Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційне напруження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.938
М 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Макаренко, Олександр Миколайович.
    Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу [Текст] / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 123-133 : рис. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стрес -- дистрес -- емоційне напруження -- втрата -- психотерапевтична робота -- Крива О.М. Макаренка -- емоційні переживання
Анотація: Розглянуто вплив стресу на організм людини на різних вікових етапах, проаналізовано динаміку впливу стресу на якість здоров'я та життя. Запропоновано для психодіагностики застосування Кривої О.М. Макаренка, де людина має змогу оцінити свої емоційні переживання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Андрейчева, Анастасія Олегівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.944
Н 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Некіз, Т. А.
    Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками [Текст] / Т. А. Некіз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигорання -- емоційне виснаження -- девіантна поведінка -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПСИХОЛОГ -- емоційне напруження -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- девіантні підлітки
Анотація: Розкрито особливості впливу емоційного вигорання на особистість у професійній діяльності. Розглянуто рекомендації з профілактики емоційного вигорання у психолога. Виділено ознаки синдрому емоційного вигорання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
372
А 43


    Кабанцева, А. В.
    "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей [Текст] / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 128-141
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діти уразливих категорій -- психічне здоров'я -- соціальна нестабільність -- емоційне напруження -- методика "лялька-персона" -- практичні психологи -- вихователі
Анотація: Сприяння розвитку психічного здоров'я дітей є першочерговим завданням суспільства в умовах нестабільного сьогодення. Вирішення пріоритетних проблем сучасних дітей потребує удосконалення існуючих підходів, методів та методик як до зміцнення опірності негативним впливом, так і профілактиці негативних емоційних переживань. Серед таких розповсюджена у всьому світі - методика соціального та психологічного розвитку дитини "лялька-персона" або терапевтична лялька має опис результативної реалізації у роботі з дітьми з різними емоційними станами, навіть із психотравмою. Особлива лялька покликана долати стереотипи й упередження, які лежать в основі стигматизації, виключення та дискримінації; вчить дітей позитивно сприймати себе, власну культуру, соціальне походження, сімейні обставини, краще усвідомлювати та плекати власну індивідуальність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Корнєєва, О.Л.; Стягунова, О.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- стрес -- стресостійкість -- емоційне напруження -- компетентність вчителя
Анотація: У даній роботі емоційна стійкість розглядається не тільки як складова емоційної культури і професійної компетентності вчителя. Стаття присвячена актуальній проблемі подолання стресу в умовах педагогічної діяльності. Виділено різні групи стресогенних факторів, виокремлені фактори які є специфічними для педагогічної діяльності, описано які прийоми саморегуляції допомагають в стресових ситуаціях. Професія вчителя є професією, яка визначається як психологічно важка у зв'язку з наявністю числених стресових ситуацій. Проте не на всіх однаково впливають зазначені фактори - частина вчителів має гарний функціональний стан, інша ж частина вчителів в результаті частого і тривалого стресу зазнає серйозних психосоматичних наслідків. Здатність справлятися з важкими ситуаціями значною мірою обумовлена індивідуальною спрямованістю особистості, її стійкістю до стресу, способом оцінки ситуації і відповідної реакції на неї. Відсутність навичок міжособистісних відносин призводить до зниження рівня здатності вчителя вирішувати проблемні ситуації з учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
372
К 12


    Кабанцева, А. В.
    Підтримка дитини в умовах емоційного напруження [Текст] : навчально-методичний посібник / А. В. Кабанцева ; Міністерство охороний здоров'я України, Міністерство освіти і науки України, ДЗ "Науково-практичний медичний реабілітаційно-діагностичний центр МОЗ України", ПрАТ "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом". - Київ : [б. в.], 2018. - 136 с. - 25.00 грн.
УДК
РУБ 372

Кл.слова (ненормовані):
емоційне напруження -- психологічна підтримка


Дод.точки доступу:
Міністерство охороний здоров'я України; Міністерство освіти і науки України; ДЗ "Науково-практичний медичний реабілітаційно-діагностичний центр МОЗ України"; ПрАТ "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 56533
Кількість відвідувачів 705
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя