Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
37.015.3:159.922.7
Д 43


    Дзюбко, Людмила Віталіївна.
    Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дзюбко Людмила Віталіївна ; наук. кер. Бондаренко О. Ф. ; Київ. держ. лінгв. ун-т. - Київ, 2000. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дезадаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рання шкільна дезадаптація -- психосоціогенез -- соціальна ситуація розвитку -- психосемантичний підхід -- каузальна атрибуція -- моделюючий тренінг
Анотація: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Олександр Федорович \наук. кер.\; Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
К 78


    Красновський, Валерій Миколайович.
    Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Красновський Валерій Миколайович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психічні стани--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХІЧНІ СТАНИ -- СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- ПІДЛІТКИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНого процесу -- СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Рима Олександрівна.
    Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості [Текст] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- соціальна ситуація розвитку -- діагностика обдарованості
Анотація: Представлено концептуальну модель психодіагностичного обстежеження обдарованих дітей та молоді, спрямована на розкриття системної взаємодії психічних можливостей індивіда.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922.73-056.49:004.738.5(043.5)
М 11


    Мустафаєв, Сейдамет Мустафайович.
    Особливості комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / С. М. Мустафаєв ; наук. кер. Н. Ю. Максимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 266 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-210 (236 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- комунікативна компетентність -- інтернет-залежна поведінка -- невербальне спілкування -- експресивна поведінка -- соціальна ситуація розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних умов формування комунікативної компетентності у підлітків з інтернет-залежною поведінкою. Представлено основні напрями і підходи до вивчення феномену інтернет-залежності в сучасній науці. Аналізуються основні фактори зміненої соціальної ситуації розвитку у підлітків з інтернет-залежною поведінкою, що зумовлюють ускладненню формування комунікативної компетентності. Теоретично обґрунтовано та емпірично наявність низької комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою, особливо її невербальної складової (стисло перелчіити). Розроблено, апробовано ф корекційно-розвивальну програму, що спрямована на розвиток комунікативної компетентності і зниження рівня інтернет-залежності у підлітків, та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталя Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.73-056.49:004.738.5(043.5)
М 11


    Мустафаєв, Сейдамет Мустафайович.
    Особливості комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / С. М. Мустафаєв ; наук. кер. Н. Ю. Максимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 19 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 15-16 (6 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- комунікативна компетентність -- інтернет-залежна поведінка -- невербальне спілкування -- експресивна поведінка -- соціальна ситуація розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних умов формування комунікативної компетентності у підлітків з інтернет-залежною поведінкою. Представлено основні напрями і підходи до вивчення феномену інтернет-залежності в сучасній науці. Аналізуються основні фактори зміненої соціальної ситуації розвитку у підлітків з інтернет-залежною поведінкою, що зумовлюють ускладненню формування комунікативної компетентності. Теоретично обґрунтовано та емпірично наявність низької комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою, особливо її невербальної складової (стисло перелчіити). Розроблено, апробовано ф корекційно-розвивальну програму, що спрямована на розвиток комунікативної компетентності і зниження рівня інтернет-залежності у підлітків, та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталя Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 28823
Кількість відвідувачів 501
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя