Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.31-059.2+373.29-052
Т 86


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 210 с. : рис., табл., мал. - Бібліогр.: с. 188-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спільна діяльність -- ситуація невизначеності -- адаптованість -- групова взаємодія -- психічний розвиток -- особистісне становлення -- молодший шкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
37.011.3-051+37.013+159.955.4
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Яблонська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 199 с. : табл., рис., ил. - Бібліогр.: с. 182-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Рефлексія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- особистісна рефлексія -- вчитель початкових класів -- особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.4
К 64


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) [Текст] : наукова монографія / Кононко О. Л. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Стилос, 2000. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 315-336. - ISBN 966-73-21-62-2
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Дошкільники--Особистісне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ДОШКІЛЬНИКИ -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- СУБ'ЄКТ ДІЯЛЬНОСТІ -- СУБ'ЄКТна активність -- самостійність -- ціннісне ставлення -- психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Титаренко, Тетяна Михайлівна \рец.\; Приходько, Юлія Олексіївна \рец.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2:331.54
Ч-81


    Чуйко, Олена Василівна.
    Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Чуйко Олена Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 443 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 386-426. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- мотиваційна сфера -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- освітня суб'єктність -- ОСОБИСТІСНА зрілість -- студенти -- соціономічні професії -- професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:159.922+159.922.8(043.5)
Т 51


    Токарева, Наталія Миколаївна.
    Психологія комунікативного моделювання особистісних конструктів у підлітковому віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Токарева ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 529 с. : табл. - Бібліогр.: с. 406-471. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Становлення особистості--Підлітки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- функціонування особистості -- особистісне становлення -- підлітковий вік -- психологічне моделювання -- особистісні профілі -- особистісні конструкти -- активність особистості -- гуманізація освітнього середовища -- педагогічне спілкування
Анотація: В роботі означено психологічний зміст феномену комунікативного моделювання особистісних конструктів у суб'єктогенезі підлітків. Досліджено онтогенетичний аспект системного розвитку особистісних конструктів підлітків у змінних умовах буття. Виявлено і проаналізовано перспективи психолого-педагогічного впливу на становлення особистості підлітка в умовах гуманізації освітнього середовища. Розроблено концептуальну модель комунікативного моделювання особистісних конструктів підлітків в умовах гуманізації навчально-виховного процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Філоненко, М. М.
    Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря [Текст] / М. М. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісне становлення -- мотивація -- адаптивно-динамічне навчання -- професійна діяльність лікаря -- особистісний розвиток -- професійний розвиток
Анотація: Проведена експериментальна діагностика мотиваційно-смислового комплексу особистості студентів-медиків. Експериментально отримано висновок, що впровадження адаптивно-динамічного навчання (інтерактивних методів навчання, проблемно-дослідницьких) дає багато позитивних результатів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

8.
159.923.2:616-051](043.5)
Ф 55


    Філоненко, Мирослава Мирославівна.
    Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Філоненко ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 425 с. : табл. - Бібліогр.: с. 353-390. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія особистісного становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісне становлення -- особистісно значущі якості -- студент-медик -- структуротвірні компоненти особистісної структури -- професійно важливі якості -- адаптивно-динамічне навчання
Анотація: В дисертаційному дослідженні запропоновано нове вирішення наукової проблеми особистісного становлення майбутнього лікаря в умовах навчально-професійної діяльності. Дослідження підтвердило існування тісного зв'язку між структурою особистості і процесом професійної діяльності. Обгрунтовано модель розвитку особистісної структури майбутнього лікаря. Показано динаміку розвитку структуротвірних компонентів особистісної структури студента-медика на підставі результатів впровадження у навчальний процес адаптивно-динамічного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
153
Ч-87


    Чуйко, Олена Василівна.
    Особистісне становлення суб'єктів професійної діяльності у соціономічних професіях [Текст] : монографія / О. В. Чуйко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : АДЕФ-Україна, 2013. - 280 с. - ISBN 978-966-187-216-4 : 20.00 грн, 30.00 грн
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісне становлення -- професійна діяльність -- соціономічні професії -- тренінгові технології -- ціннісно-смисловий компонент

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

10.
153.6
А 43


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- емоційно-ціннісне самоставлення -- ціннісність -- самоцінність -- самосвідомість -- особистість -- особистісне становлення -- образ Я
Анотація: У статті розглінуто зміст та динаміку самоставлення як емоційно-ціннісного становлення особистості до самої себе у дослідженні проблем самосвідомості І. І. Чеснокової. Викладено концептуальні положення С. Р. Пантілєєва щодо феномену самоставлення як безпосереднього впливу особистісного смисла "Я" для суб'єкта.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 93-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісне становлення -- професійне становлення -- соціально зріла особистість -- динаміка соціального розвитку -- настановлення -- знання -- уміння -- морально-етичні якості
Анотація: У статті проаналізовано феномен "особистісного становлення" з точки зору впливу на нього зовнішніх та внутрішніх чинників, обгрунтовано відмінні характеристики розвитку особистості та її формування, окреслено етапи соціального становлення особистості та зроблено висновки щодо професійного становлення суб'єкта. Зазначено, що професійне становлення особистості аналізуватиметься з точки зору процесу і результату. В першому випадку професійне становлення суб'єкта характеризується з огляду на динаміку соціального розвитку людини, яка визначає її формування як соціально зрілої особистості. В свою чергу, під соціально зрілою особистістю в психолого-педагогічній літературі розуміють рівень сформованості настановлень, знань, умінь та морально-етичних якостей, достатній для вмілого виконання суб'єктом всієї сукупності соціальних ролей, притаманних дорослому. Наголошено, що з урахуванням феномену соціальної зрілості, через її базові показники можна "наповнити" зміст професійного становлення, описати його, як процес, і як результат.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

12.
159.923.2-053.66-055.25(043.5)
Л 38


    Левицька, Ірина Мирославівна.
    Психологічні особливості впливу образу фізичного я на самоставлення дівчат раннього юнацького віку [Рукопис] : дис. ... д-ра. ф-ії. психол. наук: 19.00.07 / І. М. Левицька ; наук. кер. О. В. Ригель ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 213 с. : табл. + 1 додатки 56 с. - Бібліогр.: с.183-213 (350 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- образ фізичного Я -- дівчата раннього юнацького віку -- особистісне становлення -- самостановлення -- образ тіла -- суб'єктивне ставлення до здоров'я -- розвивально-корекційні заходи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вирішенню проблеми обумовленості феноменології образу фізичного Я та самоставлення дівчат раннього юнацького віку. Провідною методологією дослідження виступають генетична психологія, генетико-орієнтована психотерапія, холістичний підхід. Протілесний підхід передбачає розгляд досвіду переживання образу власного тіла (фізичного Я) як перший крок на шляху до здобуття ідентичності та формування Я-концепції. Образ фізичного Я як уявлення про конституційно-соматичну організацію виступає одним з образів Я, включених до описової перцептивно-когнітичної складової Я-концепції. В нашій роботі під цим феноменом ми розуміємо єдність соматичного та перцептивного сприймання, установок, оцінок, уявлень, пов'язаних із тілесною зовнішністю, із усвідомленням функцями тіла. Провідна роль відводиться концепції персоніфікації тілесності. Глибинно-психологічна парадигма дослідження фізичного Я розкриває перспективи метафоризації тілесності та утвроення уявлення про власний фізичний образ Я як окреме поняття, суб'єктність, наділену певними властивостями. Розкрито психологічний зміст та визначено основні дефініції Я-фізичного: тілесний досвід, схема тіла, образ тіла, концепція тіла, інтернальне тіло, тілесність, Я-тілесне, Я-фізичне. Розкривається проблема психічної реальності Я-тілесного (як сенсомоторний еквівалент, соціально-перцептивний та когнітичний процес, підструктура Я-концепції). Феноменологія зовнішності та функції тіла розглядається як предметний зміст Я-тілесного. Проаналізовано детермінанти походження Я-фізичного з огляду на формальне знання про тіло, його психофізіологічні кореляти, архетипні та метафоричні узагальнення. {...} Запропоновано розроблену автором дисертації теоретичну модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку, яка грунтується на генетичному, системному, холістичному та особистісно-інтегративному підході. {...}

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ригель, О.В. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 86445
Кількість відвідувачів 938
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя