Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитина старшого дошкільного віку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.922.6/73-053.4(043.3)
Т 50


    Товкач, Ірина Євгеніївна.
    Індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Є. Товкач ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 318 с. - Бібліогр.: с. 204-260. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
активність -- пізнавальна активність -- психічний розвиток -- дитина старшого дошкільного віку -- індивідуальні особливості -- індивідуалізація -- диференціація -- мовленева діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Обгрунтовано та експерементально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності та шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4(043.5)
С 91


    Сущинська, Тетяна Сергіївна.
    Танцювально-ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як чинник формування образу "Я" [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Сущинська ; наук. кер. О. В. Завгородня ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 324 с. - Бібліогр.: с. 190-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- самосвідомість -- дитина старшого дошкільного віку -- невербальна експресія -- танець -- танцювально-ігрова діяльність
Анотація: У роботі представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення особливостей формування образу "Я" дитини старшого дошкільного віку та фасилітації цього процесу засобами танцювально-ігрової діяльності. Розроблено програму фасилітації образу "Я" дитини старшого дошкільного віку засобами танцювально-ігрової діяльності через розвиток невербальної експресії. Результати контрольного експерименту засвідчили збагачення змісту та зростання усвідомленості образу "Я" дітей-учасників програми, що підтверджує її ефективність.


Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
Р 31


   
    Реалії вибору дитиною соціально значущих цінностей [Текст] : посібник / Т. О. Піроженко, Л. І. Соловйова, І. І. Карабаєва ; за ред. Т. О. Піроженко ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : Слово, 2017. - 64 с. - ISBN 978-966-194-277-5 : 86.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
реалії вибору -- соціально значущі цінності -- дитина старшого дошкільного віку -- дошкільна початкова освіта

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Піроженко, Тамара Олександрівна \за ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

4.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 262-276
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- соціалізація -- привласнення цінностей -- дитина старшого дошкільного віку
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми привласнення цінностей дитиною старшого дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять "цінність", "ціннісні орієнтації". Визначено, що присвоєння дитиною цінностей соціуму відбувається не через пряме копіювання цінностей значимих дорослих, а в зерузльтаті їх внутрішньої трансформації з урахуванням індивідуальних потреб, інтересів, провідних мотивів дошкільника, особистого досвіду його переживань, успіхів та невдач діяльності. Дієвість ціннісних орієнтацій як регуляторів дитячої поведінки визначається рівнем розвитку провідних особистісних новоутворень старшого дошкільника, їх впливу на гармонізацію структурних компонентів цінностей. Підкреслено, що головний шлях привласнення цінностей проходить через включення дитини у активну взаємодію з оточуєчим світом у процесі ігрової, предметно-практичної, пізнавальної діяльності; надання можливості вибору, проявів ініціативи, творчості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
372
А 43


    Соловйова, Л. І.
    Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 151-159
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
довільна поведінка -- прийняття -- вибір -- соціально значущі цінності -- дитина старшого дошкільного віку
Анотація: У статті представлено результати експериментального вивчення стану розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, який зумовлює прийняття ними соціально значущих цінностей. Описано застосовані емпіричні методи дослідження: діагностична бесіда "Чинники вибору дитиною соціально значущих цінностей" і спостереження різних видів дитячої діяльності, ініційованої дітьми та педагогом. Статистично підтверджено зв'язок рівня прояву довільної поведінки старшого дошкільника і його здатності до прийняття соціально значущих цінностей. Визначено реальний стан розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, освіта яких здійснювалася в умовах дошкільного навчального закладу, сімейного виховання та першого класу початкової школи. Встановлено, що для досліджуваних дітей соціально значущі цінності є регуляторами їх активості на середньому рівні прояву.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 104265
Кількість відвідувачів 1044
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя