Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Колярова, Анастасія Олегівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 216 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Наталия Васильевна. Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности / Н. В. Чепелева. - С .4-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (7 назв)
Рудницкая, Светлана Юрьевна. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности / С. Ю. Рудницкая. - С .20-37. - Бібліогр.: с. 34-37 (16 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .38-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (8 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Особистісне самопроектування і проблема раціональності / І. В. Лебединська. - С .52-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С .64-81. - Бібліогр.: с. 79-81 (7 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці / О. М. Шиловська. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
Березко, Іванна Василівна. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань / І. В. Березко. - С .94-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .109-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (10 назви)
Кресан, Ольга Дмитрівна. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях / О. Д. Кресан. - С .121-134. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Мещеряков, Д. С. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .135-154. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості / І. Л. Гудінова. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 166 (3 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості / К. В. Гуцол. - С .167-185. - Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
Галунзовский, Илья сергеевич. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход / И. С. Галунзовский. - С .186-199. - Бібліогр.: С. 196-199 (17 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування / А. О. Колярова. - С .200-213. - Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
151.60
А 43


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування [Текст] / А. О. Колярова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 200-213. - Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
тілесний досвід -- рефлексія тілесного досвіду -- семантичний простір сприйняття тіла -- самопроектування особистості -- метод семантичного диференціалу
Анотація: У статті наведено опис емпіричного дослідження змістовного наповнення семантичного простору сприйняття та розуміння тіла особистостями, здатними до самопроективної діяльності та рефлексії власного тілесного досвіду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 24 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2018. - 212 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції) / В. О. Моляко. - С .6-18. - Бібліогр. : С. 17 (8 назв)
Бедлінський, О. І. Мовна концепція свідомості / О. І. Бедлінський. - С .18-26. - Бібліогр. : С. 24-26 (16 назв)
Боровицька, О. М. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій / О. М. Боровицька. - С .27-33. - Бібліогр.: С. 32-33 (8 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С .34-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гощіцький, А. В. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу) / А. В. Гощіцький. - С .43-50. - Бібліогр.: С. 49 (8 назв)
Грузинська, Наталія Аркадіївна. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / І. М. Грузинська. - С .50-58. - Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій / Ю. А. Гулько. - С .68-78. - Бібліогр.: С. 67 (4 назви)
Девіс, Л. А. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .68-75. - Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві / В. В. Кириченко. - С .75-94. - Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
Ковальова, В. Ф. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу / В. Ф. Ковальова. - С .94-100. - Бібліогр.: С. 100 (6 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. - С .101-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (6 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту / О. В. Костюченко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.116-119 (21 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .119-128. - Бібліогр.: С. 127 (7 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Творчість у психотерапевтичному вимірі / О. В. Мазяр. - С .128-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (10 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
Пустовий, С. А. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів / С. А. Пустовий. - С .152-160. - Бібліогр.: С. 159-160 (7 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості / Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. - С .161-169. - Бібліогр.: С.169 (5 назв)
Туз, О. С. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами / О. С. Туз. - С .170-180. - Бібліогр.: С. 178-180 (17 назв)
Шепельова, М. В. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали) / М. В. Шепельова. - С .181-190. - Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
Ятчук, М. С. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .191-199. - Бібліогр.: С. 198 (3 назви)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач / Т. Н. Третяк. - С .199-207. - Бібліогр.: С. 206 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.51
А 43


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості [Текст] / А. О. Колярова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 101-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
принцип -- середовище розвитку -- тренінгові середовище -- очно-дистанційний тренінг -- рефлексія тілесного досвіду особистості
Анотація: Статтю присвячено проблемі розробки принципів створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості. Узагальнення теоретичних положень щодо зазначеної проблеми та результатів емпіричного дослідження особливостей соціокультурного середовища як контексту набуття людиною власного тілесного досвіду, уможливило виокремлення основних принципів створення комбінованого очно-дистанційного тренінгового середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості. Обґрунтовано, що в цьому середовищі відбувається конструювання «простору завдань» рефлексивної діяльності членів тренінгової групи у «світі тілесного досвіду», що сприяє процесам їхньої самодетермінації, саморозвитку та самопроектуванню.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 164 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 10.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Наталия Васильевна. Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії / Н. В. Чепелева. - С .4-20. - Бібліогр.: с. 16-20 (20 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. До проблеми технологалізації процесів самопроектування / М. Л. Смульсон. - С .21-36. - Бібліогр.: с. 32-36 (18 назв)
Рудницька, Світлана Юріївна. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання / С. Ю. Рудницька. - С .37-52. - Бібліогр.: с. 45-52 (34 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості / О. В. Зазимко. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 68-72 (21 назва)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування / О. О. Зарецька. - С .73-85. - Бібліогр.: с. 82-85 (12 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків / О. М. Шиловська. - С .86-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Березко, Іванна Василівна. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями / І. В. Березко. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 109-112 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 121 (4 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування / К. В. Гуцол. - С .122-133. - Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
Галунзовский, Илля Сергеевич. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования / И. С. Галунзовский. - С .134-147. - Бібліогр.: с. 144-147 (15 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування / А. О. Колярова. - С .148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
151.60
А 43


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування [Текст] / А. О. Колярова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- тілесний досвід особистості -- рівні рефлексії тілесного досвіду -- конструктивний рефлексивний стиль -- неконструктивний рефлексивний стиль
Анотація: Статтю присв'ячено проблемі рефлексії тілесного досвіду в контексті самопроектування. У руслі психолого- герменевтичного підходу рефлексію проблематизовано як здатність особистості забезпечувати управління процесами формування системи особистого, зокрема тілесного досвіду. Запропоновано трирівневу модель розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості як засобу її самопроектування, що передбачає: рівень передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду, що співвідносяться з основними вимірами дискурсивного самопроектування особистості: "плагіатором", "читачем" та "автором" (за Н.В. Чепелєвою, С.Ю. Рудницькою) та мають свою певну специфіку, зумовлену способами організації тілесного досвіду, його текстової об'єктивізації, способами і процедурами його розуміння. Показано, що рівні рефлексії тілесного досвіду співвідносяться з рефлексивними стилями особистості. Так, на нижньому рівні передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду особистість демонструє переважно конструктивний рефлексивний стиль, що блокує її розвиток здатності до самопроектування. Вищий рівень рефлексії тілесного досвіду характеризується як смисловий (метасмисловий) і співвідноситься з конструктивним рефлексивним стилем особистості, що має аналізуючий, спонукальний вплив на розвиток її здатності до самопроектування. На середньому-інтерпретаційному рівні рефлексії тілесного досвіду для особистості властивим є як конструктивний так і неконструктивний рефлексивний стиль. Висунуто припущення щодо взаємовідношень між рефлексією тілесного досвіду особистості та її здатністю до самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
159.923.2/.31(043.5)
К 60


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мельник ; наук. кер. С. О. Лукомська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 332 с. : табл. - Бібліогр.: с. 220-237 (177 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування особистості -- тілесний досвід -- рефлексія -- рефлексія тілесного досвіду -- рефлексивний стиль особистості -- розвивальне середовище -- очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2/.31(043.5)
К 60


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мельник ; наук. кер. С. О. Лукомська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування особистості -- тілесний досвід -- рефлексія -- рефлексія тілесного досвіду -- рефлексивний стиль особистості -- розвивальне середовище -- очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 72133
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя