Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лящ, О. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
371.015
Л 99


    Лящ, О. П.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Текст] : монографія / О. П. Лящ ; НАПН Ураїни, Інститут психології ім. Г.С. Костюка. - Вінниця : Твори, 2019. - 448с. - 60.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія юнацького віку
Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік


Дод.точки доступу:
НАПН Ураїни; Інститут психології ім. Г.С. Костюка
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 56 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2020. - 128 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Ведмідь, В. А. Професійна компетентність поліграфолога як предмет психологічного дискурсу / В. А. Ведмідь. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-8 (18 назв)
Задорожній, В. А. Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика / В. А. Задорожній. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Можливості використання програми "Майндфулнес" на рівні особистості та на рівні організації / Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (27 назв)
Дембицька, Н. М. Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів / Н. М. Дембицька. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 28-29 (13 назв)
Зубіашвілі, І. К. Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Карамушка, Л. М. Роль комерційних організацій у формуванні адекватного ставлення персоналу до грошей / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (15 назв)
Лавренко, О. В. Моральні основи економічного самовизначення особистості / О. В. Лавренко. - С .44-52. - Бібліогр.: с. 50-51 (27 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення працюючих студентів / Т. І. Мельничук. - С .52-59. - Бібліогр.: с. 57-58 (14 назв)
Новосядла, О. М. Психологічні чинники економічної соціалізації школярів з малозабезпечених сімей / О. М. Новосядла. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 64-66 (24 назви)
Гусєва, Н. Т. Прояви ірраціональності в електоральному виборі / Н. Т. Гусєва. - С .67-71. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Євланова, Є. М. Психологічні особливості атрибутивних стилів переміщених осіб / Є. М. Євланова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 77-78 (17 назв)
Кахно, І. В. Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету / І. В. Кахно. - С .79-85. - Бібліогр.: с. 83-85 (19 назв)
Клімаш, Т. П. Особливості Я-концепції нарцисичної особистості / Т. П. Клімаш. - С .85-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (13 назв)
Лящ, О. П. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога / О. П. Лящ. - С .91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
Мамко, В. П. Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи / В. П. Мамко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (21 назва)
Могиляста, С. М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами / С. М. Могиляста. - С .104-112. - Бібліогр.: с. 111 (11 назв)
Настояща, У. В. Репрезентація субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС / У. В. Настояща ; 112-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (17 назв)
Онищенко, В. М. Трансформація особистості в процесі подолання життєвих криз / В. М. Онищенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Організаційна психологія -- Економічна психологія -- Соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Лящ, О. П.
    Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога [Текст] / О. П. Лящ // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність педагога -- емоційна сфера -- емоції -- почуття -- емоційна стійкість -- саморегуляція -- педагогічна емпатія
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасної психологічної літератури з проблеми професійної ідентичності педагога та ролі емоційної сфери в її структурі. Представлена модель професійної ідентичності педагога яка включає: чотири компоненти (когнітивний, поведінковий, емоційно-вольовий, мотиваційно-інтенсивний), стутус ідентичності; етапи розвитку;чинники, що впливають на фомрування та розвиток професійної ідентичності педагога. Показано, що стан емоційної сфери особистості педагога багато в чому визначає його професійну придатність до педагогічної діяльності. Підкреслено важливу роль педагогічної емпатії у професійній діяльності та розвитку професійної ідентичності педагога. Обгрунтовано, що професійна ідентичність педагога має нелінійний характер розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 47846
Кількість відвідувачів 1681
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя