Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заклади загальної середньої освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
15(08)
А 43


    Снігур, Ю. С.
    Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти [Текст] / Ю. С. Снігур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 40-43. - Бібліогр.: С. 42-43 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
заклади загальної середньої освіти -- організаційний стрес -- копінг-стратегії керівників закладів загальної середньої освіти -- організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій -- методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій
Анотація: Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. У статті представлено комплекс методик для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Комплекс включає чотири групи методик, які дають можливість діагностувати такі показники: а) рівень організаційного стресу в керівників закладів загальної середньої освіти; б) копінг-стратегії, якими користуються керівники закладів загальної середньої освіти в стресових ситуаціях на роботі; в) організаційно-психологічних чинники (мезорівня) вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти; г) організаційно-психологічні чинники (мікрорівня) вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153/154
О-64


    Карамушка, Л.
    Копінг-стратегії керівників закладів загальної середньої освіти: зв'язок із задоволеністю роботою та організацією [Текст] / Л. Карамушка, Ю. Снігур // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2020. - № 1 (19). - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 51-53 (20 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
заклади загальної середньої освіти -- керівники закладів загальної середньої освіти -- копінг-стратегії -- задоволеність роботою та організацією


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Снігур, Ю.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.944.4:373.5.091.113-05(043.5)
С 53


    Снігур, Юлія Сергіївна.
    Організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегії керівниками закладів загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / Ю. С. Снігур ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 222 с. : табл. + 1 додатки 61 с. - Бібліогр.: с. 200-222 (235 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади загальної середньої освіти -- керівники -- копінг-стратегії -- види копінг-стратегій -- організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій -- організаційний розвиток -- задоволеність організацією -- стиль управління -- активність -- оптимізм -- тайм-синдром менеджера -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено організаційно-психологічні чнники вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність організації, особливості закладів загальної середньої освіти як освітніх організацій, зміст управлінської діяльності керівників цих закладів в сучасних умовах. Визначено зміст копінг-стратегій керівників закладів загальної середньої освіти, які являють собою сукупність когнітивних, емоційних та поведінкових зусиль, спрямованих на подолання труднощів в процесі здійснення управлінської діяльності в умовах професійного стресу. Охарактеризовано організаційно-психологічні чинники мікроівня, які можуть впливати на вибір керівниками копінг стратегій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи [Текст] : : навчальна програма для психологів-експертів / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 13 с. - ISBN 978-617-7745-41-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Текст] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 25957
Кількість відвідувачів 561
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя