с. 50-51 (27 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення працюючих студентів / Т. І. Мельничук. - С .52-59. - Бібліогр.: с. 57-58 (14 назв)
Новосядла, О. М. Психологічні чинники економічної соціалізації школярів з малозабезпечених сімей / О. М. Новосядла. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 64-66 (24 назви)
Гусєва, Н. Т. Прояви ірраціональності в електоральному виборі / Н. Т. Гусєва. - С .67-71. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Євланова, Є. М. Психологічні особливості атрибутивних стилів переміщених осіб / Є. М. Євланова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 77-78 (17 назв)
Кахно, І. В. Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету / І. В. Кахно. - С .79-85. - Бібліогр.: с. 83-85 (19 назв)
Клімаш, Т. П. Особливості Я-концепції нарцисичної особистості / Т. П. Клімаш. - С .85-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (13 назв)
Лящ, О. П. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога / О. П. Лящ. - С .91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
Мамко, В. П. Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи / В. П. Мамко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (21 назва)
Могиляста, С. М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами / С. М. Могиляста. - С .104-112. - Бібліогр.: с. 111 (11 назв)
Настояща, У. В. Репрезентація субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС / У. В. Настояща ; 112-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (17 назв)
Онищенко, В. М. Трансформація особистості в процесі подолання життєвих криз / В. М. Онищенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Організаційна психологія -- Економічна психологія -- Соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів [Текст] / Н. М. Дембицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 22-29. - Бібліогр.: С. 28-29 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- економічна соціалізація -- школярі -- активне соціально-психологічне навчання -- групові соціалізуючі практики
Анотація: У статті висвітлено результати формувального етапу експериментального дослідження розвитку економічної культури школярів засобами групового соціалізуючого впливу. Активне соціально-психологічне навчання обгрунтовано як соціалізуюча практика, ефективність якої у справі розвитку підприємливості школярів підвищується у контексті структурно-цільового підходу до психологічного забезпечення цілеспрямованої економічної соціалізації школярів. Експериментально доведено ефективність розробленої тренінгової програми з розвитку підприємливості у школярів. Показано, що групові практики соціально-психологічного навчання, орієнтовані на формування у школярів раціональних, заснованих на загальнолюдських моральних цінностях, способах створення та привласнення-відчуження особистих/колективних благ, ділової комунікації й ділового партнерства та формування суб'єктного ставлення до себе й економічного оточення, істотно сприяють розвиткові економічної культури у школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
154
Д 30


    Дембицька, Н. М.
    Психологія економічної соціалізації школярів [Текст] : монографія / Н. М. Дембицька ; КНУ ім. Т. Шевченка. - Київ : [б. в.], 2010. - 385 с. - 45.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
   Психологія дітей шкільного віку

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація школярів -- економічна психологія -- психологія дітей шкільного віку


Дод.точки доступу:
КНУ ім. Т. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(07)
Д 30


    Дембицька, Н. М.
    Методика викладання психології [Текст] : навчально-методичний комплекс / Н. М. Дембицька, О. В. Брюховецька ; Академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти, факультет менеджменту та психології. - Київ : [б. в.], 2009. - 72 с. - 4.00 грн.
УДК
РУБ 15(07)
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
викладання психології -- методика викладання психології


Дод.точки доступу:
Брюховецька, О. В.; Академія педагогічних наук УкраїниУніверситет менеджменту освіти. факультет менеджменту та психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 52845
Кількість відвідувачів 1960
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя