Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ДИСПОЗИЦІя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.922.1:316.477
Л 64


    Літвінова, Ольга Володимирівна.
    Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Літвінова Ольга Володимирівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2007. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Гендерні експектації--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендерні експектації -- соціально-рольова позиція -- самоідентичність -- інконгруентність -- ДИСПОЗИЦІя -- ПЕРЕДБАЧЕННЯ -- образ бажаного майбутнього -- ПСИХОЛОГІЧНА допомога -- самоатрибуція
Анотація: Дисертація є теоретичним і експериментальним дослідженням проблеми впливу тендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. В роботі висувається і обґрунтовується теза про існування тісного зв'язку між актом обрання випускником вищого навчального закладу рольової позиції і типом очікувань, зумовлених тендерною самоідентифікацією. Розроблено та апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, спрямований на озброєння досліджуваних техніками, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності із об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Боровицька, О. М.
    Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії [Текст] / О. М. Боровицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творча взаємодія -- принцип зворотнього звязку -- кібернетико-синергетичний підхід -- диспозиція -- фрейм
Анотація: Здійснюватиметься методологічний пошук одного з потенціальних шляхів дослідження процесу творчої взаємодії. Такий процес бачиться водночас складним і значущим для розуміння природи творчості, тому й потребуватиме саме інтегрованої участи загальнонаукових принципів та методів дослідження. Пропонується принцип зворотнього зв'язку як їхнє методологічне доповнення. Творча взаємодія розглядатиметься як цілісна система диспозицій, домінуючий рівень активності котрої утворюватимуть ціннісні орієнтації її учасників. Творчу взаємодію вважатимемо так званою проекцією актуалізованих переживань учасників, передумовами активації котрих слугуватимуть їхні детерміновані цінності. Інтердисциплінарне значення запропонованої проблематики обумовило звернення до требуваного спеціального наукового знання, що інтегруватиме кібернетико-синергетичний підїід до її дослідження, я насамперед, у зв'язку з конкретним його призначенням - з'ясуванням ролі принципу зворотнього зв'язку в процесі творчої взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Рудюк, О. В.
    Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів [Текст] / О. В. Рудюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт освітнього процесу -- домінуючий функціональний его-стан -- его-структура особистості -- індивідуальні ціннісні приорітети -- ціннісна диспозиція трансцендентності -- ціннісна диспозиція досягнень -- ціннісна диспозиція концерватизму
Анотація: Досліджено характер взаємозалежності індивідуальних ціннісних пріоритетів учасників освітнього процесу у вищій школі з характеристиками їх особистої структури. Результати дослідження показали, що домінуючий функціональний его-стан суб'єктів освітнього процесу у вищій школі виступає предиктором розвитку таких інтегральних ціннісних структур їх особистості, як "ціннісна диспозиція трансцендентності", "ціннісна диспозиція досягнення", "ціннісна диспозиція концерватизму". Також виявлено достовірні відмінності у рівні розвитку системи індивідуальних ціннісних пріоритетів у викладачів закладу вищої освіти і здобувачів вищої освіти, що дозволило підтвердити соціально-освітній характер його детермінації. Таким чином, було встановлено, що домінуючий его-стан і соціально-освітній статус суб'єктів освітнього процесу у вищій школі виступають предикторами розвитку системи їх інтегральних ціннісних пріоритетів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 173152
Кількість відвідувачів 1290
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя