Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=групова дискусія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
15(08)
А 43


    Синельников, Р. Ю.
    Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" [Текст] / Р. Ю. Синельников // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
громадянська ідентичність -- соціально-психологічна програма -- тренінг -- групова дискусія -- ресурс -- формування
Анотація: У статті висвітлено програму формування громадянської ідентичності, яка спрямована на створення умов, сприятливих для усвідомлення цінності громадянської ідентичності, аналіз атуального стану її учасників, а також прийняття (чи не прийняття) даної ідентичності. Основу програми складають три базових психологічних механізми: а) усвідомлення, що передбачає розуміння власної тотожності з відповідною спільнотою громадян та ставлення до держави як організації, що створює умови існування громадянина у даному просторі та запроваджує правила існування, функціонування та взаємодії між громадянами; б) посилення-послаблення (трансформація) наявних природних, постійно діючих чинників становлення громадянської ідентичності; в) осмислення (надання певних особистісних смислів і значень) як особистому досвіду взаємодії з державою, так і стереотипам, настановам, трансльованим особистості соціумом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Кияшко, М. О.
    Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів [Текст] / М. О. Кияшко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- дискусія -- групова дискусія -- метод Харкнесса -- мотивація -- інтелектуальний компонент дискусії -- міжособистісний компонент дискусії -- організаційний компонент дискусії
Анотація: У статті проаналізовані результати педагогічного досвіду використання методу групової дискусії ("метод Харкнесса") на семінарських заняттях у процесі викладання гуманітарних дисциплін студентам-психологам. Головною особливістю застосування цього методу є максимально високий рівень самостійності студентів - як самостійне обговорення студентами питань семінарів, так і самостійне вирішення організаційних питань у процесі обговорення. Наведено дані анкетування студентів (22 респондента), які дозволили дати характеристику інтелектуальному, міжособистісному та організаційному компонентам проведення дискусій, а також виділити задачі, вирішення яких є необхідним для подальшого ефективного застосування методу. На основі здійсненого аналізу зроблено висновок про специфіку використання групових дискусій у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 50789
Кількість відвідувачів 1057
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя