Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Швалб, Антон Юрійович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 39 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 476 с. - ISSN 2072-4772. - 28.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості / Н. І. Антюхова. - С .12-25. - Бібліогр.: с. 21-22 (22 назви)
Байєр, Оксана Олександрівна. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. - С .26-34. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв) : табл.
Белановська, Ольга Вікторівна. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів / О. В. Белановська, О. Л. Белановський. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв) : табл.
Варава, Людмила Анатоліївна. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження / Л. А. Варава. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
Варга, Вікторія Степанівна. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі / В. С. Варга. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва) : рис.
Вернік, Олексій Леонідович. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох / О. Л. Вернік. - С .67-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
Візнюк, Інесса Миколаївна. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі / І. М. Візнюк. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86 (10 назв) : табл.
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-96 (6 назв)
Волинець, Наталія Валентинівна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини / Н. В. Волинець. - С .98-103. - Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
Кахно, Ірина Вікторівна. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом / І. В. Кахно. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Кльоц, Любов Антонівна. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти / Л. А. Кльоц. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв) : рис.
Комар, Тетяна Олександрівна. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України / Т. В. Комар. - С .127-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв) : рис.
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи / А. М. Льовочкіна. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
Лойко, Наталя Олексіївна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці / Л. С. Лойко [и др.]. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Інші автори: Шульга Г. Б., Коломієць Л. І., Монастирська А. Ю.
Люта, Леся Петрівна. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу / Л. П. Люта. - С .158-167. - Бібліогр.: с. 165 (7 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу / М. В. Максимов. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
Максимова, Наталія Юріївна. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх / Н. Ю. Максимова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 182-183 (4 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості / Т. М. Мандзик. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 192-193 (10 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя / М. О. Марценюк. - С .196-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (8 назв) : рис.
Маслова, Світлана Олегівна. Старіння як соціально-психологічне явище / С. О. Маслова. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-218 (19 назв)
Оліфірович, Наталія Іванівна. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. - С .221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
Павленко, Оксана Володимирівна. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності / О. В. Павленко. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв) : табл.
Падалка, Роман Григорович. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів / Р. Г. Падалка. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249 (2 назви) : табл.
Педоренко, Валентина Миколаївна. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства / В. М. Педоренко. - С .251-259. - Бібліогр.: с. 258 (6 назв)
Пінчук, О. В. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії / О. В. Пінчук. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 267 (4 назви) : рис.
Поворозник, К. О. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності / К. О. Поворозник. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв) : табл.
Потоцька, Ірина Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості / І. С. Потоцька. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 286 (9 назв) : рис.
Ремпель, Жанна Олександрівна. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації / Ж. О. Ремпель. - С .289-300. - Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя / В. С. Романова. - С .301-308. - Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір / В. С. Романова, Г. І. Караван. - С .309-324. - Бібліогр.: с. 323 (9 назв) : табл.
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .325-332. - Бібліогр.: с. 331 (3 назви)
Сараєва, Надія Михайлівна. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .333-346. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв) : табл.
Сердюкова, Інна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища / І. М. Сердюкова. - С .347-358. - Бібліогр.: с. 355-356 (14 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження / Н. В. Слободяник. - С .359-368. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв) : табл.
Старков, Денис Юрійович. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту / Д. Ю. Старков. - С .369-378. - Бібліогр.: с. 376 (10 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. - С .379-388. - Бібліогр.: с. 386-387 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю / В. В. Турбан. - С .389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект / К. О. Чала, С. І. Позняк. - С .402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Чухрій, І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві / І. В. Чухрій. - С .413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій / А. Ю. Швалб. - С .423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню / Ю. М. Швалб. - С .431-440. - Бібліогр.: нет : табл.
Шостак, Уляна Вікторівна. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї / У. В. Шостак. - С .441-449. - Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
Грановська, Олена Яківна. Міфологічне уявлення про час / О. Я. Грановська. - С .450-459. - Бібліогр.: с. 458 (5 назв)
Шандрук, Сергій Констянтинович. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів / С. К. Шандрук. - С .460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Монастирська, А. Ю.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.92
Ш 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Швалб, Антон Юрійович.
    Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій [Текст] / А. Ю. Швалб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
надзвичайна ситуація -- екстремальна ситуація -- професійна підготовка психологів -- поведінкові стратегії -- моделювання екстремальної ситуації -- навчальне моделювання
Анотація: У статті розглядаються питання можливості використання проектного підходу в навчальному моделюванні стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій. Розглядається можливість застосування принципів побудування екологічно-орієнтованих проектів для моделювання процесів взаємодії між постраждалими в результаті надзвичайної ситуації як альтернативу програмному, тактико-орієнтованому підходу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - 156 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 10.00 грн.
    Зміст:
Галустян, О. А. Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації / Л. М. Карамушка. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (30 назв)
Рутина, Ю. В. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців / Ю. В. Рутина. - С .17-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (26 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .22-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (15 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра / Н. М. Дембицька. - С .29-34. - Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах / І. К. Зубіашвілі. - С .34-38. - Бібліогр.: с. 38 (11 назв)
Креденцер, Оксана Валеріївна. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект / О. В Креденцер. - С .39-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (22 назви)
Лавренко, Ольга Василівна. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .45-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем / Т. І. Мельничук. - С .51-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Новосядла, О. М. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз / О. М. Новосядла. - С .56-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
Філончук, З. В. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації / З. В. Філончук. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
Гомольська, Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська. - С .67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .72-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (10 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
Кузин, Е. Д. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений / Е. Д. Кузин. - С .81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Кульбіда-Остапенко, Я. Г. Особливості кризових станів студентів / Я. Г. Кульбіда-Остапенко. - С .88-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кушнір, П. Т. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості / П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. - С .92-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (21 назва)
Мілютіна, К. Л. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації / К. Л. Мілютіна. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
Попович, І. С. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом / І. С. Попович. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Станишевская, Ж. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации / Ж. Станишевская. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 117-119 (36 назв)
Станишевский, М. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости / М. Станишевский. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (29 назв)
Хамініч, О. М. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей / О. М. Хамініч. - С .128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Пространство осуществления социальных способностей личности / А. Ю. Швалб. - С .134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
Яковлева, Н. Ю. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .141-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (9 назв)
Ятчук, М. С. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
154
А 43


    Швалб, Антон Юрійович.
    Пространство осуществления социальных способностей личности [Текст] / А. Ю. Швалб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- соціальні здібності -- соціальний простір -- комунікація -- взаємодія -- задача -- самовизначення особистості
Анотація: У статті розглядається одна з центральних проблем соціальної психології – умови і механізми формування соціальних здібностей особистості. В рамках культурно-історичної парадигми пропонується концепція просторового підходу до аналізу умов існування соціальних здібностей як потенційної спроможності індивіда до побудови соціальних структур і відносин. Розроблено просторову модель базових сфер соціального життя суспільства і виділені ключові завдання, освоєння яких забезпечує механізм формування соціальних здібностей особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 24532
Кількість відвідувачів 1421
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя