Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кириченко, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Кириченко, В. В.
    Стратегіальна організація особистісного світосприйняття [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
пізнання світу -- інформаційне суспільство -- поетичне світосприйняття -- стратегія особистісного світосприйняття
Анотація: В статті представлено теоретико-методологічний аналіз проблеми дослідження особистісного світосприйняття в умовах інформаційного суспільства. Визначено основні стратегії особистісного світосприйняття та розроблено принципову схему конструювання опитувальника дослідження особистісного світосприйняття в умовах примусової ідентифікації. Проаналізовано місце значення творчості як адаптивного механізму пристосування особистості до соціального середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Кириченко, В. В.
    Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- інформаційна культура -- соціальні компетенції -- професійна діяльність -- соціономічні професії -- технономічні професії
Анотація: У статті представлено концептуальне означення поняття "інформаційна культура" та її структуру. У руслі компетентнісного підходу визначено основні професійні інваріанти, які пов'язані з різними аспектами взаємодії з інформаційним простором. Подаються результати досліджень, які були виконані у межах науково - дослідного проекту "Оцінювання ринку управлінських державних послуг та функціональної й компетентнісної спроможності державної служби та держслужбовців в Україні" (2018 рік)". Для реалізації завдань дослідження використовувався авторський варіант опитувальника вивчення компетентнісної спроможності державних службовців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 26 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2019. - 372 с. : табл. - 22.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
Бедлінський, О. І. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. - С .18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
Березова, Л. В. Творчі стратегії конструктивної діяльності / Л. В. Березова. - С .28-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
Біла, І. М. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення / І. М. Біла. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
Боровицька, О. М. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості / О. М. Боровицька. - С .45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
Ваганова, Н. А. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
Виноградова, В. Є. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості / В. Є. Виноградова. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
Гавриловська, К. П. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
Грек, О. М. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків / О. М. Грек. - С .86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
Гулько, Ю. А. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду / Ю. А. Гулько. - С .94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт / Л. А. Девіс. - С .102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Дригус, М. Т. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .110-117. - Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
Кияшко, М. О. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
Костіна, Т. О. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології / Т. О. Костіна. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (18 назв)
Костюченко, О. В. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері / О. В. Костюченко. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (11 назв)
Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Лю, Янь. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю / Янь Лю. - С .157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
Мазяр, О. В. Контрапунктний дисонанс особистості / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
Маслянікова, І. В. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих / І. В. Маслянікова. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра / Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. - С .181-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (12 назв)
Міщиха, Л. П. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи / Л. П. Міщиха. - С .194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. - С .202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
Москаленко, В. В. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі / В. В. Москаленко, . - С .214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації / Н. І. Мусіяка. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
Ольховецький, С. М. Психологічні чинники дитячих страхів / С. М. Ольховецький. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
Орловська, О. А. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .241-250. - Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Плохіх, В. В. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини / В. В. Плохіх. - С .250-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (21 назва)
Подшивайлов, Ф. М. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості / Ф. М. Подшивайлов. - С .262-276. - Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
Примачок, Л. Л. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога / Л. Л. Примачок. - С .276-290. - Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
Розіна, І. В. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 298-299 (6 назв)
Симоненко, С. М. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників / С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (10 назв)
Терещенко, М. В. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С .310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення як проце побудови нового образу / Т. М. Третяк. - С .318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
Хупавцева, Н. О. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови / Н. О. Хупавцева. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .338-348. - Бібліогр.: с. 346-347 (11 назв)
Якимчук, Б. А. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська. - С .348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Гавриловська, К. П.
    Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження [Текст] / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
особи з інвалідністю -- образ осіб з інвалідністю -- психічне здоров'я -- інформація -- інформаційне суспільство -- засоби масової інформації
Анотація: У статті представлено методологічні засади емпіричного дослідження репрезентації в масовій психіці образу осіб з інвалідністю. Виявлено, що образ осіб з інвалідністю представляє собою інтегральну характеристику досвіду, знань, знаковості, які утворюють раціональну його сторону; переживань, ставлення та оцінювання, що описують ірраціональну складову; дії (бездіяльності), готовності до дій та вчинку як зовнішніх проявів на практиці вище згаданих психічних утворень. У структурі психологічних репрезентацій образу осіб з інвалідністю варто виокремити когнітивну, емоційну та праксичну складові, які мають рівневу будову.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кириченко, В.В.; Фальковська, Л.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2020. - 324 с. : табл. - 20.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ) / В. О. Моляко. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 15-17 (35 назв)
Абрамова, Л. М. Інновації в психології / Л. М. Абрамова. - С .18-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (9 назв)
Біла, І. М. Вивчення творчого мислення студентів / І. М. Біла. - С .25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
Богомаз, С. Л. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату / С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 44-45 (10 назв)
Ваганова, Н. А. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .46-56. - Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
Виноградова, В. Є. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців / В. Є. Виноградова. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
Візнюк, І. М. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби / І. М. Візнюк. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
Гощіцький, А. В. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві / А. В. Гощіцький. - С .74-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
Гулько, Ю. А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології / Ю. А. Гулько. - С .80-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (8 назв)
Жук, О. В. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
Івашкевич, Е. Е. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи / Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .98-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО / В. В. Кириченко. - С .110-117. - Бібліогр.: с.116-117 (9 назв)
Кияшко, Д. Ю. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій / Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. - С .118-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (9 назв)
Кияшко, М. О. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів / М. О. Кияшко. - С .132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками / І. О. Комплієнко. - С .143-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
Костюченко, О. В. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів / О. В. Костюченко. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (12 назв)
Латиш, Н. М. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .166-174. - Бібліогр.: с.173-174 (7 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр" / Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (13 назв)
Міщиха, Л. П. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників / Л. П. Міщиха. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
Морожанова, М. М. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності / М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. - С .192-200. - Бібліогр.: с. 199 (7 назв)
Москаленко, В. В. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті / В. В. Москаленко. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210-211 (5 назв)
Орловська, О. А. Сімейна адаптація учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .212-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (13 назв)
Подшивайлова, Л. І. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. - С .220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
Терещенко, М. В. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках / М. В. Терещенко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (11 назв)
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .245-256. - Бібліогр.: с. 255 (3 назви)
Хупавцева, Н. О. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності / Н. О. Хупавцева. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 266-268 (13 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни / Ю. М. Широбоков. - С .268-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (17 назв)
Яценко, Т. С. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки / Т. С. Яценко. - С .279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
Моляко, В. О. Саторі в нікко / В. О. Моляко. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 303 (1 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Кириченко, В. В.
    Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 110-117. - Бібліогр.: с.116-117 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мислення -- критичність мислення -- інформаційне суспільство -- інформаційна діяльність -- інформаційно-комунікативна компетентність -- картина світу
Анотація: В статті представлено теоретико-методологічний аналіз проблеми формування критичного мислення. Окремо розглядається аспект здатності людини критично мислити в умовах інформаційного суспільства, здатності взаємодіяти з інформаційними мережами та бути суб'єктом інформування. Представлено зміст авторського курсу "Психологія інформаційної діяльності", який викладається у студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з метою формування компетентностей, які пов'язані з інформаційною діяльністю особистості у соціальному середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153
К 13


    Кириченко, В. В.
    Особистість у сучасному інформаційному суспільстві [Текст] : монографія / В. В. Кириченко ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир : [б. в.], 2020. - 245 с. - 35.00 грн.
УДК
РУБ 153

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний простір -- інформаційне суспільство


Дод.точки доступу:
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 22263
Кількість відвідувачів 1306
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя