Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманістична психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербатюк, Богдана Анатоліївна.
    Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы [Текст] / Б. А. Щербатюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 524-531. - Бібліогр.: С. 530-531 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
гуманістична психологія -- гуманістична психотерапія -- зоогенні нервози -- клієнт-центрована психотерапія -- феноменологічний метод
Анотація: У статті аналізується історія виникнення гуманістичного напрямку в психотерапії і сучасні перспективи його розвитку; визначається місце, яке гуманістична психотерапія може і повинна зайняти у ціннісних координатах духовної культури. Виділяються умови, при яких гуманістична психотерапія могла б виконати свою головну, інтегративну функцію: структурування предметного поля психотерапії, усвідомлення себе окремою гуманітарною наукою і окремою професією.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
154
А 43


    Станишевская, Ж.
    Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации [Текст] / Ж. Станишевская // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 110-119. - Бібліогр.: с. 117-119 (36 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вербальна комунікація -- інтерперсональна комунікація -- біхевіоральна психологія -- системна психологія -- трансактивний підхід -- комуніканти -- гуманістична психологія
Анотація: У статті здійснено аналіз вербальної комунікації з точки зору сучасних психологічних теорій. Розкривається поняття «вербальна комунікація», порівнюється значення терміну «комунікація» в західноєвропейській та східноєвропейській науковій літературі. Досліджуються та описуються способи інтерпретації і застосування вербальної комунікації в поглядах різноманітних психологічних шкіл: біхевіоральної психології, системної психології, трансактному підході, гуманістичній психології. Описуються методи психологічної роботи в зазначених психологічних напрямах, способи використання вербальної комунікації згідно з даними концепціями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(02)
Г 93


   
    Гуманістична психологія [Текст]. Т. 2. Психологія і духовність: [Світоглядні аспекти гуманістично зорієнтованих напрямів у сучасній західній психології] / [Наукове товариство ім. Шевченка у США], [Інститут психології ім. Г. С. Костюка Академії педагогічних наук України] ; за ред.: Р. Трач, Г. Балл. - Київ : Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2005. - 279 с. - ISBN 966-8767-09-8 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Гуманістична психологія
Кл.слова (ненормовані):
гуманістична психологія


Дод.точки доступу:
Трач, Р. \за ред.\; Балл, Г. \за ред.\; [Наукове товариство ім. Шевченка у США]; [Інститут психології ім. Г. С. Костюка Академії педагогічних наук України]
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

5.
15(02)
Г 93


   
    Гуманістична психологія [Текст]. Т. 1. Гуманістичні підходи в західній психології ХХ ст. / [Наукове товариство ім. Шевченка у США], [Інститут психології ім. Г. С. Костюка Академії педагогічних наук України] ; за ред.: Р. Трач, Г. Балл]. - Київ : Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2005. - 279 с. - ISBN 966-8767-09-8 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Гуманістична психологія
Кл.слова (ненормовані):
гуманістична психологія


Дод.точки доступу:
Трач, Р. \за ред.\; Балл, Г. \за ред.\; [Наукове товариство ім. Шевченка у США]; [Інститут психології ім. Г. С. Костюка Академії педагогічних наук України]
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

6.
15
Т 65


    Трач, Р.
    Людинознавча прихологія [Текст] : збірник статей / Р. Трач. - Київ : [б. в.], 2019. - 188 с. - ISBN 978-617-615-090-9 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Психологія особистості
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
автентичність переживань -- функції мислення -- Зигмунд Фройд -- Філіп Лерш -- гуманістична психологія

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Степура, Є. В.
    Проблема позитивних рис особистості [Текст] / Є. В. Степура // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 337-347. - Библиогр.: с. 344-346 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
позитивні риси особистості -- гуманістична психологія -- позитивна психологія -- еволюційні стратегії -- властивості нервової системи -- акцентуйована особистість -- психопатія
Анотація: У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми позитивних якостей особистості. Вказується, що основна проблема підходу гуманістичної психології до позитивних якостей особистості полягає в її елітарності. Гуманістичні психологи виділяють певний тип особистості, наділений певними важливими з їх точки зору особистісними рисами, вказуючи на його мале розповсюдження, а більша частина людей трактується, як ті, що мають наявні в певній мірі порушення невротичного характеру. Привабливим є підхід позитивної психології до здорових сторін особистості, який застосовує М. Селігман зі своїми колегами, використовуючи методи аналізу літературних джерел. Вони виділили основні чесноти особистості, які ціняться майже у кожній культурі. Характеризуючи підхід М.Селігмана, можна виділити його певний егалітаризм, оскільки кожна людина, керуючись заданою його підходом системою координат, може виділити свої індивідуальні сильні сторони, постулювання наявності яких, в принципі, передбачено в теоретичних установках цього психологічного підходу. Можна вказати й на інший підхід до проблеми позитивних якостей або рис особистості. Якість або риса буде розглядатися позитивною, в залежності від контексту діяльності та умов існування конкретної особи. Найбільш відомими класичними прикладами є дослідження впливу властивостей темпераменту на успішність виконання певної діяльності. У плані ситуативного підходу до позитивних якостей особистості є цікавим розгляд позитивного змісту рис, які загалом вважаються психопатологічними, але в деяких умовах сприяють самореалізації особистості в певних сферах, а також позитивного зв'язку психопатологічних рис особистості з її перевагами. Але в цілому психічна реальність, що стоїть за цими всіма підходами може бути представлена, як певна інтегрована система рівнів, яка допомагає людині реалізувати себе й досягти щастя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Хупавцева, Н. О.
    Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології [Текст] / Н. О. Хупавцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
фасилітативне навчання -- гуманістична психологія -- гуманістично-зорієнтоване навчання -- мотивація -- фасилітативні взаємостосунки вчителя з учнями
Анотація: У статті проаналізовано досвід американської психологічної школи щодо особливостей організації фасилітативної взаємодії у навчальному процесі. Обгрунтовано значущість процесу фасилітативного навчання, окреслено роль вчителя, його фасилітативні взаємостосунки з учнями. Схарактеризовано психологічні принципи, якими слід керуватися педагогу, що прагне до гуманізації міжособистісних взаємостосунків із школярами: 1) з самого початку і протягом навчального процесу вчителю необхідно продемонструвати дітям свою довіру до них; 2) слід допогамати учням у формуванні та уточнені цілей і завдань, що сформульовані як для мікрогруп, так і щодо кожного учня окремо; 3) потрібно завжди виходити з того, що в учнів є внутрішня мотивація до процесу навчання; 4) вчитель має бути по відношенню до учнів джерелом набуття особистісно значущого досвіду, до якого можна звернутися по допомогу, зіткнувшись із труднощами у розв'язанні того чи іншого завдання; 5) важливо, щоб таку роль виконував учитель по відношенню до кожного учня; 6) учитель має прагнути розвивати в собі здатності відчувати емоційний настрій мікрогрупи і розуміти його; 7) слід прагнути досягнення емпатійних взаємостосунків, що дозволяє розуміти почуття і переживання кожного; 8) слід активно демонструвати мікрогрупі свої почуття; 9) необхідно бути активним учасником групової фасилітативної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 71869
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя