Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3320)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (330)Рідкісна книга (26)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 477
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
377.8-057.87:37.011.3-051
Д 79


    Дубравська, Дося Михайлівна.
    Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дубравська Дося Михайлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісні утрворення -- ЛОКУС КОНТРОЛЮ -- САМОПІЗНАННЯ -- СУБ`ЄКТИВНІСТЬ -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.964
Є 27


    Євтушенко, Ірина Володимирівна.
    Роль архетипної символіки у вираженні інтимних почуттів суб'єкта до близьких йому людей (на основі дослідження міфів, казок та психомалюнків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євтушенко Ірина Володимирівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2004. - 371 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вираження почуттів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
архетипи -- архетипна символіка -- НЕСВІДОМЕ -- об'єктні відношення суб'єкта -- енегрія лібідо і мортідо -- Едіпова залежність -- колективне несвідоме
Анотація: У дисертації розглядаються особливості символічної репрезентації змісту психіки за допомогою архетипної символіки, яка імпліцитно навантажена інтимними почуттями суб'єкта до близьких йому людей. Складність вивчення даної проблеми полягає в тому, що прояви почуттів є витісненими, пов'язані з особистісною проблемою, яка не усвідомлюється та породжує внутрішні деструкції психіки суб'єкта. Дисертаційне дослідження доводить, що формування інтимних почуттів суб'єкта носить суперечливий, двоїстий характер, оскільки вони були започатковані в Едіповій ситуації. Архетипна символіка представлена в казках, міфах і психомалюнках. Системне розуміння несвідомої сфери психіки суб'єкта сприяє виявленню ролі архетипної символіки в об'єктивації Епідової залежності, наслідками якої є амбівалентні почуття суб'єкта до близьких йому людей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.38+159.928:159.954.4
М 11


    Музика, Олександр Леонідович.
    Суб'єктно-ціннісний аналіз становлення творчо обдарованої особистості (на матеріалі технічної творчості) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Музика Олександр Леонідович ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 203 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктний підхід дослідження -- цінності -- творча обдарованість -- життєвий шлях -- ціннісна свідомість
Анотація: У дослідженні теоретично і експериментально розроблено проблему застосування суб'єктно-ціннісного підходу до дослідження процесу становлення творчо обдарованої особистості. Виявлено індивідуальні особливості розвитку ціннісної свідомості та формування суб'єктнихцінностей технічно обдарованої людини. Встановлений взаємозв'язок змістовних і динамічних компонентівструктури ціннісно-смислового поля свідомості технічно обдарованої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.091.33:001.895+159.953.5:81'243
С 65


    Сорока, Олена Миколаївна.
    Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сорока Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 214 с. - Бібліогр.: с. 199-214. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні засоби--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- комп'ютерні засоби -- навчання іноземної мови -- психологічні проблеми комп'ютерного навчання -- інтенсифікація навчання -- комунікативне навчання -- психологічна готовність до навчання мови
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічних умов ефективного застосування комп'ютера прививченні іноземної мови у вузі. Уточнені положення про можливість і доцільність використання існуючих методик викладання іноземної мови для побудови навчального процесу за новими інформаційними технологіями. Показано, що для ефективного застосування комп'ютера необхідно розробити нормативну модель навчання, яка має ґрунтуватись на додержанні основних психолого-педагогічних вимог до організації навчального процесу. Розкрито зв'язок між комунікативними й когнітивними особливостями студентів і динамічним розподілом функцій управління між студентом і комп'ютером, а також вибором типу і виду зворотного зв'язку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.9(091)
Б 79


    Болотнікова, Інга Вікторівна.
    Розвиток ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-30 років ХХ століття [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Болотнікова Інга Вікторівна ; наук. кер. Пискун В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. - Бібліогр.: с. 166-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Українська педологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
педологія -- соціально-генетичний підхід -- Київська школа педології -- особистість дитини -- сучасна вітчизняна психологія
Анотація: У дисертації здійснений аналіз соціокультурних та внутрінаукових чинників виникнення, розвитку та припинення існування вітчизняної педології. Визначені соціально-ідейні та теоретико-філософські детермінанти становлення ідеї цілісного дослідження особистості дитини у вітчизняній науці. Досліджене історико-наукове підгрунтя реалізації ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології. Проаналізовані вихідні принципи та методи дослідження дитини у працях українських педологів 20-30-х років ХХ століття. Розкрито значення педологічних здобутків для сучасної психології.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пискун, Володимир Максимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:159.922.7
Г 67


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Соціально-психологічне дослідження особистості школяра в процесі експериментального навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Горбань Галина Олександрівна ; наук. кер. Фурман А. В. ; Тернопільськ. акад. нар. госп-ва. - Тернопіль, 2001. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічне дослідження--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
дослідження особистості -- соціально-психологічне дослідження -- експериментальне навчання -- соціальна взаємодія -- мала група -- експериментальна школа
Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз підходів до організації сучасного соціально-психологічного експерименту. Розроблена інноваційна модель комплексного соціально-психологічного дослідження особистості школяра. апробована авторська програма комплексного соціально-психологічного дослідження особистостів ході реалізації наукового проекту "Школа здібностей". Відстежені і проаналізовані особливості змін внутрішнього світу особистості за умов експериментального навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фурман, Анатолій Васильович \наук. кер.\; Тернопільська академія народного господарства (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.091.3
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови ефективного використання світоглядних діалогів у процесі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Грись Антоніна Михайлівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ діалог -- світоглядний діалог -- ДІАЛОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ -- СТАНОВЛЕННЯ світогляду -- констатуюче дослідження
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз сутності, психологічних характеристик і розвивального потенціалу навчальних світоглядних діалогів. Визначено критерії ефективності навчальних світоглядних діалогів. З'ясовано основні психолого-педагогічні чинники, від яких залежить ефективність навчальних світоглядних діалогів. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування навчальних світоглядних діалогів у навчальному процесі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9.01+159.96
Ю 83


    Юрченко, Вікторія Миколаївна.
    Теоретико-методологічні засади дослідження психічних станів людини [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Юрченко Вікторія Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Рівенський ін-т слов`янознавства Київського славістичного ун-ту. - Рівне, 2009. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-481. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психічні стани--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- структурно-рівнева концепція психіки -- підсвідоме -- свідомість -- психофізіологічна активність -- вольові стани -- мисленнєві психічні стани -- перцептивні стани
Анотація: В дослідженні розкрито методологічні та методичні аспекти системного психологічного пізнання з метою узагальнення і використання в розробці системних теоретико-методологічних засад дослідження психічних станів людини. Проведено історико- психологічний аналіз становлення системного поняття "психічний стан" як моделі відповідного явища людської психіки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.9.01/Р 27-290090
   159.9(092)
   Р 27


    Рахман, Д.
    Джон Локк, его учение о познании, праве и воспитании. Субъективная и объективная психология [Текст] : альбом / Д. Рахман, с предисловием Л. И. Аксельрод (Ортодокс). - Харьков : Издательство "Червоний шлях" , 1924. - 182 с. - 1 грн. 25 к. р.
Екслібрис: (Штамп: "Библиотека проф. А. Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина--Видатні особистості--Наукове видання
   Історія психології--дослідження з психології--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна спадщина -- видатні особистості -- Історія психології -- дослідження з психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Аксельрод, Л. И. \предисл.\; Ортодокс; Локк, Джон (англійський філософ, один із основних представників англійського емпіризму та Просвітництва. Народився в Королівстві Англія в сім'ї адвоката. Початкову освіту здобув удома. Закінчив Вестмінстерську граматичну школу, Оксфордський університет. Самостійно вивчив нову філософію, природознавство, медицину ; 1632-1704)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
159.922.27:32.019.5
К 67


    Корнівська, Мар'яна Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / М. М. Корнівська ; наук. кер. М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 279 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- політична свідомість -- емпіричне дослідження -- студенти -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- соціально-психологічний тренінг -- формувальний експеримент -- індивідуально-психологічні особливості
Анотація: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
371.015
П 78
371.015 / П 78-ЧЗ


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 244 с. : табл. - ISSN 2077-2289. - 10.00 р.
    Зміст:
Боришевський М., Мирослав Йосипович. Духовність у детермінації процесу самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С .27-34. - Бібліогр.: с. 34 (7 назв)
Верещак, Евгеній Прокопович. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві / Е. П. Верещак. - С .42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
Володарська Н., Наталія Дмитрівна. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі / Н. Д. Володарська. - С .50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
Гончаренко, С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес / С. А. Гончаренко. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності / Н. М. Дембицька. - С .65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД / Л. О. Курганська. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви) : рис.
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв) : табл.
Пилипенко, Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності / Л. І. Пилипенко. - С .184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв) : рис.
Алексеева, А. В. Професійна успішність особистості в суспільстві / А. В. Алексеева. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
Антоненко, В. В. Естетичне: шлях до самотворення / В. В. Антоненко. - С .13-19. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв )
Бевз, Галина Михайлівна. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї / Г. М. Бевз. - С .20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв)
Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога / Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. - С .73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
Дьяконов, Г. В. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського / Г. В. Дьяконов. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв)
Казібекова, В. Ф. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст / В. Ф. Казібекова. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (9 назв)
Кальба, Я. Є. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості / Я. Є. Кальба. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв)
Куліш, В. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології / В. Куліш. - С .105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Кутас, М. С. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами / М. С. Кутас. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
Лазарук, Т. М. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності / Н. М. Лазарук. - С .131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв)
Лаптєва, Г. Р. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента / Г. Р. Лаптєва. - С .139-147. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв)
Орішко, Н. К. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці / Н. К. Орішко. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв)
Пащенко, С. Ю. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу / С. Ю. Пащенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
Постоюк, Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі / Н. В. Постоюк. - С .192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
Савчин, Н. В. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини / М. В. Савчин. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (12 назв)
Широкорадюк, Л. А. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління / Л. А. Широкорадюк. - С .223-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
316.6
Д 30


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дембицька, Наталія Миколаївна.
    Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності [Текст] / Н. М. Дембицька // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна суб'єктність -- суб'єктність особистості -- відносини власності -- ставлення до власності
Анотація: В статті аналізується психологічна сутність становлення економічної культури особистості в просторі особистої власності. Подаються атрибутивні ознаки власності Обгрунтовується соціально-психологічне розуміння особистої власності. Представлена теоретична структурно-функціональна модель процесу становлення економічної культури школяра в системі особистої власності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.9.01
Д 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дьяконов, Г. В.
    Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського [Текст] / Г. В. Дьяконов // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- онтологія -- діалог -- особистість -- діалектика -- антиномія -- інтуїція -- дискурсія -- мислення -- мовлення
Анотація: У статті розглядаються філософсько-онтологічні ідеї вітчизняного мислителя П.О. Флоренського, які розкривають сутність і основи духовного буття людської особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.9.018
К 90


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Куліш, В.
    Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології [Текст] / В. Куліш // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток -- духовний розвиток -- духовність -- самовдосконалення -- саморозвиток -- буття
Анотація: У статті розглянуто проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в сучасній психологічній науці. Обгрунтовано значимість даної тематики для сучасних соціально-економічних умов. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені духовному розвитку. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності в психології.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
159.9
К 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кутас, М. С.
    Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами [Текст] / М. С. Кутас // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-типологічні властивості -- професійно значущі якості -- управління проектами -- майбутні фахівці -- управлінська діяльність -- ефективність діяльності -- психологічні стани
Анотація: Стаття пропонує короткий огляд поглядів психологів стосовно впливу типологічних характеристик людини на ефективність і надійність її діяльності. Описуються типи регуляції психологічних станів за ступенем вираженості акцентуацій. Здійснено порівняльний аналіз індивідуально-типологічних властивостей фахівців з управління проектами та студентів, які навчаються за спеціальністю "Управління проектами". Подаються рекомендації щодо розвитку у студентів індивідуально-типологічних властивостей, які вважаються професійно значущими якостями керівника проектів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Зміст:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

17.
159.922.4+159.9.019.4:316.722(430+477)
К 78


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Красножон, О. В.
    Емпіричне дослідження етнопсихологічних особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) [Текст] / О. В. Красножон // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікація -- комунікативна поведінка -- сприйняття часу -- стиль спілкування
Анотація: Стаття присвячена дослідженню етнопсихологічних особливостей українців та німців на основі шести-факторної концепції міжкультурної комунікації. Виявлено нові етнопсихологічні особливості українців та німців у сфері ділової активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
159.922
Г 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження [Текст] / Г. В. Гуменюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізація -- професійне самоздійснення -- самовираження -- самовизначення -- самореалізація -- самотрансцендентність
Анотація: Стаття присвячена окресленню психологічного простору феномена самоздійснення. Висвітлено основні підходи щодо розуміння поняття "самоздійснення". Проаналізовано основні способи професійного самоздійснення; наведено їх психологічну характеристику, обґрунтовано основні відмінності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

19.
159.9.316.6
Г 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурська, Т. В.
    Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження [Текст] / Т. В. Гурська // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 310-316 : рис. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
локус контролю -- нейротизм -- референтація -- самоефективність -- стресостійкість -- гендер
Анотація: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язку нейротизму та типу референтації і містить результати емпіричного дослідження даних характеристик в їх гендерному аспекті.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
159.937.53
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання [Текст] / Л. М. Литвинчук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
потенціал -- розвиток -- самореалізація -- оптимізація психічного стану -- корекція
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвивального потенціалу музичної діяльності особистостів контексті перспектив дослідження у психологічній науці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 62564
Кількість відвідувачів 769
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя