Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Подшивайлова, Лідія Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 22 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2016. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка / В. О. Моляко. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 (4 назви)
Алєксєєва, Т. С. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) / Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога / Б. В. Барчі. - С .21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Березова, Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач / Л. В. Березова. - С .40-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви) : табл.
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності / Н. А. Ваганова. - С .55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
Венцик, О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем / О. В. Венцик. - С .63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (11 назв)
Германович, О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності / О. Р. Германович. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
Гресько, В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності / В. В. Гресько. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (3 назви) : табл.
Гулько, Юлія Анатоліївна. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку / Ю. А. Гулько. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
Івашкевич, І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності / І. В. Івашкевич. - С .107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
Кабанцева, А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини / А. В. Кабанцева. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства / В. В. Кириченко. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
Кишакевич, І. Т. Медичне мислення як творче мислення лікаря / І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. - С .133-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (11 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків / Е. В. Кіричевська. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (14 назв)
Козова, І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу / І. Л. Козова. - С .153-159. - Бібліогр.: с.158 (7 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
Мазілов, В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) / В. О. Мазілов. - С .168-185. - Бібліогр.: с. 182-185 (35 назв)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності / І. А. Мартинюк. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведєва. - С .196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко [и др.]. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
Інші автори: Копач М.І., Криштопа Л.І., Кулініч Г.М.
Музика, Олександр Леонідович. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. - С .213-231. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв) : табл.
Найденова, Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень / Л. М. Найденова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв) : табл.
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. - С .242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала / Т. С. Пільгук. - С .253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
Сєргєєнкова, О. П. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. - С .260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
Січка, В. І. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці / В. І. Січка. - С .2276-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв) : табл.
Субота, Марія Василівна. Розвиток музичної психології як науки / М. В. Субота. - С .288-295. - Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем / Т. Н. Третяк. - С .296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
Хабірова, Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці / Л. І. Хабірова. - С .307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
Хахановська, Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку / Т. А. Хахановська. - С .317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
Шапорда, Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів / Г. С. Шапорда. - С .325-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв) : табл.
Ятчук, М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань / М. С. Ятчук. - С .335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко) / В. О. Моляко. - С .345-348
Третяк, Тетяна Миколаївна. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання / Т. Н. Третяк. - С .349-356. - Бібліогр.: с. 356 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Подшивайлова, Лідія Іванівна.
    Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
перцептивно-мисленнєва стратегія -- аналогізування -- комбінування -- реконструювання -- художній твір -- художні ознаки картини
Анотація: У статті визначені та описані прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі. На їх основі наповнено психологічним змістом художні ознаки творів живопису. Комбінування проявляється у вдалому підборі елементів для втілення задуму; гармонічній організації елементів зображення у просторі, цілісності композиції, смисловій єдності; у створенні кольорових поєднань, які при їх сприйманні створюють просторові ефекти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кокарєва, Марія Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.51
А 43


    Подшивайлова, Лідія Іванівна.
    Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- сприйняття -- перцепція -- властивості сприймання -- стратегія -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- творчість -- властивість особистості
Анотація: У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми визначення поняття сприймання та його властивостей (вибірковість, структурованість, осмисленість, опредметненість, нелінійність, адекватність, синкретичність, константність, цілісність). На основі аналізу словників та праць з психології творчості визначено основні функції стратегії: визначає готовність суб’єкта до творчої діяльності; упорядковує інформацію, що надходить до особистості; дозволяє оцінити своєчасність конкретних дій; задає напрям здійснення творчої діяльності; виділяє певну інформацію із загального інформаційного потоку; задає напрям інтерпретації інформації; визначає орієнтацію на майбутнє; вибудовує ієрархію цілей; визначає вектор пошуку, напрям вирішення задач. Перцептивно-мисленнєва стратегія розглядається як властивість, що спрямовує особистість на досягнення гармонії з оточуючим середовищем у процесі їх взаємодії. Вона інтегрально визначає здатність особистості до творчої діяльності, спрямовує її на успішність прийняття і здійснення рішень у процесі розв’язання задач, задає основний напрямок інтерпретації, розуміння актуальної інформації, в подальшому реалізується у певній діяльності, орієнтує особистість на майбутнє. Перцептивно-мисленнєва стратегія сприяє конструктивному вирішенню протиріч між наявними у суб'єкта знаннями й досвідом та новими вимогами актуальної ситуації, в чому полягає її творчий характер. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість особистості визначає її індивідуально-психологічні особливості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шепельова, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 24 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2018. - 212 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції) / В. О. Моляко. - С .6-18. - Бібліогр. : С. 17 (8 назв)
Бедлінський, О. І. Мовна концепція свідомості / О. І. Бедлінський. - С .18-26. - Бібліогр. : С. 24-26 (16 назв)
Боровицька, О. М. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій / О. М. Боровицька. - С .27-33. - Бібліогр.: С. 32-33 (8 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С .34-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гощіцький, А. В. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу) / А. В. Гощіцький. - С .43-50. - Бібліогр.: С. 49 (8 назв)
Грузинська, Наталія Аркадіївна. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / І. М. Грузинська. - С .50-58. - Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій / Ю. А. Гулько. - С .68-78. - Бібліогр.: С. 67 (4 назви)
Девіс, Л. А. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .68-75. - Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві / В. В. Кириченко. - С .75-94. - Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
Ковальова, В. Ф. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу / В. Ф. Ковальова. - С .94-100. - Бібліогр.: С. 100 (6 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. - С .101-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (6 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту / О. В. Костюченко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.116-119 (21 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .119-128. - Бібліогр.: С. 127 (7 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Творчість у психотерапевтичному вимірі / О. В. Мазяр. - С .128-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (10 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
Пустовий, С. А. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів / С. А. Пустовий. - С .152-160. - Бібліогр.: С. 159-160 (7 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості / Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. - С .161-169. - Бібліогр.: С.169 (5 назв)
Туз, О. С. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами / О. С. Туз. - С .170-180. - Бібліогр.: С. 178-180 (17 назв)
Шепельова, М. В. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали) / М. В. Шепельова. - С .181-190. - Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
Ятчук, М. С. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .191-199. - Бібліогр.: С. 198 (3 назви)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач / Т. Н. Третяк. - С .199-207. - Бібліогр.: С. 206 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.51
А 43


    Подшивайлов, Ф. М.
    Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) [Текст] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна сфера особистості -- емоційна спрямованість -- адаптивність -- особистісна тривожність -- організованість -- перфекціонізм -- учбова мотивація -- локалізація контролю -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті подано аналіз результатів лонгітюдного дослідження мотиваційної сфери студентів-психологів за основними емпіричними показниками: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, організованість, перфекціонізм; учбова мотивація (шкали «отримання знань», «оволодіння професією», «отримання диплому»), внутрішня і зовнішня мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації. Динаміка змін зазначених показників має наступні особливості. Відчутні зміни в емоційній спрямованості відбулись у рангах п’яти типів емоцій з десяти, зокрема, з першого по четвертий курс ранги праксичних та естетичних емоцій знижуються, а ранги гедоністичних, пугнічних і глоричних – підвищуються. Виявлено суттєве зростання до четвертого курсу рівня особистісної тривожності й рівня мотивації уникнення невдач, а також зниження до третього курсу рівня загального перфекціонізму, зниження з першого до другого курсу внутрішньої мотивації; з першого до третього курсу знижується зовнішня позитивна мотивація. Стабільно низьким залишається рівень організованості, рівень адаптивності знижується у значної кількості студентів, без суттєвих змін залишається інтернальний локус контролю й учбова мотивація. З першого до четвертого курсу зростають ранги термінальних цінностей «цікава робота» та «пізнання», а ранги цінностей «здоров’я», «суспільне визнання», «розвиток», «свобода» – знижуються; ранги інструментальних цінностей «вихованість», «високі запити» зростають, а ранги цінностей «життєрадісність» та «ефективність» – знижуються.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Лідія Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 25107
Кількість відвідувачів 670
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя