Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=акме<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Антонов, В. М.
    Методи дослідження акме-обдарованої особистості [Текст] / В. М. Антонов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- нейропедагогіка -- психогенетика -- акмеологія
Анотація: Розглянуто методи дослідження акме-обдарованої особистості на основі інноваційної комп'ютерної технології: кібернетична акмеологія, проблема впливу морального фактору на якість підготовки майбутніх учителів, їх особистісного розвитку та формування системи моральних цінностей особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
15(5А2.2)П
А 43


    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 30-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт праці -- професійна діяльність -- професійне самоздійснення -- професіоналізм -- акме
Анотація: Стаття присвячена розгляду актуальної проблеми самоздійснення в професійній діяльності, яка пов'язана з ресурсною здатністю людини до постійного професійного розвитку, самовдосконалення та самодетермінації з метою досягнення вершин професіоналізму.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Акімова, Л. Н.
    Структурні компоненти психологічної зрілості особистості [Текст] / Л. Н. Акімова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- зрілість -- індивідуальність -- ідентичність -- акме -- деперсоналізація
Анотація: На підставі теоретичного дискурсу поняття "психологічна зрілість" розглядається проблема щодо визначення природи зрілості та її критеріїв. Акцентується увага на багатогранності феномену зрілості котрий описується інтропсихологічними (індивідуально-психологічними) та інтерпсихологічними (соціально-психологічними) критеріями. Йдеться пошук інтегральної характеристики психологічної зрілості яка спрямовує особистість на досягнення акме. Доводиться, що для досягнення зрілості особистість має вирішити внутрішній конфлікт між самоактуалізацією та адаптацією. За результатами емпіричного дослідження студентської молоді представлена компонентна структура особистісної зрілості. Структура зрілості розглядається як динамічне системне утворення, що організують п'ять компонентів до складу яких входять особистісні диспозиції в значенні функцій его-ідентичності. У складі компонент визначені диспозиціїї які перешкоджають адаптації і самоактуалізації особистості. Їх спотворене формування уповільнює досягнення зрілості негативно впливаючи на життєдіяльність студентів за різних умов та чинників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
159.923.01(043.5)
Т 48


    Ткаченко, Олександр Анатолійович.
    Психологія акмеологічного розвитку особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Ткаченко ; наук. конс. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 375 с. : табл. + 1 додатки 90 с. - Бібліогр.: с. 327-375 (452 назви). -
УДК
Рубрики: Психологія розвитку особистості
Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний розвиток особистості -- акмеорієнтована зріла особистість (АОЗО) -- акме/аксі-векторна структура розвитку АОЗО -- смисловий психологічний механізм розвитку АОЗО -- ціннісно-смислова домінанта свідомості -- принципи дослідження і розвитку АОЗО -- процедура семантико-смислового аналізу -- типи розвитку зрілої особистості в онтогенезі
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним засадам розвитку акмеорієнтованої зрілої особистості (АОЗО). Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми прагнення людини до саморозвитку в досягненні свого ідеалу в парадигмі постнекласичної науки, розкрито зміст, структуру, особливості перебігу цього процесу в різні вікові періоди з урахуванням кризових умов соціалізації. Створено концепцію акмеологічного розвитку особистості, розроблено відповідну концептуальну модель дослідження на основі смислового психологічного механізму як іманентного циклічно - висхідного процесу: смислотворення - вчинення - смислоосягнення. В роботі визначено акме/аксі-векторну структуру АОЗО як цілісну та складно організовану на відповідних етапах і рівнях систему, а також принципи дослідження її розвитку: аксіологічний, акмеологічний, суб'єктно-вчинковий та акмесоціалізації. Виявлені чинники (досвід кризової екстенції та здатність особистості вчиняти) та умови функціонування такої системи (кризові ситуації життя, а також створення специфічного поля правди). Представлено типологію розвитку АОЗО в онтогенезі, презентовану виявленими в ході дослідження емпіричними моделями глобально-життєвого, глокально-життєвого, соціально-суб'єктного та навчально-контекстного типів. Запропонована практика психологічної підтримки ціннісно-смислової домінанти розвитку АОЗО і її подальшої акмесоціалізації, що передбачає розробку відповідної психосоціальної технології.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.01(043.5)
Т 48


    Ткаченко, Олександр Анатолійович.
    Психологія акмеологічного розвитку особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Ткаченко ; наук. конс. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія розвитку особистості
Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний розвиток особистості -- акмеорієнтована зріла особистість (АОЗО) -- акме/аксі-векторна структура розвитку АОЗО -- слисловий психологічний механізм розвитку АОЗО -- ціннісно-смислова домінанта свідомості -- принципи дослідження і ровзитку АОЗО -- процедура семантико-смислового аналізу -- типи розвитку зрілої особистості в онтогенезі
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним засадам розвитку акмеорієнтованої зрілої особистості (АОЗО). Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми прагнення людини до саморозвитку в досягненні свого ідеалу в парадигмі постнекласичної науки, розкрито зміст, структуру, особливості перебігу цього процесу в різні вікові періоди з урахуванням кризових умов соціалізації. Створено концепцію акмеологічного розвитку особистості, розроблено відповідну концептуальну модель дослідження на основі смислового психологічного механізму як іманентного циклічно - висхідного процесу: смислотворення - вчинення - смислоосягнення. В роботі визначено акме/аксі-векторну структуру АОЗО як цілісну та складно організовану на відповідних етапах і рівнях систему, а також принципи дослідження її розвитку: аксіологічний, акмеологічний, суб'єктно-вчинковий та акмесоціалізації. Виявлені чинники (досвід кризової екстенції та здатність особистості вчиняти) та умови функціонування такої системи (кризові ситуації життя, а також створення специфічного поля правди). Представлено типологію розвитку АОЗО в онтогенезі, презентовану виявленими в ході дослідження емпіричними моделями глобально-життєвого, глокально-життєвого, соціально-суб'єктного та навчально-контекстного типів. Запропонована практика психологічної підтримки ціннісно-смислової домінанти розвитку АОЗО і її подальшої акмесоціалізації, що передбачає розробку відповідної психосоціальної технології.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 2664
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя