Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (83)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=експертиза<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності [Текст] / Н. В. Завязкіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 82-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
смислова регуляція -- експертиза -- обмежена осудність -- смислові утворення особистості
Анотація: Розглянуто проблему сенсу і смислових утворень особистості при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності. визначено роль розроблених психологічних моделей рівневої регуляції діяльності, смислових особистісних утворень, мотивів при проведенні експертиз за участю психолога по змістовному насиченню обґрунтування експертних висновків при різних психічних розладах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
616.853-052
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію [Текст] / Н. В. Завязкіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- експертиза -- агресивна поведінка -- обмежена осудність -- хворий -- епілепсія
Анотація: Досліджено зв'язок суспільно небезпечних діянь з агресивною поведінкою хворих на епілепсію, що обумовлено її своєрідністю, відмінністю від загальноприйнятих норм, а також переважанням правопорушень проти особистості. В роботі представлено аналіз обґрунтування мір осудності з точки зору як психопатологічних, так і мотиваційних, особистісних, когнітивних сторін суб'єкта, соціальних факторів, які впливають на його суспільно небезпечні дії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
617.9
С 69


   
    Социально-психологические и медицинские аспекты жестокости [Текст] : информационный научный журнал. № 1-2 (3-4) / Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов ; глав. ред. М. Ткаченко. - Киев : Сфера, 2003. - 319 с. - 18.00 грн
УДК
РУБ 617.9
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
медична психологія -- насильство -- жорстокість -- психологія жорстокості -- медична експертиза -- реабілітація жертв насилля

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ткаченко, Марина \глав. ред.\; Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
373
Е 36


   
    Експертиза шкільних підручників: інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загалноосвітніх навчальних закладів [Текст] : научное издание / Інститут педагогіки НАПН України ; ред.: О. М. Топузов, Н. Б. Вяткіна. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - 127 с. - ISBN 978-966-644-419-9 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 373
Рубрики: Педагогогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екпертиза -- шкільні підручники -- 8 клас -- загальноосвітні навчальні заклади

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Топузов, Олег Михайлович \ред.\; Вяткіна, Н. Б. \ред.\; Інститут педагогіки НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
371.015
А 43


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна експертиза -- зміст освіти -- ресурсні можливості -- методологічні підходи -- компетентності
Анотація: У статті розглядається актуальність, мета, принципи психологічної експертизи змісту освіти. Автор звертається до питання психологічної експертизи освітнього середовища, визначення якості змісту освіти з позиції її ресурсних можливостей для суб'єктів освітньої діяльності. Звертає увагу на проблему формування важливих компетентностей - ціннісно-смислової і особистісного самовдосконалення - для досягнення особистістю автономії та незалежності, формування дорослої життєвої позиції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.98
Я 14


    Яблонський, А. І.
    Психологічна експертиза середньої освіти [Текст] : монографія / А. І. Яблонський ; Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Умань : [б. в.], 2018. - 346 с. - ISBN 978-966-304-281-7 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
експертиза середньої освіти -- психологічна експертиза середньої освіти


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Завязкіна ; наук. консультант Л. Ф. Бурлачук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 569 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 441-487 (450 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
обмежена осудність -- обмежена дієздатність -- психодіагностичний підхід -- комплексна судова психолого-психіатрична експертиза -- психологічна модель обмеженої осудності -- психологічна модель обмеженої дієздатності -- психічна патологія
Анотація: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Завязкіна ; наук. консультант Л. Ф. Бурлачук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 35-39 (44назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
обмежена осудність -- обмежена дієздатність -- психодіагностичний підхід -- комплексна судова психолого-психіатрична експертиза -- психологічна модель обмеженої осудності -- психологічна модель обмеженої дієздатності -- психічна патологія
Анотація: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

11.
159.98
М 54


   
    Методика проведення психологічної експертизи [Текст] : навчально-методичний комплекс. Спеціальність "Психологія" / Київський міжнародний університет, кафедра психології ; уклали.: В. С. Щербаков, М. - Л. А. Чепа. - Київ : [б.и.], 2003. - 27 с. - 2.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
   Психологічна експертиза

   Психотехніка

Кл.слова (ненормовані):
психологічна експертиза -- проведення психологічної експертизи


Дод.точки доступу:
Щербаков, В. С. \уклали.\; Чепа, М. - Л. А. \уклали.\; Київський міжнародний університет. кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Яблонский, А. И.
    Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи [Текст] / А. И. Яблонский // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- експертна діяльність -- методологія -- системно-миследіяльнісна методологія -- гуманітарно-психологічна експертиза освіти
Анотація: У статті автор звертається до питання методології гуманітарно-психологічної експертизи, зокрема у свері освіти, як окремої свери суспільного буття. Розкриває поняття "методологія" із позицій філософії, психології та загальнонаукової методології. Визначає Я-концепцію випускника школи як предмет гуманітарно-психологічної експертизи освіти, як системне ядро його самоорганізації в освітньому процесі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Яблонський, А. І.
    Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- професійно-педагогічна діяльність -- показники -- особистісні характеристики педагогів -- типи освітніх середовищ
Анотація: Стаття обумовлена актуальністю дослідження проблеми професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та суб'єкта актуальних освітніх трансформацій з позиції гуманітарно-психологічної експертизи освіти, для якої базовими є фундаментальні положення загальної психології та інших галузей психологічної науки. Подано результати емпіричного дослідження професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та складника гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти, які містять аналіз його компонентів та особливосі дяльності в різних типах освітніх середовищ школи: психологічно безпечного та дискомфортного. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, їхня аналітична оцінка та інтерпритація емпіричних результатів дозволили виокремити моніторингові показники професійно-педагогічної діяльності педагога як предмета гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

14.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи [Текст] : метод. рек. / Л. О. Шатирко [та ін.] ; за наук. ред. С. Д. Максименка. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 33 с. - ISBN 978-617-7745-40-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--навчальні видання--Навчальні видання для загальноосвітніх навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані):
освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, Нова українська школа (НУШ). -- психологічний анаіз підручника -- психологічна експертиза підручника -- побудова підручника -- психологічні вимоги до навчальної літератури -- розроблення навчальної літератури -- дитиноцентризм -- психічний розвиток учнів -- внутрішня позиція школяра -- компетентність -- освітній простір -- навчальна діяльність -- початкова шкільна дезадаптація -- психологічний супровід -- види навчальної літератури -- навчальна література -- підручник -- навчальний посібник
Анотація: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи [Текст] : : навчальна програма для психологів-експертів / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 13 с. - ISBN 978-617-7745-41-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Текст] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 59968
Кількість відвідувачів 726
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя