Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Федосова, Л. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 31 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 200 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Бабій, М. Ф. Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів / М. Ф. Бабій. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
Барко, В. І. Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України / В. І. Барко, І. О. Дубова, В. В. Барко. - С .14-25. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Бондаренко, Н. П. Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати / Н. П. Бондаренко [и др.]. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 34-36 (9 назв) : табл.
Інші автори: Слободяник О. Я., Наритник Т. Т., Р. Г. Долинський
Горова, О. О. Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ / О. О. Горова. - с. 37-46. - Бібліогр.: с. 43-45 (12 назв)
Гусєв, І. М. Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту / І. М. Гусєв. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
Каліщук, С. М. Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності / С. М. Каліщук. - С .55-64. - Бібліогр.: с. 63 (4 назви)
Клименко, І. В. Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських / І. В. Клименко. - С .64-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
Кормишев, М. В. Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів / М. В. Кормишев, Г. А. Медянік. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
Лелюх-Степанчук, О. О. Емоційний інтелект як проблема психологічної науки / О. О. Лелюх-Степанчук. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Мар'яненко, Л. В. Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .92-108. - Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
Мурзенкова, О. Ю. Психологічні особливості свідомого сприймання / О. Ю. Мурзенкова. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (18 назв)
Перепелиця, А. В. Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства / А. В. Перепелиця. - С .117-127. - Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
Преснякова, Л. В. Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Пушкарська, Л. П. Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Радзевілова, О. В. Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини / О. В. Радзевілова. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (11 назв)
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
Федосова, Л. О. Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю / Л. О. Федосова. - С .167-178. - Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
Чулкова, К. О. Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти / К. О. Чулкова. - С .179-186. - Бібліогр.: с. 183-185 (14 назв)
Яблонський, А. І. Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Р., Г. Долинський; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


2.
15(08)
А 43


    Федосова, Л. О.
    Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю [Текст] / Л. О. Федосова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 167-178. - Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
залежність -- співзалежність -- агресивність -- психокорекція
Анотація: Дослідження присвячено висвітленню проблеми феномена співзалежності та особливості жіночої агресивної поведінки як негативних змін особистості внаслідок тривалого спілкування з залежними. Здійснено аналіз поглядів науковців щодо поняття "співзалежність", теоретико-емпіричних досліджень психологічних особливостей жінок із співзалежністю, зокрема особливостей агресивної поведінки. Це є важливим аспектом, адже проблеми з проявом та усвідомлення агресивності співзалежними жінками призводять до неконтрольованих форм прояву агресивної поведінки, і, відповідно, дезадаптації в сімейних стосунках. Визначено характеристики, спільні для всіх співзалежних людей, це: низька самооцінка, надмірна турбота про інших, заперечення та витіснення, контроль, слабкі межі особистості, невизначені уявлення про себе, відсутність чіткої самоідентифікації, гнів, страх, невпевненість, самотність, сором, неконтрольована агресія, замкнутість, апатія, ігнорування своїх потреб, нехтування собою, проблеми спілкування, проблеми в інтимному житті, депресивна поведінка, суїцидальні думки тощо. Співзалежні вибудовують такі взаємини, які перешкоджають одуженню залежного. Отже для психокорекції залежності необхідна психокорекційна робота зі співзалежними. Виявлення ефективних методів упровадження світової практики корекції співзалежної поведінки є актуальною перспективою подальших наукових пошуків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 84502
Кількість відвідувачів 819
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя