Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (49)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7/.8+37.035:17+159.922.4(=161.2)
В 42


    Видолоб, Наталія Олексіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Видолоб Наталія Олексіївна ; наук. кер. Калмикова Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 238 с. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ментальність -- українська ментальність -- національна самоідентифікація -- художня література -- фольклор
Анотація: У дисертації розкривається сутність української національної ментальності та її зміст, як психологічного і педагогічного поняття. Проаналізовані основні теоретичні здобутки, у вивченні у вивченні української ментальності; експериментально досліджуються психолого-педагогічні умови ефективного формування україхнської ментальності на основі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури і фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та у позаурочний час, необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Калмикова, Л. О. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2-057.875
З-48


    Зеленська, Тетяна Анатоліївна.
    Соціально-психологічні особливості самоідентифікації студентів технічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Зеленська Тетяна Анатоліївна; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН. - Київ, 2012. - 311 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 292-311. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- ідентичність -- самоідентифікація -- ідентифікаційна матриця -- статуси ідентичності -- соціально-демографічні фактори -- соціально-психологічні особливості -- ступенева освіта
Анотація: У десертації проведено дослідження соціально-психологічних особливостей самоідентифікації студентів технічних спеціальностей

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.4+159.922.73-053.6
Є 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток самосвідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- НАЦІОНАЛЬНА ідентифікація -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- КОГНІТИВНИЙ -- САМООЦІНКА -- РІВЕНЬ домагань -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЧІКУвання -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВИЙ ВІК -- скаутинг -- скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2:364-43
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2+159.922.4
Ш 37


    Шевченко, Олена Василівна.
    Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Олена Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-образ--Самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- національна самосвідомість -- соціальна ідентичність -- національна ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.7+37.018.1
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська ; наук. консультант М. Й. Боришевський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 505 с. : табл. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 456-506. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейне виховання--Дисертації
   Вікова психологія--Ідентичність--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ІДЕНТИчність особистості -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- СІМЕЙНІ взаємини -- СІМЕЙНЕ консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2
Б 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Березко, Іванна Василівна.
    Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 130-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
саморозуміння -- ідентичність -- особистість -- наратив -- ментатив -- самоідентифікація -- смисловий простір -- особистісні трансформації -- дискурсивні практики
Анотація: Виконано аналіз специфіки понять особистість, ідентичність, саморозуміння. Відзначено, що у періоди кризової зміни життєвих обставин процеси самоідентифікування стають більш інтенсивними. Суттєво змінюється і смисловий простір особистості, і її ідентичності. Проаналізовано фактори, які є каталізаторами саморозуміння в складній життєвій ситуації, її специфіка. Для аналізу процесів особистісних трансформацій використані поняття наратив та ментатив.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.922.4
П 86


   
    Психологічні закономірності реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : монографія / М-Л. А. Чепа [и др.]. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 131 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10057/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович. Можливі сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах системної світової кризи / М-Л. А . Чепа. - С. 6-35
Ковтунович, Т. В. Особливості національної самосвідомості в епоху глобалізації / Т. В. Ковтунович. - С. 36-52
Савіна, М. І. Kонструктивнi чинники впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства / М. І. Савіна. - С. 53-90
Солодчук, Світлана Євгенівна. Психологічні особливості міжетнічної взаємодії в інформаційному суспільстві / С. Є. Солодчук. - С. 91-114
УДК
Рубрики: Етнопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
український етнос -- етнонаціональна самоідентифікація -- національна самосвідомість -- гендерні уявлення -- глобалізація -- інформаційне суспільствоукраїнський етнос -- міжетнічна взаємодія
Анотація: У колективній монографії досліджено психологічні закономірності реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві, сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах системної світової кризи, роль владної еліти в реалізації конструктивних функцій етнокультури, чинники впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості, психологічні особливості міжетнічної взаємодії, зміни етнічної самосвідомості та психологічні особливості трансформації духовної культури у віртуальному інформаційному просторі. Актуальність роботи визначається тим, що реальність процесів глобалізації є такою, що має вагомий вплив на долю різних народів, і питання впливу національної культури на можливі сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах світової кризи вимагало детального вивчення. Урахування етнічних сторін життя суспільства сприяє засвоєнню етнокультурних цінностей та вихованню національної толерантності учнівської та студентської молоді, що має вагому соціальну значимість внаслідок пропагування громадянських цінностей в умовах інформаційного суспільства. Монографія адресована психологам – як науковцям, так і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, а також усім іншим фахівцям, що працюють у галузі етнічної психології.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович; Савіна, М. І.; Солодчук , Світлана Євгенівна; Ковтунович, Т. В.; Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


10.
153.52
М 55


   
    Механізми громадянської і національної самоідентифікації: трансформації комунікативних практик [Текст] : монографія / ; НАПН України, Інститут соціальної та політичної психології. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2019. - 192 с. - ISBN 978-966-189-485-2 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 153.52
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
чинники громадянської та національної самосвідомості -- регуляція процесів самоідентифікації -- самоідентифікація молоді -- комунікативний дискурс -- моделі самоідентифікації в інтернет середовищі


Дод.точки доступу:
Жадан, І.В. \ред.\; НАПН УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Дружиніна, І. А.
    Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення психолога -- етапи професіоналізації -- професійно важливі якості -- ідеальна модель психолога -- особистісний розвиток -- професійна самоідентифікація -- психологічний супровід професійної підготовки
Анотація: У статті автори аналізують основні теоретичні підходи до визначення професійної підготовки психологів і моделі особистості фахівця. Докладно висвітлено варіанти уявлень про професійно важливі якості психолога. На основі узагальнення багаторічного досвіду викладання дисциплін циклу професійної підготовки розглянуто закономірності і проблеми професійного становлення психологів на молодших курсах навчання у ЗВО. Етапи професійної підготовки розглядається у якості визначального для реалізації психолога у професії, подальшого особистісного та професійного розвитку; стверджується, що компетентний психологічний супровід саме на цьому етапі здійснюється найефективніше та забезпечує наочні результати.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савуляк, В.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 55062
Кількість відвідувачів 703
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя