Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мураненко, К. Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Мураненко, К. Ю.
    Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх [Текст] / К. Ю. Мураненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
правопорушення -- профілактика правопорушень -- правопорушення неповнолітніх -- суб'єкти профілактики правопорушень -- система профілактики правопорушень -- превентивна діяльність
Анотація: У статті представлено аналіз суб'єктів профілактики правопорушень неповнолітніх та на основі цього розглянуто особливості системи профілактики правопорушень неповнолітніх в Україні. Зазначено, що система профілактики правопорушень неповнолітніх в Україні має широке коло суб'єктів, діяльність яких спрямована на превенцію молодіжної злочинності. Згідно чинного законодавства, до суб'єктів профілактики првопорушень неповнолітніх належать органи виконавчої влади; уповноважені органи внутрішніх справ; приймальники-розподільники для дітей органів внутрішніх справ; школи соціальної реабілітації та професійні училища соціальної реабілітації органів освіти; центри медико-соціальної реабілітації дітей закладів охорони здоров'я; спеціальні виховні установи Державної кримінально-виконавчої служби України; притулки для дітей; центри соціально-психологічної реабілітації дітей; соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка). У статті представлено напрямки діяльності та основні завдання кожного суб'єкта профілактики правопорушень неповнолітніх. Зазначається, що система профілактики правопорушень неповнолітніх в Україні не є цілісною, а функції деяких суб'єктів викликають суперечки. Актуальним є питання кадрового забезпечення служб, що працюють з неповнолітніми правопорушниками, а також надання психологічної підтримки та проведення психокорекційної роботи задля профілактики девіантної поведінки дитини. На основі аналізу зарубіжного досвіду у статті наголошується на неефективності застосування арешту як карального заходу щодо неповнолітнього правопорушника та будь-яке відмежування дитини від суспільства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 53 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 100 с. : табл. - . - 10.00 грн.
    Зміст:
Брюховецька, Олександра Вікторівна. Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти / О. В. Брюховецька. - С .3-8. - Бібліогр.: С. 8 (6 назв)
Заіка, І. В. Основні вияви особистісної напруженості / І. В. Заіка. - С .9-15. - Бібліогр.: С. 13-15 (39 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Особистісна та професійна самоактуалізація державних службовців: рівень значущості, розуміння сутності та умов для її здійснення / Л. М. Карамушка, Ю. В. Рутина. - С .15-22. - Бібліогр.: С. 21 (19 назв).
Клочко, А. О. Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у процесі взаємодії менеджерів і педагогічного колективу: зв’язок з характеристиками організації та менеджерів / А. О. Клочко. - С .22-28. - Бібліогр.: С. 27 (15 назв).
Пастух, Людмила Василівна. Самоменеджмент керівників закладів освіти у системі післядипломної освіти / Л. В. Пастух. - С .28-34. - Бібліогр.: С. 32-33 (24 назви).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом комерційних організацій чинників формування ставлення до грошей: вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик персоналу / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .35-43. - Бібліогр.: С. 42-43 (22 назви).
Телегей, Н. В. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід / Н. В. Телегей. - С .44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
Вінков, В. Ю. Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх / В. Ю. Вінков. - С .50-56. - Бібліогр.: С. 55-56 (18 назв).
Гавриловська, К. П. Особливості мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей / К. П. Гавриловська, О. Й. Литвак. - С .57-61. - Бібліогр.: С. 61 (8 назв).
Дмитріюк, Наталія Степанівна. Зв’язок академічної прокрастинації з організацією навчальної діяльності студентів / Н. С. Дмитріюк, Н. О. Кордунова, В. І. Мілінчук. - С .62-67. - Бібліогр.: С. 66-67 (19 назв).
Кличковський, С. О. Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи / С. О. Кличковський. - С .68-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (24 назв).
Костіна, Т. О. Ґендерна складова життєвого сценарію особистості: жіночі сценарії / Т. О. Костіна. - С .74-80. - Бібліогр.: С. 79-80 (25 назв).
Мураненко, К. Ю. Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .81-85. - Бібліогр.: С. 85 (8 назв).
Палагнюк, О. В. Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості / О. В. Палагнюк. - С .86-92. - Бібліогр.: С. 91-92 (12 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. III Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології (20–22 червня 2019 р., м. Кам’янець-Подільський) / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .93-96
Інші автори: Креденцер О. В, Терещенко К. В., В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Мураненко, К. Ю.
    Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх [Текст] / К. Ю. Мураненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 81-85. - Бібліогр.: С. 85 (8 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
правопорушення неповнолітніх -- система профілактики -- дитяча злочинність -- суб’єкти профілактичної діяльності -- превенція
Анотація: У статті представлено аналіз сучасної системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх та надано рекомендації щодо її удосконалення. Визначено, що сучасна система не є ефективною, оскільки не має цілісності, не здійснює комплексної превентивної діяльності, не відповідає сучасним вимогам суспільства. Серед чинників, що негативно впливають на здійснення превентивної діяльності, виділяють організаційні та правові. Визначено, що система профілактики правопорушень неповнолітніх має бути спрямована в першу чергу на недопущення правопорушень, усунення причин злочинності, а для цього необхідна співпраця між усіма суб’єктами превенції. Автором зазначається неможливість вичерпного переліку суб’єктів профілактичної діяльності, адже профілактична діяльність має здійснюватися усіма органами та установами в якості додаткової. Заходи профілактики мають відповідати сучасному стану злочинності, потребам суспільства та загальнодержавній політиці у сфері сім’ї, дітей та молоді. Система профілактики правопорушень неповнолітніх має здійснювати проактивний, відновний підхід, враховувати психологічні особливості дитини, поважати права та інтереси дитини, суспільні цінності загалом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 20505
Кількість відвідувачів 628
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя