Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=життєвий досвід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
дискурсивні практики -- особистісний проект -- трансспектива -- юнацький вік -- життєвий досвід
Анотація: У статті охарактеризовано дискурсивні практики збагачення часової трансспективи. Вона означується можливістю часової децентрації людини та відтворює її життєвий хронотоп з погляду представленості і значимості власного часу та простору. Дискурсивні практики містять інтерпретацію досвіду не лише з позиції сьогодення, а й минулого або майбутнього, що більшою мірою сприяє породженню власних життєвих смисліву побудові оригінального особистісного проекту. Особлива увага приділена дискурсивним практикам розкриття смислів подій власного досвіду та відкриття смислів досвіду іншого.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
373.5.035:801.73
П 77


    Гудінова, Ірина Леонідівна.
    Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах [Текст] / І. Л. Гудінова // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 185-190. - Бібліогр.: с. 190 (15 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика -- наративна психологія -- життєвий досвід -- інтернет-комунікації -- блоги -- інтернет-сповідь -- віртуальна особистість


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
371.015
А 43


    Шевчук, І. В.
    Наративна психологія як напрям сучасних досліджень [Текст] / І. В. Шевчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
наративна психологія -- наратив -- АВТОБіОГРАФіЯ -- ідентичність -- наративний аналіз -- життєвий досвід
Анотація: У статті розглядаються питання наративної психології. В основу цього підходу покладено уявлення про те, що реальність не існує об'єктивно, а безперервно конструюється у взаємодії людей одне з одним.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
154
А 43


    Удовенко, Ю. М.
    Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду" [Текст] / Ю. М. Удовенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 171-178. - Бібліогр.: с. 175 (6 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- сприймання -- життєвий досвід -- проективна методика -- несприятливі умови соціалізації
Анотація: У статті представлена модифікована автором проективна методика "Сприймання дитиною власного життєвого досліду" для проведення психодіагностичної роботи з дітьми, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
373
К 63


    Чепєлева, Наталія Василівна.
    Наратив як засіб організації та впорядкування особистого досвіду [Текст] / Н. В. Чепєлева // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії : Збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - К., 2016. - С. 201-206. - Бібліогр.: с. 206 (10 назв) . - ISBN 978-617-7021-46-8
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
наратив -- особистісний досвід -- життєвий досвід


Дод.точки доступу:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада\; Мельник, Т. В. \ред. рада\; Боброва, С. Й. \ред. рада\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України(К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
151.60
А 43


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості [Текст] / О. М. Кочубейник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 66-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- нон-фінальність -- емерджентність -- ризома -- життєвий світ -- життєвий досвід
Анотація: У статті представлено розуміння автентичності в рамках моделі конструювання, у якій основне навантаження лягає на такі її характеристики, як становлення, нон-фінальність, процесуальність, інтерпретативність. Показано, що рефлексія й метафоризація, будучи процесами, що включають переживання життєвого досвіду в проект автентичності, виконують у ньому різні функції, забезпечуючи разом з тим його організацію як ризоми.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
151.60
А 43


    Сидоренко, Ж. В.
    Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я [Текст] / Ж. В. Сидоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
життєві завдання -- психологічне здоров'я -- мотиваційно-смислові чинники -- міжособистісна взаємодія -- життєвий досвід -- молодь
Анотація: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.60
А 43


    Титаренко, Т. М.
    Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості [Текст] / Т. М. Титаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 15-23. - Бібліогр.: с. 23 (8 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні практики -- життєвий досвід -- діалог -- життєвий світ
Анотація: Статтю присвячено соціально-психологічним практикам як повторюваним актам конструювання життя, що акумулюють набутий особистістю життєвий досвід. Показано, що зміст практик визначається під час нескінченної діалогічної взаємодії особистості і соціуму, особистості і культури у просторово-часових координатах життєвого світу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
151.60
А 43


    Зарецька, О. О.
    Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження [Текст] / О. О. Зарецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- життєві контексти -- життєва ситуація -- психологічна ситуація -- подія -- життєвий досвід
Анотація: Представлено методологічну розробку категорії "життєві контексти особистісного зростання", здійснену у контексті проблем психологічної герменевтики. Сформульовано основні методологічні обмеження дослідження такого типу. З'ясовано зв'язки і співвідношення досліджуваної категорії з деякими категоріями психологічної герменевтики та наближених психологічних дисциплін, такими, як "життєва ситуація особистості", "подія", "життєвий досвід".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.923.2:005.332.7
К 80


    Кресан, Ольга Дмитрівна.
    Психологічні особливості переживання та усвідомлення особистістю життєвих подій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. Д. Кресан ; наук. кер. Н. В. Чепелєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 288 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 200-229. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
життєва подія -- переживання -- усвідомлення -- наратив -- оповідь -- життєвий досвід -- ознаки переживання -- травматична життєва подія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних особливостей переживання та усвідомлення особистістю життєвих подій. Показано, що цей процес відбувається шляхом створення й оповідання текстів про життєву подію – історій, наративів. Доведено, що особливості переживання та усвідомлення життєвих подій залежать від характеристик життєвої події, наявності спеціальних умов для цього процесу, а також від їхніх особистісних чинників. Ознаками усвідомлення життєвої події в текстах є ознаки наративу, а ознаками переживання є опис почуттів та емоцій, використання метафор, рефлексія тощо. Особистісними чинниками переживання та усвідомлення життєвих подій є особливості та тип міжособистісних відносин і рівень рефлексивності. Переживання та усвідомлення травматичних життєвих подій також залежить від особистісних чинників та умов для цих процесів. Загалом переживання та усвідомлення нормативних життєвих подій відбувається продуктивніше, ніж травматичних, що було показано на прикладі порівняння вибірки студентів та учасників АТО. В останніх блокується переживання та усвідомлення травматичної життєвої події, що призводить до відсутності перспективи майбутнього і блокування саморозвитку особистості. Продуктивне переживання та усвідомлення життєвих подій призводить до вищого рівня усвідомлення, що передбачає усвідомлення сенсу цієї події та своїх почуттів щодо неї. Усе це сприяє збагаченню життєвого досвіду особистості в процесі її саморозвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 276 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 58296
Кількість відвідувачів 709
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя